21:30

Teoretycznie


Witam :) Przepraszam Was za kolejną "obsówkę" na blogu, lecz ostatnio nawet przestałam myśleć o blogu i mówię to z wielkim bólem, ale niestety sprawy natury osobistej weszły na pierwszy plan.
Ale dziś przybywam z nowym postem :) W roli głównej, aż 3 rzeczy z paczek, których zawartość pokazywałam Wam niedawno na Snapie (julietmon) oraz na Instagramie. Katanka, okulary i torebka, która stała się moim hitem :) Na marginesie powiem Wam, że całe zamówienie udało mi się jak nigdy, jestem zadowolona z każdej rzeczy i mam nadzieję, że uda się wszystko pokazać w stylizacjach :) Buziaki! :*

katanka/denim jacket- zaful.com  TUTAJ/HERE
sukienka/dress- rosewholesale.com
torebka/bag- gamiss.com TUTAJ/HERE
okulary/sunglasses- rosegal.com TUTAJ/HERE






24 komentarze:

  1. Fantastycznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna ta kurteczka! :) Bardzo fajny, casualowy strój.
    Pozdrawiam ciepło,
    Milena z one-cellar-door.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać, że obserwuję! 😁😁😁

      Usuń
  3. Stylizacja jest super :) życzę powodzenia w rozwiązywaniu prywatnych spraw :)
    Pozdrawiam cieplutko
    http://just-do-one-step.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super torebeczka 9.16$, uwielbiam takie duże, pojemne torby :) mamy takie same okularki 6.30$, tyle że moje pochodzą ze sklepu Zaful :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna ta kurtka!
    Super wiosenne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurteczka jest ekstra! Uwielbiam swoją i chodzę w niej bardzo często :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam takie same okulary, są naprawdę świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Często teraz widzę te okulary, są świetne! Super wyglądasz, obserwuję i pozdrawiam :)
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. super! chętnie bym się tak ubrała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Katana jest świetna ��

    OdpowiedzUsuń
  11. Prowadzisz rewelacyjnego bloga <3
    z chęcią tutaj wrócę, jak tylko pojawi się nowy post :)
    pozdrawiam i życzę powodzenia :*
    kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Okularki są piękne! :*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    http://ehyrinn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię takie stylizacje ! Genialne połaczenia
    zapraszam do mnie
    http://belikesnowbeautifulandcold.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Hey, lovely blog!
    Wanna follow each other??
    Let me know if you want because i want it too :) Leave a comment on my blog and I'll follow you directly, don't forget to follow mine
    xoxo, Sylvi Gautama ❤
    SYLVI SAYS HELLO | NEW POST | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  15. kurteczka jest świetna !

    OdpowiedzUsuń
  16. podobne okulary zamowilam i czekam

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna casualowa stylizacja! ;) jeans rządzi ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super jest ta katana :) Bardzo ładna, letnia stylizacja! Super wyglądasz. Obserwuję :)
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładna stylizacja :) świetna kurtka- taka katana to prawdziwy klasyk :)
    torebka również mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Juliet Monroe Fashion , Blogger