22:00

Sól

Witajcie ponownie Kochani! Aż ciężko uwierzyć, że mamy już prawie półmetek wakacji. ten czas leci jak szalony i mam wrażenie, że gdyby zima tak szybko mijała to świat mógłby być, choć trochę piękniejszy.. Wiem, wiem- brzmię trochę jak stara babcia, ale jakoś ostatnio trochę częściej o tym myślę. Dwa tygodnie temu, mój synek skończył dwa lata (!!!), a ja otwieram szeroko oczy i pytam w myślach, kiedy to wszystko minęło.. :)  No, ale jestem tu i teraz i mam dla Was kilka nowych zdjęć. Bez zbędnych wstępów- zapraszam Was serdecznie do oglądania, buziaki! :*

czapka/cap- TUTAJ/HERE
denim jacket/katanka- zaful.com
sukienka/dress- rosegal









18 komentarzy:

  1. Podoba mi się czapka i kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdecydowanie czas za szybko upływa.. fajna młodzieżowa stylizacja na codzienne wyjścia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Troszkę nie mój styl, ale kurtka i czapka są super :D. Masz rację, czas leci jak szalony. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. super, podoba mi sie kroj tej sukienki, poluje na taka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Do twarzy Ci w czapce :) Super masz włosy - takie puszyste :)
    Bardzo podoba mi się stylizacja. Idealna na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Have a high level of ambition to please others but it is very difficult to do
    obat cerebral palsy

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak, czas mija bardzo szybko. :/ Bardzo fajna stylizacja!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Cała stylizacja mi się bardzo podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Love your outfit! Jean jackets are awesome!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cool outfit! Love the jean jacket!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny look,pozdrawiam.W wolnej chwili zajrzyj do mnie..

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Juliet Monroe Fashion , Blogger