15:30

Jak kawa i xanax


Cześć! Dziś trochę bardziej elegancka wersja mnie i kolejne nowości :) Tym razem jest to pastelowa marynarka oraz czarno-biała kraciata koszula, którą przewiązałam w pasie. Obie rzeczy szczerze baaardzo polecam- w szczególności marynarkę. Jest tak uniwersalna, że będzie pasować do wieeeelkiej, luźnej koszulki (tak, to nie jest sukienka!) i koszuli przewiązanej w pasie, jak również do eleganckiej sukienki :) Pamiętacie wpis z recenzją włosów clip-in? (klik). Dziś prezentuje je Wam na sobie :)

Kolejny dziwaczny tytuł wpisu? Już wyjaśniam. Już od dłuższego czasu, jak pewnie już zauważyliście nazywam posty tytułami piosenek, których aktualnie słucham i najczęściej opisują one co czuje lub przeżywam :) Na końcu postu przeważnie dodaję Wam teledysk do tego właśnie utworu. Mam nadzieję, że już wszystko jasne :) Na dziś Quebonafide :)

marynarka/blazer- dresslily.com  TUTAJ/HERE
szpilki/heels- DeeZee
koszulka/t-shirt- romwe
włosy clip-in/ clip-in hair- besthairstore.com  TUTAJ/HERE
koszula/shirt- gamiss.com   TUTAJ/HERE





21 komentarzy:

  1. Świetne buciki kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie :)Ładna marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW! Pięknie wyglądasz! Śliczna marynarka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW! Pięknie wyglądasz! Śliczna marynarka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna marynarka. A połączenie tego jeszcze z koszulą - odważne. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz jak zawsze fantastycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajna marynareczka <3 ja bym ją nachętniej zestawiła z białymi spodniami które uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marynarka jest boska, bardzo podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty i marynarka są świetne ! Fajna stylizacja i zdjęcia ;)
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna marynarka :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. super look :) a te noooogi! klikam 26.12$, 109.90$, 7.35$ :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana, genialny look! bardzo mi sie podoba! ,a zwlaszcza buciki!
    Klikniete w linki, wpadniesz do mnie i klikniesz? buziaki!

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2017/06/zaful-sammydress.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz pięknie w tej stylizacji. Naprawdę widać styl i klasę
    i to że lubisz bawić się modą :) ja jestem jak najbardziej na tak!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Juliet Monroe Fashion , Blogger