19:30

Good time!

Cześć Kochani :) Mam dziś dla Was typowy "zwyklak", ale myślę, że na tym polega blogowanie, by pokazywać Wam się również w swoich codziennych, zwykłych zestawach :) Pogoda dopisuje, lecz niestety ubolewam nad tym, że dzień jest taki krótki, a ja zazwyczaj mam wolną chwilę wtedy gdy za oknem jest już szarówka.. Ale nie ma co się umartwiać, nadszedł w końcu świetny czas dla mnie i mam nadzieję, że będą z tego jakieś efekty i pozytywne zmiany :) Nowości na dziś? Czarne spodnie oraz świetna, leciutka bomberka :) Do następnego! :*


bomberka/ bomber jacket- sammydress.com   sold out :(
sweter/ sweater- shein
buty/ boots- czas na buty
spodnie/ pants- TUTAJ/HERE





Podobne rzeczy możecie znaleźć tutaj:


1. KLIK   2. KLIK   3.KLIK 


11 komentarzy:

  1. Kochana, z pierwszym linkiem chyba jest coś nie tak :)
    super wyglądasz! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. nie taki zwyklak ;)

    to całkiem fajny młodzieżowy grunge ;)

    dobrze Ci w takim stylu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ten zwyklak. Bomberka bardzo mi się podoba :)
    Kliknęłam w linki na dole (24,99$, 21,99$, 17,99$)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie z pomysłem

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobasz mi sie w takim odcieniu. Noś częscięj.

    OdpowiedzUsuń
  6. kurtka fajna :) oczywiście cała stylizacja jest super, przy kolejnej sesji proszę o więcej uśmiechu na twojej buzi :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Juliet Monroe Fashion , Blogger