14:00

Yankee Candle- Summer Peach

Witam :) Na samym wstępie chciałabym Wam serdecznie podziękować- na moim blogu właśnie wybiło 800 obserwatorów. To dla mnie ogromny sukces! :) Aż czasem nie mogę uwierzyć, że uzbierało się Was tu aż tyle :) Jestem bardzo szczęśliwa z tego powodu, a to wszystko dzięki Wam! :)

Dziś mam dla Was kolejny "woskowy" post. Tym razem opiszę dla Was kolejny zapach z najnowszej kolekcji Yankee Candle. Wosk dostępny jest na stronie goodies.pl    TUTAJ/HERE.


Snapchat- julietmon


Zapach bez wątpienia kojarzy mi się z wakacjami. Przed oczami mam szklarnię wypełnioną po brzegi drzewkami na których piętrzą się wielkie, dojrzałe i słodkie brzoskwinie. Ich zapach bije tak mocno, że najchętniej zrywalibyśmy je bez opamiętania. Według mnie zapach będzie idealny na lato. Odświeża, nie osacza. Bez wątpienia będzie idealny dla wszystkich wielbicieli naturalnej słodyczy. Jak dla mnie zapach jest świetny i na pewno jeszcze nie raz po niego sięgnę :)


Chciałabym Was również poinformować o promocji na stronie Shein.com- między 20, a 21 kwietnia przez 24h będzie można skorzystać z darmowej wysyłki. Na stronie pojawiło się również wiele nowości, które możecie obejrzeć TUTAJ/HERE. Dodatkowo z zakładce SALE (klik) przeceny sięgają, aż do -85%. Zapraszam Was serdecznie na zakupy, myślę, że to świetna okazja :)

34 komentarze:

  1. Coraz bardziej ciągnie mnie do zakupu tych wosków i chyba w przyszłym miesiącu się skuszę :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam ich zapachy ! koniecznie muszę ten przetestować

    OdpowiedzUsuń
  4. Z pewnością by mi się spodobał! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo jestem ciekawa tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio rzadko kiedy palę woski, ale może dam się skusić świeżej brzoskwini :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miaaałam i uwielbiam ten zapach :)) jeszcze nie raz go kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubie zapachy lekkie i owocowe :)

    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje 800 obserwatorów.:) nigdy nie miałam wosków, jestem fanką świec!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje 800 obserwatorów.Wosk świetny na słonczene dni

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten wosk jest cudowny. Jeden z moich ulubionych!

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wpisuje go na listę zakupową:)

    OdpowiedzUsuń
  13. kocham brzoskwinki :) hmm jak promocje są aż do 85% to prawie jak za darmo by rozdawali :P może sama się na coś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ahhh jak ja uwielbiam woski z Yankee :) jak będę miała okazję znowu kupić rozejrzę się za tym :) Gratuluję obserwatorów i sama się do nich dołączam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czuje, że bardzo spodobał by mi się jego zapach. <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Musze koniecznie go wyhaczyć stacjonarnie i powąchać!! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciągle powtarzam sobie, że czas zamówić jakiś wosk bo mają niesamowite zapachy. A ten na pewno bym polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wiem czy spodobał by mi się taki słodki zapach , wolę też rześkie , świeże ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię te świeczki, szczególnie wersję truskawkową <3

    OdpowiedzUsuń
  20. nie kupowałam jeszcze tych wosków, ale dużo ludzi je poleca, więc czemu by nie...:)

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe czy ten zapach przypadłby mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie miałam tego wosku :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Na pewno zapach dla mnie :) gratuluję 800 obs!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wiele razy słyszałam o takich woskach, zawsze mówiłam sobie "może potem zamówię" i na tym się kończyło, chyba czas się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  25. średnio przepadam za woskami, ale zapach pewnie spodobałby mi się ;)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja strasznie lubię takie rzeczy i pomimo protestów domowników praktykuję "świeczkowanie" zapachami w domu ;)
    Mam właśnie ochotę na taki wakacyjny zapach :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Juliet Monroe Fashion , Blogger