20:00

Nowa normalność

Cześć! Ładna pogoda niestety już nas opuściła, lecz udało mi się zrobić jeszcze jedną sesję w jesiennej scenerii, ponieważ pomyślałam, że kolejny post będzie już trochę w innym, bardziej miejskim klimacie- dawno nie było żadnej streatwear'owej stylówki :) Odświeżyłam trochę wygląd bloga, niewiele, ale myślę, że większa rozdzielczość zdjęć jest jak najbardziej na plus :) Ostatnim krokiem będzie zmiana nagłówka strony, mam nadzieję, że uda mi się go skończyć do końca następnego tygodnia :)

Co mam na sobie? Uniwersalność i wygoda to dla mnie rzeczy bardzo ważne przy doborze ubrań, więc dziś wybrałam jedne z moich ulubionych dziurawych jeansów, kolorowy, gruby szal, ciepły, wełniany sweter, płaszczyk, który pokazywałam Wam rok temu w haulu zakupowym, lecz dopiero dziś jego premiera w stylizacji oraz dzisiejszą nowość- różową torebeczkę, która skradła moje serce, w szczególności krojem :) Do następnego! :*

kurtka/ coat- romwe
buty/ boots- czas na buty
torebka/ bag- TUTAJ/HERE





15 komentarzy:

  1. Ślicznie w tym wyglądasz ;) Moje serce skradła kurteczka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. torebka jest mega! :D

    start-afire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka strasznie mi się podoba! I buty! Mam podobne, tylko na platformie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebeczka na prawde super! I do tego kolorek, mm :D
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę kupić sobie torebkę w tym kolorze, bo prezentuje się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny look, prosty ale stylowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam torebki na długim pasku a twoja jest naprawdę piękna ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam wielkie szaliki! Super wyglądasz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna jest ta torebka, zwłaszcza kolor :) klikam 10.43$ i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie wyglądasz<3 super torebeczka<3 pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Juliet Monroe Fashion , Blogger