poniedziałek, 14 marca 2016

True Spring

Witajcie Kochani :) Dzisiaj przywitało mnie z rana piękne słoneczko. Czuć w powietrzu wiosnę- aż człowiek sam nabiera chęci do życia. Stylizacja jest bardzo spontaniczna, nie myślałam wcześniej w co się ubiorę, ale po prostu żal było mi nie wykorzystać tak pięknego dnia i nie pójść na zdjęcia :)

Moje życie jest ostatnio pełne niespodzianek, tych przykrych, ale są też dobre zmiany z których się bardzo cieszę. Na wiosnę powinniśmy rozpoczynać jakieś nowe rozdziały w życiu, pokonywać swoje słabości, by żyło się nam lepiej. Ja dzięki moich ostatnich życiowych zawirowaniach lepiej wiem na co mnie stać i ile są warte moje starania. Polecam wszystkim takie odbicie od rzeczywistości i przemyślenie od A do Z swoich spraw, a na pewno uświadomicie sobie, że warto zamknąć coś co nas wewnętrznie rujnuje, nawet gdyby miało to nieść za sobą konsekwencje :)

kurtka/ jacket- romwe.com
buty/ boots- czas na buty
torba/ bag- Patrioric via preorder.pl




59 komentarzy:

  1. Ślicznie wygladasz , ładne zdjecia ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjnie wyglądasz :)

    Kochana czy mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
    Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
      http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/04/wiosenne-nowosci-z-romwe-i-shein.html
      Z góry dziękuję <3

      Usuń
  3. Świetnie się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja.:)
    W sam raz na nadchodzącą wiosne.:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądasz! U nas rano było słoneczko a teraz śnieg :(:(

    OdpowiedzUsuń
  6. kurteczka fajna :)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny zestaw :)
    Mam nadzieję, że wiosną opuszczą Cię przykre zawirowania a pozostaną tylko te dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Także miałam kilka przykrych niespodzianek ale cóż, trzeba żyć dalej i cieszyć się z małych rzeczy :) Stylizacja bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  9. Na zdjęciach widać już wiosnę, po samych promieniach słonecznych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana pamiętaj raz z górki a raz na górkę. Uwierz mi że ja od dawna walczę z przeciwnościami ale nie daje się. Kiedy dopada cię jakiś tam nazwijmy to "kryzys" i realnie potrzebujesz pomocy takiej wiesz obecności i zainteresowania ludzi którymi ty zawsze się interesowałaś kiedy oni potrzebowali nawet tego "głupiego" przytulenia albo "nie martw się stara możesz na mnie liczyć" kiedy ty coś potrzebujesz---> zwykłego wsparcia ( dzięki właśnie takim zawirowaniom i niekoniecznie korzystnym bardzo łatwo sobie zrobić selekcje przyjaciół i widać kto kim jest dla kogo ;) więc ma to też swoje plusy. Oczywiście nie będę cię męczyć co się dzieje itp.. ale głowa podniesioną do góry idź przed siebie rób swoje bądź dobra dla ludzi a wszystko do ciebie wróci ( całe dobre ) z podwójna siła tylko musisz poczekać :) bądź cierpliwa :* <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak jak mówisz, to nas tylko umacnia i wiele o sobie uświadamia :) Bardzo dziękuję Ci za te słowa, serdeczne pozdrowienia :*

      Usuń
  11. świetnie włosy w blasku słońca wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdjęcia :)

    zapraszam do mnie

    http://followthefashion-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialna stylizacja! Masz prześliczny kolor włosów :))

    Zapraszam Na Mojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba.
    Obserwuję. :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pasuje do Ciebie taki styl :)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Pasuje do Ciebie cała stylizacja
    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie w tym wyglądasz! Niesamowite buty :o
    http://www.olkiks.blogspot.com/
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny zestaw, wszystko się zgadza. :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wyglądasz i masz racje:)
    nie należy się poddawać :)

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. kurtka i buty wyglądaja razem świetnie:)!
    zapraszam w wolnym czasie:)!
    www.mesmerizefashion.eu

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialnie wyglądasz! Super kurtka <3

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna stylizacja, i piękne zdjęcia ♥ Gdzie masz takie okazy kamieni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakbym się dobrze wychyliła, to zobaczyłabym je ze swojego okna :p
      Dziękuję bardzo za komentarz i serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  23. Wyglądasz świetnie! ;)
    Zapraszam do mnie www.blueshinyeyes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne zdjęcia! Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  25. a dziś niestety u mnie śnieg co nie było miłym widokiem ;p

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. ciekawie tu u ciebie ; ) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. super stylizacja ;)
    OBSERWUJE

    http://chudszashirley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne, słoneczne zdjęcia :) Idealna stylówka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna kurtka i czapka, ekstra stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  30. Super stylówka !


    http://www.simplethingsbyjok.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczna stylizacja ! :D
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  32. WOW ! świetny blog :) strasznie spodobały mi się twoje zdjęcia oraz sposób pisania :)
    prześliczny wygląd:)
    Jeśli zechcesz to zapraszam do mnie :)

    mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne zdjęcia ;)

    pozdrawiam i zapraszam serdecznie do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowne zdjecia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  35. Miejmy nadzieję, że wiosna przyniesie same dobre chwile.
    Świetnie wyglądasz. Szkoda, że tak mało zdjęć. :)

    http://magdalenblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. fajne miejsce do fotek wybrałaś

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie mój styl, ale u Ciebie podoba mi się. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. ładne zdjęcia, ciekawy wpis:)

    OdpowiedzUsuń