23:00

Best Hair Store

Hej Kochani :) Jakiś czas temu pokazywałam Wam moje pierwsze włosy clip-in (recenzja tutaj/here). Dzięki uprzejmości firmy Best Hair Store, mogłam przetestować podobny zestaw włosów. Z góry przepraszam, że brakuje zdjęć jak wyglądają na mnie, ale w następnym poście to nadrobię i pokażę Wam zdjęcia przed oraz po :)  Serdecznie zapraszam do lektury :)

Możecie je dostać TUTAJ/HERE :)


Zestaw o którym dziś czytacie to naturalne, ludzkie włosy o długości 18" i wadze 120g- dla porównania moje pierwsze włosy clip-in, mają długość 24" i wagę 200g. Kolor jaki wybrałam to blond o oznaczeniu #27. Zestaw zawiera jedno pasmo na 4 spinki, dwa na 3, również dwa na 2 spinki i dwa pojedyncze.


Moja opinia:

Zakochałam się bez reszty. Bez wątpienia strzał w 10! Włoski są DOSŁOWNIE identyczne z moimi na głowie. Grubość, kolor struktura idealnie się pokrywają i po dopięciu nie odróżniają się w żaden sposób :) Poprzednie pomijając różniący się kolor były o wiele grubsze, co nie zgrywało się z moimi dużo cieńszymi włosami. Jedynym minusem jest to, że mogłyby być dłuższe- są niewiele dłuższe od moich naturalnych. Reasumując- polecam z caaałego serducha, włosy są naprawdę świetne i na pewno będą mi długo służyć o ile nie przefarbuje włosów :D Moje zdjęcie przed i po wrzucę już w następnym poście :) Buziaki, do następnego! :*





25 komentarzy:

  1. W takim razie czekam na kolejny post, chetnie zobacze jak wygladają na głowie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że nie pokazałaś już teraz jak wyglądają na włosach ;) będę czekać do następnego wpisu po koloryzacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bym się chyba nie czuła w takich włoskach :) Swoich nie ścinałam od września, ale jeszcze dwa tygodnie i po ślubie je ciacham :)

    _______________
    PorcelainDesire ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na zdjęcia z przypinkami :)
    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam :)
    http://scawss.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealny odcień blondu :)
    Obserwuję i pozdrawiam:)
    natalkajankosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam długie i ciężkie włosy, a mimo to zawsze marzyłam, żeby sobie jeszcze trochę ich dopiąć 😁

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie mialam i nie myslalam o doczepianiu ani przedłużaniu wlosow ale teraz coraz wiecej o tym mysle.. wlasnie jestem na etapie powrotu to mojego naturalnego koloru i mega tesknie za wlosami do pasa :( buziaki

    Caiawichowska

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam włosy od nich i jestem mega zadowolona, bo można je i farbować i prostować i kręcić- nic się z nimi nie dzieje :)
    W takim razie czekamy na "premierę" :)

    Milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  9. chętnie zobaczę, jak wyglądają na Tobie ;) póki co prezentują się bardzo korzystnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. czekam na zdjęcia "Premierowe" czyli na następny post;)
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Prezentują się bardzo naturalnie :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na zdjęcia jak wyglądają na tobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądają super. Ja bardzo lubię doczepki, niestety rozjaśniłam włosy i teraz nie mogę ich używać :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Osobiście nigdy nie doczepiałam sobie włosów i myślę, że chyba nie będę tego robić w najbliższej przyszłości. Wystarczają mi takie jakie mam, ponieważ one same w sobie są gęste :P
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad

    OdpowiedzUsuń
  15. Zamawiając z ich strony płaciłaś podatek celny? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie :) Wartość paczki nawet była zaniżona :)

      Usuń
    2. Hello my dear;)

      Very nice hair extension;) I am following your lovely blog right now;)

      Hugs from Germany
      Isa
      www.label-love.blogspot.com

      Usuń
  16. How lovely blog, great pictures dear! ^_^
    I'm now following you, how about follow for follow? :*
    limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam naturalnie długie włosy choć kiedyś zastanawiałam się nad takimi doczepianymi :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem ciekawa, jak wyglądają na Tobie. Czekam na zdjęcia :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Właśnie czekam na ich paczuszkę. Oby i w moim przypadku był to strzał w 10 ! :) Szkoda tylko, że nie są bardzo długie, bo w kucyku około 55,60 cm prezentuje się cudownie ! *.*

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2017/05/maj-zwiewna-sukienka-w-poaczeniu-z.html#more

    OdpowiedzUsuń
  20. czekam na kolejny post z tymi włoskami <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  21. Prezentują się super! :)

    Pozdrawiam ♥
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo kusi mnie żeby je wypróbować :)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo kuszą mnie takie włoski, bo te twoje wyglądają naprawdę rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Juliet Monroe Fashion , Blogger