13:21

5 urodziny Rosegal!

Witajcie :) Jak już niektórzy z Was mogą wiedzieć, sklep Rosegal.com obchodzi 5th Anniversary, czyli swoje 5-te urodziny :) Muszę przyznać, że jest to jeden z moich ulubionych sklepów, mam stamtąd dużo rzeczy, które do dziś dzielnie mi służą, choć zamawiałam je dość dawno temu. W czasie trwania tej promocji i oczywiście w każdym innym czasie, można kupić świetne ubrania za przysłowiowe grosze :) Ja sama uwielbiam wyszukiwać takie okazje :) Przygotowałam dla Was kilka z moich letnich typów :)




Dodatkowo mam dla Was kilka garść kuponów rabatowych, działających między 02.07- 22.07, dzięki którym zapłacicie jeszcze mniej :)

Kod: RGAnniversary1 - dla wszystkich zamówień w dowolnym czasie 12% zniżki na cały koszyk
 Kod: RGjune - zniżka 3$ na zamówienia za minimum 25$, 7$ za wydane 50$, 13$ przy zakupach za 80$ i 15$ za wydanie 100$. 


Rozglądam się za właśnie takimi dodatkami. Koszyki oraz lekkie klapeczki w stylu boho to zdecydowany must have tego sezonu, idealne na plażę, ale i nie tylko! ;)
1. KLIK, 2. KLIK, 3. KLIK


Te z kolei dodatki nadadzą się bardziej "na miasto". Wieczorne wyjście nad wodę, czy wizyta w klubie.. Wygodnie, elegancko, ale również na luzie :)
1. KLIK, 2. KLIK, 3. KLIK


Romper to tego lata mój ulubiony strój- bardzo sprzyja ciąży i czuję się w nich naprawdę komfortowo :) Na 100% zamówię ich więcej, a oto moi wybrańcy :)
1. KLIK, 2. KLIK, 3. KLIK

Do następnego! :*

5 komentarzy:

  1. Rosegal ma świetny asortyment :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kojarzę sklep, ale nigdy nie przeglądałam jego asortymentu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zamawiałam tam nigdy. Generalnie wolę przymierzyć, bo jestem bardzo wymagająca i jakby coś mi nie leżało to bym nie nosiła. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności same! Najbardziej mi się podobają klapki i koszyczki, szczególnie ten z ażurowym dodatkiem - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Same piękne rzeczy, z chęcią kupiłabym tą pierwszą torebke:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Juliet Monroe Fashion , Blogger