20:30

Jeszcze raz

Witajcie Kochani! Tytułem wstępu, wraz z nową porą roku, chciałabym rozpocząć nowy, wakacyjny sezon również na moim blogu :) Będzie duuużo więcej letnich nowości i treści :) Wraz z tym chciałabym ogłosić również nadchodzące zmiany- mam nadzieję, że już przy okazji najbliższych postów będą one już do zauważenia :) Budzę się do życia i mam nadzieję, że już chociaż trochę to widać :) Buziaki, dziękuję, że jesteście, mimo, że mnie ostatnio było najmniej :) Miłego wieczoru, do następnego! :*

sukienka/dress- zaful.com  tutaj/here

18 komentarzy:

  1. Bardzo ładna sukieneczka :)
    Obserwuje i zapraszam do siebie :)
    caydii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sukienka. :) Bardzo w moim stylu.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki za to, żeby zmiany dało się wprowadzić bez bólu i zgodnie z planem :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślałam dziś o tej sukience, ładna jest <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. przecudowna ta sukienka, przygarnęłabym! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczna,typowo letnia sukienka! buziaki Kochana
    Klikniete, klikniesz u mnie?

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2017/06/zaful-sammydress.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ta sukienka :) Szkoda, że nie dałaś więcej zdjęć w niej :(

    Pozdrawiam
    Młoda Mama Kacpra

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna sukienka :) ja też pozwoli budzę się do życia staram się być regularna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na te zmiany kochana :) piękna sukienka, 24.49$ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna:*tylko co tak mało zdjęć?:P

    OdpowiedzUsuń
  11. Zabrzmiało tajemniczo trzeba przyznać :D
    chwal się kochana szybko co to za zmiany :)
    super wyglądasz :) :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie wyglądasz w tej sukience:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Juliet Monroe Fashion , Blogger