19:00

Hello 2017!

Witajcie! Rok 2016 dobiegł końca, za kilkanaście godzin przywitamy nowy, mam nadzieję, że lepszy rok 2017 :) Dużo się działo przez ostatni czas, ten rok mocno dał mi w kość, jeśli chodzi o moje życie prywatne, ale patrzę z nadzieją przyszłość i myślą, że nigdy się nie poddam w walce o lepsze jutro i tego z całego serca życzę Wam oraz spełnienia wszystkich najskrytszych pragnień i marzeń :)

Dziś przychodzę do Was z moją można powiedzieć sylwestrową stylizacją. Myślę, że sprawdziłaby się ona na jakąkolwiek inną, mniej oficjalną imprezę, ale nawet i na co dzień :) Udało mi się zrobić zdjęcia o zachodzie słońca, więc efekt końcowy bardzo mi się podoba i mam nadzieję, że Wam również post przypadnie do gustu :) Do następnego! :*

sukienka/ dress- TUTAJ/HERE
ramoneska/ jacket- TUTAJ/HERE







28 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia, szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne wzorki na tej sukience, wygląda bardzo ciekawie :)
    wszystkiego dobrego w nowym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zacznijmy od tego, że zazdroszczę figury :D Ale i sukienka ciekawa!
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, oby był lepszy od poprzedniego :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz jak modelka! :)

    Pozdrawiam,
    Monique ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie założyłabym w styczniu, bo... po prostu byłoby mi zimno :D Mimo wszystko, tak krótkie sukienki to nie jest "mój styl".
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego dobrego w nowym roku! Wyglądasz pięknie, cudowne zdjęcia
    sesja naprawdę się udała :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    i w wolnej chwili zapraszam do siebie <3
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna sukienka ��
    Szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  8. jaka cudna sukienka!
    świetnie się prezentujesz :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna sukienka kochana, szkoda że ją tak mało widać. :)) Ja bardzo lubię takie wzorzyste sukienki. ;D
    Pozdrawiam!
    Obserwuję!;*
    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. zachwycam się Twoją figurą, w ogóle nie wyglądasz na młodą mamę. Sukienka i ramonka świetne. Wszystkiego naj w Nowym Roku www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna sukienka i fajne zdjęcia :) Pozdrawiam
    Www.kobiece-inspiracje.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super sukienka ;) A jak Ty kochana zgrabniutka jesteś ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Na tak pięknej figurze, sukienka przepięknie leży :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zdjęcia :) Pozdrawiam :)
    aleksandrascigaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka śliczna! Wszystkiego, co najpiękniejsze na Nowy Rok! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienka śliczna! Wszystkiego, co najpiękniejsze na Nowy Rok! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna ta sukienka. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku;)
    Kliknęłam;)

    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaka ładniutka sukienka! Mega mi sie podoba :)
    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyglądasz :D Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja, a gdzie jest tak ciepło ?:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana a mi brakuje u Ciebie uśmieiechu ;) Taka piękna z Ciebie kobieta a uśmiechu brak ;) Buziak

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Juliet Monroe Fashion , Blogger