23:00

Irresistible Me, clip-in hair

Witajcie Kochani :) Dziś mam dla Was trochę odmienny post, niż stylizacja, ale dawno nie było na blogu żadnych recenzji, więc dziś pokażę Wam moją zdecydowanie ulubioną przesyłkę z ubiegłego miesiąca :) Zawsze marzyłam o włosach clip-in, ale są one dosyć drogie zarówno na polskim jak i na zagranicznym rynku i zawsze wypadały mi ważniejsze wydatki, niż próba upiększenia, aż w końcu dzięki uprzejmości firmy Irresistible Me mam okazję takowe przetestować :) Z góry przepraszam, że brakuje zdjęć jak wyglądają na mnie, ale w następnym poście to nadrobię i pokażę Wam zdjęcia przed oraz po :) Serdecznie zapraszam do lektury, do następnego! :*

Do kupienia TUTAJ/HERE



Zacznę od tego, że zestaw o którym dziś czytacie to najdłuższa długość w ofercie sklepu, czyli oznaczenie 24" 200g co daje długość 60cm oraz ciężar 200g w kolorze Golden Blonde (#14).
Zestaw ten składa się aż z 10 elementów- jedno, największe pasmo zapinane na 4 klipsy, dwa zapinane na 3, pięć pasm trzymających się na dwóch klipsach i dwa na pojedynczych spinkach.


Włosy są w stu procentach naturalne, co jest ich największą z zalet. Jak przystało na ludzkie włosy można je kręcić, prostować oraz poddawać różnym innym zabiegom, lecz oczywiście w granicach rozsądku, ponieważ takie doczepki samoistnie się już nie zregenerują :) Należy również pamiętać o myciu ich raz na jakiś czas. W ofercie sklepu znajdziemy oczywiście duży wybór odcieni włosów oraz ich długości (TUTAJ/HERE) jak również doczepiane kucyki oraz akcesoria do włosów.


Moja opinia:

Muszę przyznać, że włosami jestem wprost oczarowana :) Są mięciutkie, gładkie i pełne blasku co oczywiście jest zasługą natury. Pasm jest bardzo dużo i włosy są gęste, więc w moim przypadku nawet nie ma potrzeby doczepiać wszystkich na raz. Aplikacja włosów jest bardzo prosta- wystarczy je po prostu przypiąć na solidnie wykonane spineczki, których oddzielnie otrzymujemy kilka w zapasie. Taśmy są solidnie wykonane, włosy nie wypadają i myślę, że przy dobrym dbaniu o nie posłużą lata :) 




13 komentarzy:

  1. ja bym się chyba nie czuła w takich doczepkach ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna sprawa z tymi doczepkami :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Już wiem, że tą firmę wyróżnia dobra jakość produktów, jeśli o włosy chodzi, ale jestem ciekawa czy będę równie zadowolona z zestawu lokówki z wymiennymi końcówkami - nie umiem się doczekać aż dojdzie do mnie paczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie daj znać jak się sprawdzi! Pozdrowionka :*

      Usuń
  4. Też mam i noszę przy specjalnych okazjach :) świetnie się sprawdzają, mimo że z innej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny kolor, wyglądają bardzo naturalnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. zaciekawiłas mnie, już od jakiegoś czasu myślę o doczepach bo moje włosy to tragedia....
    http://joannakocera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. chciałam zamówić sobie doczepki na kwiecień/maj, bo wtedy wypada mi bal gimnazjalny, dobrze, że podsunęłaś mi tą firmę!:)

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja koleżanka miała ( chyba z tej samej firmy ) ma podobne włosy do moich sama je pożyczałam od niej i z efektów byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Raz kiedyś dla próby użyłam wczepów od koleżanki. Efekt super, włosów było mega dużo i lśniły niesamowicie, jednak bardzo przeszkadzały mi same wczepy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie przedłużałam sobie włosów i nie planuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. They look awesome on you hair extensions are such an interesting concept to me!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Juliet Monroe Fashion , Blogger