17:30

Molly

Cześć Kochani! Brzuszek, jak to bywa w ciąży, systematycznie rośnie, mogłabym rzecz nawet, że jest dużo większy, niż poprzednio "o tej porze", ale cóż- każda ciąża jest inna, najważniejsze, że wszystko prawidłowo się rozwija :) Rodzi się we mnie powoli pewnego rodzaju lęk, strach czy podołam kolejnym obowiązkom, ale to chyba również nie odbiega od normalności.
Wczoraj udało mi się zrobić kilka zdjęć, akurat ku mojej uciesze, zdążyłam przed deszczem, który powitał mnie dziś rano. Mam na sobie oprócz sukienki, którą też lubiłam nosić w poprzedniej ciąży, kilka nowych dodatków- czapa oraz plecak, który jednak mimo wszystko pokazuje, ale raczej odradzam zakup. Na stronie prezentuje się super, ale na żywo nie przypomina tego ze zdjęć w sklepie. Mam wrażenie, że to najniższa jakość z jaką kiedykolwiek miałam styczność.. Do następnego! :*

sukienka/dress- romwe
czapka/cap- tosave.com  tutaj/here
plecak/bagpack- tosave.com   tutaj/here









46 komentarzy:

  1. Super

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz rewelacyjnie! Mega look <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne zdjęcia, wyglądasz fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno sobie ze wszystkim poradzisz :) a do tego ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super sukienka, piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka jest genialna! Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie wyglądasz w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna luźna stylizacja :) Bardzo ładnie wyglądasz w tej ciąży :D :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz w ciąży, świetnie sukienka dla Ciebie pasuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Służy Ci ta ciąża :) Ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak z jakością tej sukienki? Bo ostatnio słyszałam o kiepskiej jakości ubrań tej marki..??
    Pozdrawiam!:)
    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka ma świetną jakość, zonk jest taki, że ona nie należy do "najświeższych" rzutów, ponieważ mam ją już ponad 3 lata, także jakość ubrań z tej strony przez ten czas mógł się pogorszyć lub polepszyć. Niestety nie zdementuje żadnej z tezy, ponieważ dawno nic u nich nie zamawiałam. Dziękuję za komentarz, pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń
  12. Świetnie wyglądasz! Bardzo podoba mi się tło <3
    Nie martw się, podołasz wszystkim nowym wyzwaniom, trzymam za ciebie kciuki :)
    Buziak,
    Ola ;)
    (m)ole teatralne

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna stylizacja :), przemyślane zdjęcia. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciąża Ci służy! Pięknie wyglądasz! <3
    Dużo zdrówka! malgorzatt.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna sukienka:) pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  16. hi, julia! ✨

    you have such a cool blog with great content! so i am here today to invite you to visit my shop. i sell designs for blogs. if you are interested in giving your blog a new look, you can find the best options here.

    xx,
    gabriela
    www.thebasicpage.com

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie wyglądasz kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  19. Bardzo fajny styl, pięknie wyglądasz. Życzę zdrówka. Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się styl tych fotek :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. what an amazing post dear,
    kisses!

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Amazing outfit, you look fantastic!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  24. faajnie to wyglada, podoba mi sie

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie wyglądasz :) ciąża ci służy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale ładna sukienka,super stylizacja! Pozdrawiam również brzuszkowo, u nas już ostatnie chwile bo teraz w lipcu już mała ma być z nami. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie wyglądasz :) Bardzo podoba mi się klimat tych zdjęć.
    Pozdrawiam!
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  28. Dasz sobie radę , wyglądasz na energetyczną osóbkę :-) Szkoda że plecak okazał się rozczarowaniem...

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyglądasz rewelacyjnie w tej sukience:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Awesome
    https://hotel-siebeneichen.de/wp-login.php
    https://waren.hotel-siebeneichen.de/wp-login.php
    http://hotel-7oaks.com/wp-login.php

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Juliet Monroe Fashion , Blogger