22:30

Pole Min

Witajcie Moi Kochani! :) Przychodzę dzisiaj do Was z mocno wiosennymi zdjęciami, mam  nadzieję, że pożegnaliśmy zimę (brrrr!) już na dobre i stylizacje bez grubej puchówki zagoszczą na moim blogu już na stałe :) Co prawda miałam dziś dodać recenzję kosmetyków, które pokazywałam Wam ostatnio na moim Instagramie, ale pogoda i warunki czasowe pozwoliły mi wreszcie na sesję i muszę przyznać, że było to moje lekarstwo na całe zło, odbicie się od problemów :) Gdy trzymam w ręku aparat to cały świat przestaje istnieć, a ja wkładam w każde z ujęć caluuutkie serducho i równocześnie mam nadzieję, że efekt końcowy Wam się podoba :) Do następnego! :*

spodnie/pants- romwe
kardigan/cardigan- romwe
plecak/bagpack- TUTAJ/HERE
crop top- dresslily.com   wyprzedana :(

SNAPCHAT- julietmon








26 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz! Świetne botki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, wkradło się boho, to lubię!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten kardigan jest fantastyczny!
    Świetni pasuje do zestawu!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjecia, super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Never seen those pic before, it looks really cute and girly! They are really cute! You will like to see more fashion from here.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta dzianina fajnie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana świetnie wyglądasz, klik - 8,34$, :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam te same botki są świetne;)
    pozdrawiam serdeczne :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. mam niemal identyczne botki i świetnie mi się w nich śmiga :)

    _______________
    PorcelainDesire ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie! <3 :*

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się połączenie spodni i botków :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja :) Podoba mi się kolorystyka!

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ja ubolewam bo jestem dosyc niska i długie kardigany wyglądają na mnie okropnie

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, ja mam 161cm wzrostu :D Też malutka jestem :D Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe ❤

      Usuń
  14. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/03/coffee.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz przecudownie! <3

    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    - BLOG
    - INSTAGRAM
    - FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądasz , mega tajemniczo na tych fotach, piękny sweter! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowna stylizacja! masz nogi do nieba- tylko pozazdroscic!


    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! pozdrawiam
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Juliet Monroe Fashion , Blogger