14:00

Arbuzowelove

Witajcie :) Mam dziś dla Was post z sukienką doskonale Wam znaną z poprzednich postów. Zastosowałam ją nietypowo, bo jako koszulę. Jestem fanką nietypowych rozwiązań, bo gdy możemy zastosować jedną rzecz na kilka sposobów to czemu nie? Ostatnio bardzo często poluje na takie "funkcjonalne" rzeczy :)
W mojej szafie królują same basicowe rzeczy i zamówiłam już sobie kilka letnich, rzeczy, które znacznie odbiegają od minimalizmu, także szykujcie się w najbliższym czasie na kilka bardziej szalonych stylizacji :p

Snapchat: julietmon

sukienka jako koszula- choies
buty/ boots- czas na buty
spodnie/ pants- shein.com  TUTAJ/HERE






58 komentarzy:

  1. Czapka jest świetna ;)

    Zapraszam do siebie na konkurs z Sówkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wygladasz ;)
    fajna koszulka
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna jest ta bluzka :)) Ekstra motyw :))
    Zapraszam do mnie ;)Reaguje na każdą obserwację :)
    vademecumpiekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham arbuza! Ale raczej jako owoc, nie wzór ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna ta bluzka :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzeczka bombowa! :-)
    Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się pomysł na założenie jej jako koszuli!! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny, oryginalny pomysł:) Podoba mi się!
    xyzqui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszulka fajna chciałabym te dżinsy zobaczyć w całości bo mają świetny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny wzór na koszuli-sukience! Też mam w swojej szafie taki ciuch, tyle że w paski i również wykorzystuję ją na wiele sposobów. Jest sukienką, jest tuniką, jest koszulą przewiązaną w pasie, a na lato będzie też służyć jako narzutka na t-shirty!

    www.stylowyslowotok.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wyglądasz, aż nabrałam ochotę na arbuza :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale super ta sukieneczka :)) Fajnie wygląda w połączeniu z jeansami :)

    W wolnej chwili zapraszam Cię na mój nowy post wraz z recenzją na YouTube z zamiennikami pomadek Kylie Jenner. :)
    Pozdrawiam,
    MONIQUE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. to prawda, narobiłaś ochoty na arbuza nie tylko mi :) super bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna bluzeczka *0* Zapraszamy do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa bluzka. Tak inna, ale ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślałam, że za ciepło na czapkę ale pogoda może nieźle namieszać. Chora jestem :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Super ta sukienko-koszula;) No i odcień dżinsów baaardzo fajny;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta sukienko-koszula genialnie się sprawdza! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyglądasz.

    ________________________
    Polska marka.Odzież patriotyczna.

    OdpowiedzUsuń
  20. rzeczywiście fajny pomysł na przerobienie sukienki ;p
    http://magdelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wygląda takie rozwiązanie.:) Ogólnie te arbuzy bardzo mi się spodobały.
    Moja szafa najczęściej zasilana jest właśnie przez takie "basicowe" rzeczy.;)
    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam tą czapkę a bardziej konkretnie Ciebie w niej ! Ślicznie w niej wyglądasz ! Koszulka jest genialna, ładny wzór myślę że idealny na lato

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna ta sukienka, w takiej wersji też super wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawa ta sukienka, oryginalna i świetnie wyglądasz w niej! :)
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  25. Moda jest po to, żeby się nią bawić ;) sukienka nie w moim stylu, ale arbuzy bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Moda jest wlasnie po to by się nią bawić i czerpać z nią na swoje sposoby <3
    fajnie, że pokazujesz, że można tą sukienkę nosić na wiele roznych sposobow- widac, że kreatywna z Ciebie osoba, a to się ceni :)

    super wyglądasz :)

    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  27. Pokaz buty z bliska ! Fajne tło na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zabawna jest ta sukienko koszula ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna sukienka! Na lato byłaby idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajna stylizacja. Ciekawe miejsce na zdjęcia. Pozdrawiam, Seba
    http://fashionseba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Super, czapka też jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  32. cudne zdjecia i cudny blog. Obserwuje :) http://sm4rowski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo optymistyczny wzór na koszuli :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  34. super te arbuzy na koszulce :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna ta koszulo-sukienka! podoba nam się! Zapraszamy do nas na bloga, dopiero zaczynamy więc jak najbardziej potrzebujemy chęci i motywacji! Mamy nadzieję, że zostaniesz u nas na dłużej! http://fashioonerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Oryginalna bluzka, fajny ma krój :))

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajna stylizacja, podoba mi się wykorzystanie sukienki jako bluzki :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Niby nietypowe ale prezentuje się rewelacyjnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Podoba mi się ten uroczy wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Taka czapka niewidka chyba każdemu czasem by się przydała ;) Wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny pomysł na outfit, genialnie to wygląda. :)

    Magdalen - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Wspaniała stylizacja! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Czapka niewidka! Nox, mugole haha xD Świetny blog, też jestem zwolenniczką różnych rozwiązań :*
    Obserwuję!
    ♥ Pozdrawiam cieplutko♥
    Mój Blog :) ♥klik♥

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Juliet Monroe Fashion , Blogger