22:07

Lucky


Cześć Kochani! Mam dla Was dzisiaj zdjęcia w towarzystwie mojego psa Lucky'ego, stąd tytuł posta :) Nie chciał współpracować, więc nie jest na wszystkich ujęciach. Jak widzicie mój brzuch jest już bardzo duży tak więc i mnie dopadł szał na ogrodniczki, ale głównie ze względu na to, że są po prostu wygodne, szczególnie teraz i bardzo uniwersalne, bo można do nich założyć różne koszulki czy nawet bluzy :)

ogrodniczki/ gardener- romwe.com   TUTAJ/HERE
koszulka/ shirt- persunmall.com   TUTAJ/HERE
buty/ shoes- Stylowe Buty
okulary/ sunglasses- Giant Vintage  TUTAJ/ HERE





  
  
Backstage :D

 

62 komentarze:

  1. Jest moc:). A psiur - genialnie cudny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pies przesłodki, a ty wyglądasz super! :)


    www.laura-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny outfit, uwielbiam ogrodniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piesek cudny :) pomyślnego rozwiązania :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ja się wkurza, gdy cały mój komentarz nagle się kasuje... uroki pisania na telefonie.

    wyglądasz świetnie - dokładnie rok temu też chodziłam z takim brzucholem, najgorsze to przetrwać te upały. A co do ogrodniczek - jeśli tylko znajdę jakiś model, który mnie urzeknie to tez sobie je sprawie ;-)

    buziaki!
    www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie wyglądasz;) piesek też słodki;)
    www.StylEwy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogrodniczki są super! :D Wyglądasz rewelacyjnie a piesek jest uroczy :)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia, bardzo ładny outfit :)

    Poklikasz? Bardzo mi zależy:
    http://matiaga.blogspot.com/2015/05/cooperation-gifts-my-weekend.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny piesek, a Ty wyglądasz bosko :) kiedy termin? :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny piesiu :) i piękne zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow. Do tej pory na zdjęciach zupełnie nie było widać brzucha, a tutaj.. :) Super wyglądasz, dobrze, że jesteś szczęśliwa. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za komentarz u mnie tylko szkoda że nie przeczytałaś mojego postu bo jak byś przeczytała to na pewno byś tak nie skomentowała, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedziałam na Twój komentarz na Twoim blogu. Nie rozumiem tego co piszesz teraz, pozdrawiam.

      Usuń
  13. Świetne ogrodniczki!
    http://densei1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ojej jakie urocze zdjęcia
    panialeksandria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz! Trzymaj tak dalej i życzę powodzenia :)

    Pozdrawiam
    ALEKSICAR

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne te ogrodniczki :*
    jullia2452.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne ogrodniczki *-*

    Zapraszam do mnie :)
    http://mooore-than-this.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne są te ogrodniczki! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Strasznie mi się podobają już od dłuższego czasu te ogrodniczki,musze w końcu je kupić.
    Słodki piesek :)
    nataszablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ogrodniczki są super! Hah, uroczy piesek ;) ♥

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepięknie wyglądasz! <3
    Kliknij TUTAJ
    lub
    TU

    OdpowiedzUsuń
  22. pięknie wyglądasz <3 i moje ulubione ogrodniczki <3
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładne zdjęcia :). Pozdrawiam!

    Bardzo proszę o kliknięcie w link spodenek w najnowszym poście: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne połączenie :) Słodki Lucky :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak ładnie Ci w tych ogrodniczkach! I jaki słodki piesek, chętnie będę wpadać regularnie, dlatego też obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna, młodzieżowa stylizacja! ^^
    julia-i-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne ogrodniczki ! Uroczy psiak ! *-*

    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. chyba nie będziesz potrzebowała dużo ćwiczeń po ciąży bo cały czas świetnie wyglądasz!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Hey kochana!
    Chciałbym ci poprosić o poklikanie w linki do dwóch , firm , to naprawdę mało , a za to wyląduje
    twój blog u mnie w poście. Twoja korzyść

    OdpowiedzUsuń
  30. ślicznie wyglądasz, a piesek jest przeuroczy ♥
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Super ! Ogrodniczki hit, uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ślicznie wyglądasz ! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Juliet Monroe xD a prawdziwa Monroe się w grobie przewraca xD

    http://1968basweca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. wyglądasz ślicznie :) a pies uroczy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczna stylizacja, piesek też :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale śliczne nogi mimo ciąży ;)
    Co powiesz na wspólną subskrypcję? Zacznij i poinformuj mnie w komentarzu, a na pewno się odwdzięczę ;) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  37. Jaki on fajny! Powinnaś częściej robić z nim sesje :D

    OdpowiedzUsuń
  38. wow wyglądasz naprawdę świetnie :), sama zastanawiam się nad kupnem ogrodniczek
    pozdrawiam :D
    Miooodziablog-klik <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Ogrodniczki są doskonałe w ciąży ( coś o tym wiem i polecam ) tak samo jak wszelkie kombinezony :-) Super wyglądasz, a psiak słodki :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny outfit, wyglądasz fantastycznie ;)
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny outfit i piesek *_* lucky - szczęściarz :) Zapraszam do siebie , blog o troszkę innej tematyce ale może zainteresuję ciebie lub kogoś innego , zapraszam :)
    www.http://kulinarny-kredens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Wygladasz rewelacyjnie jak na mamuske i pasuja ci ogradniczki! :)
    Moglabys kliknac chociaz w jeden link u mnie :) Bede ci bardzo wdzieczna :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń
  43. Ogrodniczki to urocza rzecz! Od lat chcę sobie sprawić, ale mam wrażenie, że to kompletnie nie na moją figurę... pozostaje mi oglądać, jak ładnie noszą je inne dziewczyny, na przykład Ty :).

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczna stylizacja :) Ja nigdzie nie mogę znaleźć odpowiednich dla mnie ogrodniczek :(
    Słodziutki piesek!
    nellyer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Wyglądasz ślicznie! :)

    rosa137.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Jakie śliczne zdjęcia! Twój piesek to po prostu urodzony model. Tak, ogrodniczki są takie wygodne, szczególnie w twoim stanie. No cóż... życzę szczęścia!

    http://tuwszystkojestpiekniejsze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Przesłodkiego masz pieska! A stylizacje bardzo mi się podobają, lubie taki styl :)

    Przy okazji obserwuje i zapraszam do siebie :) http://allifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo śliczne ogrodniczki i słodziutki piesek ;*

    OdpowiedzUsuń
  49. Jejku, zakochałam się w Twoim piesku! Więcej zdjęć z nim poproszę :* Cudny jest!

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Juliet Monroe Fashion , Blogger