15:40

Biała koszula


Cześć! Dziś bardzo klasycznie. Biała koszula to ponadczasowy ciuch, który każda kobieta powinna mieć w szafie. Towarzyszy nam od najmłodszych lat kiedy to mama po raz pierwszy prowadziła nas do szkoły na rozpoczęcie roku. Z biegiem czasu biała koszula przestała być kojarzona ze szkolnymi latami i coraz częściej pojawia się na ulicach w codziennych stylizacjach. Ja połączyłam swoją zwiewną koszulę z koronkowymi szortami, które miały już debiut na moim blogu oraz białymi szpilkami :) Zdjęć jest mało, bo reszta niezbyt mi wyszła niestety, ale na pewno się poprawię! :)

Chciałabym Was zaprosić również na mój Vinted- co jakiś czas wystawiam nowe ciuszki :)

koszula/ shirt- sheinside.com    TUTAJ/HERE
szorty/ shorts- romwe.com
buty/ heels- DeeZee





Podobne ubrania jakie mam na sobie znajdziecie w sklepie Walk Trendy :) KLIK KLIK KLIK

55 komentarzy:

  1. Bardzo fajne szpileczki :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne szpilki :)
    Bardzo ładne zdjęcia!
    Pozdrawiam ;*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam koszule, a szpileczki idealnie wpasowują się w stylizacje :)

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszula świetna! Ale mi też bardzo podobają się twoje buty *.*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Każda kobiete powinna mieć ją w swojej szafie, a ja nie mam :/ wciąż szukam odpowiedniej i znaleźć nie mogę, a gdy przychodzi jakieś eleganckie wyjście, to nigdy nie mam w co się ubrać grrrrr :/
    jak dobrze mieć jeszcze obok szafę siostry :P hehe

    Twoja koszula jest świetna i dostrzegłam też super spodenki, szkoda, że tak mało je widać.. :(
    oczywiście klikam 16,00 $

    Kochana również bardzo bym Cię prosiła o szczere kliknięcie linków w poście oraz banera Romwe :) Z góry dziękuję ślicznie i pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja :)

    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę.Jak chcesz weź udział w konkursie :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/06/wishlist-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię takie luźne , białe koszule <3

    ____________________________
    fashion, fashion, fashion - blog
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepsze są takie proste stylizacje! <3
    Kliknij TUTAJ
    lub
    TU

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładne szorty! super zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna stylizacja ! :)
    http://aryabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna ta koszula, podoba mi się:)
    http://x-the-second-half-of-life-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładna koszula i piękne buty:)
    Super post:)

    Zapraszam do mnie, jeśli Ci się spodoba- zaobserwuj:
    KLIK--> http://juliaxiggy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Biel jest ponadczasowa, ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. lubię takie zestawy ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne masz to miejsce na zdjęcia :) koszule uwielbiam!
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz rację, biała koszula to zdecydowany must have :)
    Chociaz osobiście lepiej czuję się chyba w bardziej dopasowanej... ale to już indywidualna kwestia każdego z nas :)

    buziaki
    www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. spodenki najlepsze *,* zapraszam do mnie, jesteś mile widziana :) www.aleksandramoryn-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Biała koszula - klasyka! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ŚWIETNY BLOG!
    masz takie lekkie pióro, bardzo mi się to podoba. wygląd jest naprawdę genialny. oby tak dalej!
    przejrzałam kilka postów, przeczytałam i zauważyłam, że każdy z nich dopracowujesz, to bardzo się ceni. Gdy robisz coś z pasją i z zaangażowaniem. Podziwiam i gratuluję! trzymam kciuki za przyszłość i wytrwałość! Na pewno będę śledzić Twoją działalność blogową dzięki obserwacji! gorąco całuję! <3

    w wolnej chwili zapraszam, jeśli będziesz miała ochotę :)
    www.morethanwordsoffc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. zakochałam się w Twoich szpilkach. Uwielbiam wszystko co jest w jasnych kolorach teraz, a u mnie to jest troszeczkę dziwne, bo zazwyczaj nosiłam ciemniejsze ubrania, ale cieszę się na taką zmianę, bo w jasnych kolorach wygląda się świeżo :)

    Pozdrawiam i zapraszam :)
    http://kontestacjarzeczywistosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. w tej pozie koszula cię poszerza

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem w ciąży dla jasności, więc poszerza mnie nawet zwykła koszulka z nadrukiem.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  22. Ładnie wyglądasz :)



    http://alliness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam takie lekkie , zwiewne koszule a do tego szpileczki, WAW....Bardzo sexy.

    OdpowiedzUsuń
  24. Super ubrania :) podoba mi sie taki styl :)
    _________________________________________
    Zapraszam do siebie, najnowszy post to DIY- czyli jak ozdobić pokój prawie za darmo :)
    http://sophies-lifestyle-inspirations.blogspot.com/2015/06/daj-im-nowe-zycie.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  25. Muszę się zaopatrzyć w taką koszulę! :)


    lajnn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna koszula,od dawna takiej szukam :-D.
    Zapraszam:
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Poklikałam wszystko, jakbyś mogła kliknij u mnie w serduszka w ostatnim poście.

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne masz szorty<33333 :)

    OdpowiedzUsuń
  29. fajne zestawienie:) łańcuszek mi się podoba, zapraszam do mnie na pierwszy post
    www.imaginexstuff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Cała stylizacja jest świetna, a koszula genialna <3
    MÓJ BLOG, ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  31. CUDOWNIE I DELIKATNIE!!!
    ➳ pozdrawiam
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładnie :) Klasycznie i delikatnie !

    OdpowiedzUsuń
  33. HI, you have lovely legs x x Dicky Doo UK x x x

    OdpowiedzUsuń
  34. śliczniutka koszula :*
    Zapraszam do mnie!
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna ta koszula! Szukam właśnie jakiejś podobnej, bo na chwilę obecną żadnej białej nie mam...

    OdpowiedzUsuń
  36. biała koszula - podstawa kazdej kobiecej szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Koszula jest świetna. Pasuje do dżinsów i spódnic. Cieszę się, że swobodnie można je nosić na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczny look. koszula jak koszula, ale szpilki! Mmmm :)

    Zapraszam do obserwacji - http://szyszunia-life.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ostatnio często noszę takie same szpilki :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam białe koszule! Są mega uniwersalne :-) Twoja jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  41. Klasyczna, biała koszula zawsze sie przydaje :)

    OdpowiedzUsuń
  42. ha ha u mnie też biała koszula :-) a poważnie super koszula, fajne zestawienie :-)
    i gratuluję przyszłego potomka :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Juliet Monroe Fashion , Blogger