23:00

Spacer po linie

Cześć Kochani :) Wracam do Was z nowym natchnieniem, w ostatnim poście napisałam kilka bardzo szczerych zdań i bardzo dziękuję za ciepłe słowa i wsparcie w komentarzach :*
Zapowiadałam kilka postów wstecz, że będą zmiany- dzisiaj możecie je już dostrzec. Blog wizualnie znacznie się zmienił, ale to wersja wstępna- będę jeszcze pracować nad doskonaleniem całości :) Dajcie znać czy Wam się podoba :)
Stylizacja to zestawienie pasteli, które w ostatnim czasie często chodziło mi po głowie :) Nowością tym razem jest cieniutki płaszczyk babyblue oraz pudrowa czapka z daszkiem :)

płaszczyk/coat- tutaj/here
koszulka/t-shirt- PLNY LALA
szpilki/heels- DeeZee
czapka/cap- tutaj/here







12 komentarzy:

  1. Świetnie wygladasz , super zestaw ;*
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super look!

    http://start-afire.blogspot.com/2017/07/sunday-ootd.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna stylizacja! Bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się cały look tylko czapka nie jest w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę też zupełnie inną jakość zdjęć. Zdecydowanie bardziej przemawiają do mnie, super!

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się ten look! płaszczyk i spodnie mega! :) klikam 18.70$, 4.58$ :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Juliet Monroe Fashion , Blogger