17:28

Zwyczajnie


Cześć! Dziś nie padało (jeszcze!), więc postanowiłam wyjść zrobić kilka zdjęć. Ostatnio dostałam kilka komentarzy, że na moim blogu, a w zasadzie na zdjęciach brakuje uśmiechu na moje twarzy, więc oto i on! :)

Stylizacja to typowy zwyklak, rzadko pokazuję się Wam w takim wydaniu, bo na co dzień  staram się dorzucać od siebie jakiś oryginalny element, jak ja to nazywam- czynnik wow! :D Jednak w tej stylizacji, nie ma nic niecodziennego czy wyszukanego, ale takie stylizacje również nadają się, by je pokazać :)
Zdjęcia znowu tylko na siedząco, bo te w innej pozycji kompletnie mi nie wyszły i nie nadają się do niczego..

kardigan/cardigan- romwe.com   TUTAJ/HERE
legginsy/leggins- romwe.com   TUTAJ/HERE
koszula/shirt- front row shop
torba/bag- choies.com  TUTAJ/HERE
buty/shoes- vans



83 komentarze:

  1. jak robisz zdjęcia? :) sama pilotem, czy ktoś Ci je robi? :) ślicznie wyglądasz :) pozdrawiam :))
    http://kisieelqowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia robi mi przyjaciółka, a ja je przerabiam :) Chciałabym mieć pilot, ale do mojego modelu aparatu nie ma :( Pozdrawiam! :)

      Usuń
  2. Masz świetne włosy, jak ja bym chciała móc nosić taki kolor!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz ;)
    www.StylEwy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam koszule w kratę:) Twoja jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajniutka koszula :)
    http://www.patinn.eu/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz :)
    fashiongllam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie zwyklaki też są fajne :-) Bardzo podoba mi się torba :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie:)
    zapraszam na rozdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz,świetny blog :)
    http://lifestyle-nattfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam koszule w kratę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa koszula :)
    Zapraszam do mnie :) www.cevainss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna torebka!
    >mój blog KLIK<
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne zdjęcia, tylko właśnie szkoda, że żadne stojące ci nie wyszły :) Ale masz fajnie dobrane kolory i jeszcze te włosy! ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie "zwyczajne " stylizacje są bardzo przydatne, wierz mi :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. no piękna jestes i tworzysz swietne stylizacje ! pozdrawiamy :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgadzam się z powyższymi opiniami, bardzo ładnie Ci w okularach :)
    Fajny wpis i blog. Z pewnością będę tu wpadać częściej :)

    Będę wdzięczna za poklikanie u mnie w linki w najnowszym poście, więc fajnie by było gdybyś wpadła. Oczywiście, odwdzięczam się więc wystarczy, że napiszesz u mnie co chcesz w zamian :)
    www.olastepienofficial.blogspot.com <---- zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  17. marzy mi się ta torba, do tej pory się wahałam, ale spoglądając na Twoją stylizację jestem co do niej przekonana :D wyglądasz świetnie :) thesimplyred.blogspot.com
    obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajna koszula! :D

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna koszula :) zostaję u Ciebie na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajna intencja bloga - bo każda mama może modnie wyglądać;) Pozdrawiam:) ps.fajna torba

    www.kobiece-inspiracje.com

    OdpowiedzUsuń
  21. "Czynnik wow" - hehe :D super nazwa :D ładnie Ci w okularach :) Zapraszam serdecznie:
    http://nataliakupczak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. "Czynnik wow" - hehe :D super nazwa :D ładnie Ci w okularach :) Zapraszam serdecznie:
    http://nataliakupczak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne zdjęcia .

    \

    http://nastulka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna koszula w kratę, sama długo na taką polowałam, ale coś żaden fason mnie nie przekonał:)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetna koszula w kratę, sama długo na taką polowałam, ale coś żaden fason mnie nie przekonał:)

    OdpowiedzUsuń
  26. fajnie wygladasz ! zapraszam na nowy post: http://fashionbutiquepl.blogspot.com/2015/05/testujemy-ciuchy-z-p-r-i-m-r-k-2-rozowy.html

    OdpowiedzUsuń
  27. ciekawie :)

    www.juiloy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie wyglądasz, fajny zwyklak

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajne zdjęcia :)
    Obserwujemy?
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. fajnie, luzacko:)

    OdpowiedzUsuń
  31. hehe, uśmiech na żądanie;-)
    Jest w tym klimat, trochę jakbym się cofnęła do liceum. Kraciaste koszule mają moc.

    OdpowiedzUsuń
  32. Takie "zwyklaki" są najfajniejsze ;)

    Za Vansy mega plus <3

    Zapraszam też do mnie, jest street fashion i nie tylko ;)
    http://szumilook.blog.pl/2015/05/10/amsterdam-street-fashion/

    OdpowiedzUsuń
  33. Jejjj ślicznie wyglądasz! :)
    http://bykaam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Super wyglądasz! :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Podziwiam cię, że z tym brzuszkiem jeszcze ci się chce tyle pozować przed aparatem :D

    Poklikasz? Będę wdzięczna!
    Mój blog - PINK RAINBOW

    OdpowiedzUsuń
  36. Ślicznie wyglądasz! Ta koszula którą masz jest rewelacyjna, a vansy to najwygodniejsze buty świata :)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Wygladasz swietnie! Bardzo fajne zdjecia :)

    ♥Helloitsjoann ---> Click♥

    -JoAnn

    OdpowiedzUsuń
  38. Zmieniłaś kolor włosów czy to tylko efekt? Świetne w każdym razie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dodatnie efektu, ale pod światło moje włosy nadal są rudziutkie :)

      Usuń
  39. Niby zwyczajnie, a jednak wyglądasz świetnie! Fajna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ooo lubie vansy :) I koszula <3
    Mi się bardzo podoba! :)
    Pozdrawiam!
    Mój Blog - zerknij! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. pięknie wyglądasz! Torba przykuwa uwagę :)
    ★ blog

    OdpowiedzUsuń
  42. w tych okularkach to Ci mega do twarzy :))

    OdpowiedzUsuń
  43. Ooo! zastanawiam się nad identyczną torebką, czy nie zamówić:) Bardzo mi się podoba;)))

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja gdy tylko zauważyłam, że za oknem sucho pognałam wykorzystać tą okazje do zrobienia kilku zdjęć - taka ta pogoda była niedobra przez cały tydzień :( Świetna koszula, poluje na taką :)

    OdpowiedzUsuń
  45. fajny zestaw lubię zestawy czarny z różwym :) u mnie mała ftorelacja zapraszam www.butterflykatee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo fajny zwyklak. Piękna torebka!

    http://whispersofstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Wspaniale na codzien!
    \♥
    pozdrawiam,
    Ola
    FASHIONDOLL.PL

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja przechodziłam już różne okresy w swoim życiu, od ubierania sie całkowicie na czarno, po zbyt barwne stylizacje, a teraz stawiam jednak na prostotę - dlatego też bardzo podoba mi się Twoja stylizacja, Pozdrawiam :)

    www.no-more-surprises.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Torebka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Wyglądasz pięknie! Fantastyczny zestaw a torba skradła nasze serca ;)

    Buziaki!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  51. Lubie takie casualowe zestawy ;)
    Dodaje do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetnie wyglądasz, uwielbiam takie zwyczaje zestawy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  53. Każda stylizacja nadaje się by ją pokazać :)
    Kto wie czy akurat to, co my uważamy za zwykłe i nie warte uwagi kogoś nie zainspiruje? To raz a dwa... czasem fajnie jest zobaczyć jak ktoś wygląda w momencie, gdy nie jest wystylizowany na tip top :) w każdym bądź razie ja lubię.

    :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Stylizacja i zdjęcia śliczne :) ♥

    http://nastriala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Fajny outfit, myślałam że masz różowo-rude włosy przez 1 zdj :P

    OdpowiedzUsuń
  56. Swietny kolor wlosow ! :)

    Zapraszam ponownie na www.stylebellaxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. świetny masz styl, całkiem podobny do mojego :)
    http://cierpieniepokrytetatuazem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Juliet Monroe Fashion , Blogger