17:48

Kropeczkowe spodnie i pastelowa marynarka


Gapa ze mnie! Nie naładowałam aparatu i moje zdjęcia skończyły się na tym, że wyszło mi około 10 zdjęć :( Wkurzyłam się, bo do tej sesji szykowałam się wyjątkowo długo i starannie, także wybaczcie małą ilość ujęć. Za to w tym poście pokazuje Wam kilka z nowości w mojej szafie. Upolowałam sobie kropeczkowe spodnie, które według mnie świetnie współgrają z pastelową marynarką, luźnym, pakownym plecakiem i ciemnymi sliponami :) Każda z tych rzeczy bardzo mi się podoba i była na liście moich must have i każdą z nich szczerze Wam polecam :)

spodnie/pants- Walk Trendy   TUTAJ/HERE
buty/shoes- Stylowe Buty
marynarka/blazer- sheinside.com  TUTAJ/HERE
plecak/ bagpack- sheinside.com   TUTAJ/ HERE




66 komentarzy:

  1. ładnie <3
    i ślicznie Ci z tym brzuszkiem (:

    OdpowiedzUsuń
  2. oo prawie jak moje w kratkę te spodnie!! :D fajnie wyglądasz w tej marynarce i ogólnie całość super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękna <3

    http://kasjaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie i kobieco:). Brzusio śliczny. Byłam w Twoim wieku, gdy urodziłam synka - właśnie zaczynałam studia - wtedy nosiło się na brzuszek spodnie kreciki i dłuuuugie spódnice w opozycji do babciowych sukienek ciążowych z karczkiem czy jakoś tak:)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuje za odwiedziny, świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne połączenie, już długo poluję na taką marynarkę :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny strój, podoba mi się twój styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spodnie są superowe! Od paru miesięcy szukam właśnie takich luźniejszych na cieplejsze dni, ale coś nie mam szczęścia...

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie wyszło :) .. nie martw się tym aparatem, każdemu się zdarza, a mi już nawet 2 razy się zdarzyło ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Me te slip'ony i uwielbiam je <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna stylizacja i ogólnie fajny blog!
    Dziękuję za odwiedziny na moim blogu: dastiina.blogspot.com.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. masz strasznie charakterystyczną urodę, przyciąga :) + ostatnio tez miałam podobna sytuacje, pojechałam na zdjęcie a tu klapa, zdenerwowałam się, bo mi to nawet 10 nie wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  13. spodnie super oczywiscie pomagam i klikam buziaki :*
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/06/kwiatowo.html

    OdpowiedzUsuń
  14. najbardziej podobają mi się buty :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oooo te spodnie, przyciągają uwagę :)
    Czekam na zdj z dzidziusiem :*

    http://alestilos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo stylowe:)

    Zapraszam u mnie fotografie :)
    http://paulinsien94.blogspot.com/2015/06/chciaa-zaozyc-tego-bloga-ale-nie-wiem.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj, bardzo mi się podobają ostatnimi czasy takie plecaczki - świetna sprawa na spacer, rower...
    A co do baterii w aparacie, mnie też się to czasem zdarza... potem tylko sesja przybiera szybszego tempa, by jednak zdążyć zrobić, jak najwięcej!

    Strasznie mi się u Ciebie Julka podoba, dlatego z miłą chęcią obserwuję i postaram się być regularnie, co nowy post :) Buziaki!

    www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa stylizacja! :3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zakochałam się w marynarce!
    Wydajesz się być mega pozytywną osobą! :)
    Przy okazji zapraszam na mojego fanpage : https://www.facebook.com/maxitan.photography?fref=ts oraz bloga : http://maaxitan.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  20. spodnie są świetne, mega mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda ze aparat sie rozladowal ale stylizacja mimo to pokazana na zdjeciach jest slicznie :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. ostatnio bardzo podobają mi się slip ony i chciałabym sobie takie zafundować
    ciekawa stylizacja
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  23. Spodnie jak najbardziej in! :)

    alqxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładna stylizacja! :)
    www.ala--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładnie wyglądasz :) A kropki są zawsze urocze!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. rzeczy są genialne, a spodnie najlepsze :) zapraszam do mnie, jesteś mile widziana :) www.aleksandramoryn-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie wyglądasz :) spodnie mam podobne do twoich ;) życzę szczęśliwego rozwiązania :)
    http://kamcziks.blogspot.com/2015/06/groszki.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Rewelacyjne te spodnie! Wyglądasz ślicznie! :)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Już wiem dlaczego spodobały Ci się moje buty-mi Twoje tez przypadły do gustu hihi;) a spodnie bardzo oryginalne :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Już wiem dlaczego spodobały Ci się moje buty-mi Twoje tez przypadły do gustu hihi;) a spodnie bardzo oryginalne :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Rewelacyjne spodenki! Mam słabość do "groszkowych" printów ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetna marynarka! :)
    zapraszam do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  34. hej!
    w jaki sposób doszłaś do tego do czego doszłaś? jak udało ci się zebrać tylu obserwatorów?
    skąd pozyskałaś sponsorów?
    jak się czujesz?
    liczę na odpowiedz. pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, doszłam do tego przede wszystkim uporem. Na początku mojego bloga dostawałam hejty, ludzie nie życzyli mi dobrze, ale ja byłam uparta i się nie poddałam. Systematyczność jaką wypracowałam w dodawaniu postów również zrobiła swoje. Obserwatorzy? Przyszli sami, zainteresowali się mną. A sponsorzy.. czasem do firmy napisałam ja, czasem to Oni mnie znaleźli. Ale nieważne jest to, że ich mam, choć taka prawda, że dzięki nim mogę jeszcze więcej :)
      A czuje się świetnie psychicznie, fizycznie mniej, ale daję radę :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. dzięki za odpowiedź! Zastanawiam się w jaki sposób pozyskać obserwatorów no bo bez nich no to nic sie nie da zrobić. wszyscy czytaja komentuja i na tym sie konczy :( poradzisz cos?

      Usuń
    3. Na pewno nie baw się w obserwację za obserwację, bo moim zdaniem nie zyskasz, a stracisz, bo ludzie uważają to za spam i mają rację. Rób to co kochasz i bądź cierpliwa, a na pewno Ci to popłaci :) Mogę prosić o link do bloga? Na pewno zaobserwuje :)

      Usuń
  35. Ach, znam to! Ja już kilkakrotnie przechodziłam to samo. Szykowanie, stylizacja więcej niż jedna a tu psikus- Aparat nie współgra grrrrr!
    Pięknie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam groszki! Super look :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. jak najbardziej podoba mi się Twoja stylizacja, jest w moim guście, uwielbiam się podobnie ubierać :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kropki zawsze kojarzą mi się z dzieciństwem ! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne te spodnie! Wyglądasz fantastycznie :)

    http://petitmaddie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratulujemy bloga prowadzonego z pomysłem ;)
    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  41. wow! jestem totalnie oczarowana twoim blogiem! jest naprawde super, swietnie piszesz, twoje wpisy sa ciekawe i wciagajace :) na pewno bede sledzic Twoja działalność tutaj! :)

    zapraszam też do mnie, jeśli tylko będziesz miała ochotę. :)
    www.morethanwordsoffc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. piękna marynarka, kolor idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo ciekawe te spodnie i fajnie wyglądają w połączeniu z marynarką :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  45. świetnie wyglądasz. :)
    poklikasz w baner choies? byłabm bardzo wdzięczna. :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetny zestaw <3 pozdrawiam i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Juliet Monroe Fashion , Blogger