13:30

Be happy


Witajcie Kochani :) Moja noga doszła już "do siebie" (dzięki antybiotykom) na tyle, że na chwilę mogłam założyć szpilki, by przygotować dzisiejszy wpis :) Bluzeczka z dzisiejszych zdjęć przyszła do mnie z rękawkami, lecz na mnie wyglądało to dosyć komicznie, bo bluzka okropnie na mnie wisiała, a rękawy potęgowały ten efekt. Postanowiłam, że chwycę za nożyczki i rękawy odetnę.Myślę, że teraz jest o stokroć lepiej, dzięki mojemu małemu DIY :) Ogólnie samą bluzeczkę ogromnie polecam. Jest delikatna i dosyć uniwersalna. Pasuje do denimowych szortów jak i do bardziej eleganckich outfitów i na pewno zobaczycie ją na blogu jeszcze nie raz :)

spodnie/ pants- Walk Trendy
bluzka/ shirt- TUTAJ/HERE
plecak/ bagpack- choies
szpilki/ heels- DeeZee

snapchat- julietmon









57 komentarzy:

  1. piękny plecak ! Idealny na wakacyjne wypady:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. No i dobrze, ze pokombinowalas z bluzeczka bo wyglada slicznie ;)
    Cudny plecak 💚

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się że z nogą już wszystko ok :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy plecaczek i bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny plecaczek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. A dla mnie Twoje spodnie są super, no i w ogóle ładnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie chce cię urazić ale moim zdaniem tu nic do siebie nie pasuje
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczne zdjecia ! Szczególnie plecaczek podoba mi sie *,*

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna stylizacja ! Spodnie są po prostu genialne - uwielbiam kropki ! Czekam na kolejna stylizacje ze spodniami w kropki i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna stylizacja! I w ogóle widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny plecaczek , rozmyślam nad zakupem takiego kroju na następny rok

    OdpowiedzUsuń
  13. Plecaczek mega a butki też mi się podobają :-)
    http://mamazcorkatestuja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna stylizacja :) Szczególnie spodobał mi się ten plecaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Spodnie bardzo fajne, co do przeróbek to i ja czasem też coś obcinam, skracam, podwijam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szpileczli śliczne:*
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. uroczy plecak :) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wyglądasz,jednak spodnie mnie osobiście nie przekonują. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna stylizacja i świetne zdjęcia! Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna stylizacja :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Spodnie plus szpile no mega!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądasz mega na zdjęciach <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz mega na zdjęciach <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Super plecak! Ostatnio mam ogromną fazę na nie. Muszę się rozejrzeć za jakimś "letnim". :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Moim zdaniem mogłaś do tej stylizacji spokojnie ubrać inne buty :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  26. świetnie wyglądasz, klik - 17,68$ :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jaki słodki plecaczek! :)
    Pozdrawiam,
    Julixx-blog(Kliknij) ♥
    Będę wdzięczna za kliki w ostatnim poście. + jeśli się spodoba miło by było, gdybyś zaobserwowała :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fantastycznie wyglądasz. DIY z koszulką dało fajny efekt ;3
    Pozdrawiam
    just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Dobrze, że z nogą już lepiej :)
    Śliczna bluzeczka, kliknęłam :*

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne spodnie! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudne spodnie i świetny plecak. :)

    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. swietnie dobrana calosc! uwielbiam plecaki to super alternatywa dla torebek i duzo wygodniejsza :)
    www.marmar.ski

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne spodnie i piękne włoski. ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Spodnie są fenomenalne. Lekkie, stylowe. Sama bardzo bym takie chciała. No i te kropki!
    Masz piękne włosy, a ten kolor - bomba :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. fajna stylizacja , coś w moim guście lubię grochy i coś w pastelach :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna stylizacja! Świetnie dobierasz ciuchy ;) Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ładny outfit :) Elegancki, a zarazem sportowy.

    INNA MYŚL [blog] | FILMIKI :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo Ci pasuje taki styl :) Świetny blog, dodaje do obserwowanych! :)
    >FLAWLESS-BABY.BLOGSPOT.COM<

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale piękne szpilki!!! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna stylizacja kochana , plecak mnie urzekl. 💜
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  41. Mi najbardziej podobaja się spodnie, plecaczek tez super! Pięknie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Juliet Monroe Fashion , Blogger