18:00

Yellow everywhere

Cześć! Przygotowaną dzisiaj sesją chciałabym rozpocząć sezon letni na moim blogu. Od tej pory nie zobaczycie mnie już w długich spodniach i ciężkich butach (no chyba, że będzie tydzień lało :D) Lato pełną gębą czyli szorty, lekkie kimona, krótkie, zwiewne bluzeczki, spódniczki, rompery i sukienki- od tej pory będzie mnie można zobaczyć tylko w takich wydaniach :) Mam nadzieje, że ktoś z Was zainspiruje się nowościami na blogu, bo w robienie zdjęć i pisanie postów wkładam całe serduszko :)


Co do stylizacji i koncepcji zdjęć: od dawna marzyła mi się sesja w takiej pięknej, letniej scenerii. Jestem oczarowana tym widokiem, dlatego postanowiłam sobie, że muszę tu mieć zdjęcia :) Kombinezon, który mam na sobie dostałam jeszcze w ciąży lub chwilkę po porodzie jednak nie mogłam go założyć, bo byłam po prostu gruba i dziwnie na mnie wyglądał, więc dopiero teraz się w nim pokazuje :D Ogólnie jest wiele takich rzeczy, których ze względu na wagę po ciąży nie założyłam, więc przygotujcie się, że jeszcze kilka takich "perełek" się tu pojawi :) Buziaki, do następnego! :*

PS. Zdjęcia nie są typowe "modowe", nie chodziło mi w nich o pokazanie ubrań :) 

snapchat- julietmon




67 komentarzy:

  1. Pięknie, słonecznie i radośnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ladne kolorki :) Kombinezon cudny-- tez ostatnio sobie kupilam i sie zakochalam normalnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz! Całe lato w ciąży przede mną i to z największym brzuszkiem, więc wiem jak to jest rezygnować z niektórych ciuszków ze względu na ciążową wagę :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ojej, jaki śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio widuję różne wersje kombinezonów i z długimi spodniami i szortami :) ja mam dwa jeden a'la dżins a drugi w panterkę. Ten pierwszy ma szorty i górę ścięta bez pleców a panterka też szorty a góra na ramiączkach bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś nie przepadam za tymi długimi, wolę romperki :)

      Usuń
  6. Piękne zdjęcia, a kombinezon wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku jakie śliczne zdjęcia ! Wyglądasz piękne! Kombinezon z tym dekoltem na plecach -idealny na ciepłe dni i przede wszystkim jest śliczny !

    Pozdrawiam; *
    Zapraszam w wolnej chwili http://paulina-juni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie tam. Kombinezon rewelacyjny. Super w nim wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia, te również, choć szczególnie podobają mi się te nad jeziorem. Nie myślałaś jednak o tym, by dodawać zdjęcia w większej rozdzielczości?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc nie myślałam o tym, ale na wiosnę chciałabym odświeżyć trochę wygląd bloga, więc bardzo możliwe, że zdjęcia będą większe :)
      Bardzo się cieszę, że Ci się podoba, zapraszam na nowe posty i serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Piękna okolica! Kwintesencja lata :) zostaję u Ciebie na dłużej i będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia - super kolory!

    OdpowiedzUsuń
  12. Też bym chciała taką sesję zdjęciową :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia, tak wakacyjnie!
    https://julietguliet.blogspot.com/ zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  14. I bardzo dobrze, bo ja typowo modowych zdjęć nie lubię. Ale takie naturalne, w pięknej scenerii mogę oglądać godzinami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekna sceneria i Ty pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne zdjęcia. Od dawna marzy mi się kombinezon ale taki dlugi i mega luźny. Ale znaleźć taki idealny to ciężka sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale pięknie 😍

    OdpowiedzUsuń
  18. jak ładnie, lubię taki letni klimat

    OdpowiedzUsuń
  19. Nic dodać nic ująć, sceneria jak z bajki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyglądają takie plenerowe, kwieciste fotki! Pięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładna stylizajca, a jakie piękne tło :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie wyglądasz! piękne widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne miejsce! A co do kombinezonu to jest super! :)
    Anonimoowa - Klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne zdjęcia, ślicznie wyglądasz :)

    Kochana poklikałabyś w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/06/porcja-nowosci-ze-sklepow-internetowych.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudnie czuć klimat zbliżających się wakacji.

    OdpowiedzUsuń
  26. rewelacyjnie wyglądasz ;) jak pani wiosna ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. aż poczułam lato, kochana, wyglądasz rewelacyjnie :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Bajeczna sceneria! Stylizacja idealnie pasująca :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny kombinezon:D I przepiękna sceneria:D

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow! Przyznam szczerze, że zdjęcia mnie zachwyciły. Stylizacja świetnie się prezentuje na tle tego pięknego miejsca! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Wiosennie, śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  32. jejjuuu jaka cudna letnia stylizacja ! <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowna stylizacja! <3
    Kombinezony właśnie teraz są modne, a Twój wygląda naprawdę pięknie!
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  34. Zdjęcia są naprawdę świetnie wykonane :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Miejsce rzeczywiście magiczne! Zdjęcia wyszły fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Miejsce rzeczywiście magiczne! Zdjęcia wyszły fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Podoba mi się ten kombinezon ;-)!

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja również ostatnio miała sesję na polu :D
    Świetnie wyglądasz,bardzo wakacjnie <3

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/06/styl-boho.html

    OdpowiedzUsuń
  39. cudowne zdjęcia! ;)

    nowy post, zapraszam:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Jakie piękne miejsce! Zazdroszczę :)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  41. W sumie ciezkie buty też pasuja na lato :D Świetne zdjęcia, ogromniee delikatne, dlatego mają swój urok ❤

    Buziaki, xx ZYCIEDLAPASJI

    OdpowiedzUsuń
  42. Super sceneria ;3.
    modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Juliet Monroe Fashion , Blogger