23:00

Źrenice

Cześć! Mogłabym spróbować odwrócić Waszą uwagę od mojej kolejnej długiej nieobecności, wciskając Wam kilka "bezcennych" informacji o tym, że w Maroko spadł śnieg, a Sahara jakiś czas temu chwilowo zmieniła się w Himalaje. Szkoda, że u nas śniegu tak mało, a krajobraz bardziej przypomina scenerię ze "Zmierzchu".
Mogłabym też próżnie pogadać o ciuchach, które mam na sobie albo rzucić kolejną ciekawostkę o tym, że jedno strusie jajo wystarczy, by nakarmić grupę przedszkolaków albo, że gdy patrzymy na osobę, którą kochamy, nasze źrenice automatycznie powiększają się o całe 45%. Serio! I powiem Wam, że cudownie było się ostatnio samemu o tym przekonać :) Buziaki!

spodnie/jeans- shein
sweter/sweater- gamiss
płaszczyk/coat- fashionmia.com    tutaj/here





16 komentarzy:

  1. Płaszczyk mi się podoba,choć nie koniecznie ten kolor

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja. Płaszczyk świetnie komponuje się z damskimi spodniami z dziurami i resztą tej stylizacji. Ślicznie wyglądasz, cieplutko pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Płaszczyk jest świetny tak jak i spodnie! ;)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się kolor płaszcza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor płaszcza jest niesamowity!
    myślę, że to bardzo fajne połączenie

    a nie jest Ci zimno w kolanka? pytam z troski (=

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :* Zdjęcia były robione jeszcze przed falą mrozów, więc udało mi się nie zmarznąć, było w miarę ciepło :) Pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń
  6. Podoba mi się płaszcz i jego kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wszystko zgrane ;) Kolor płaszcza jest po prostu boski!! ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Klimat piękny, zima w tle, ale proszę o wiosnę!! :) Spodnie mega w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Juliet Monroe Fashion , Blogger