16:51

Teczka



Witajcie Kochani! Przepraszam za mały zastój na blogu, bo ostatni post był prawie tydzień temu, ale natłok ważnych spraw nie pozwolił mi w tym tygodniu zająć się blogiem. Ale już jestem! Mam dla Was post z torebką- teczką w kolorze pudrowego różu oraz białą sukienką z efektownym wycięciem na plecach. Przyznam szczerze, że miałam pewne obawy gdy ją zamawiałam, ale postanowiłam zaryzykować. Troszeczkę się zawiodłam, bo mimo dobrego wykonania, jakoś dziwnie się na mnie układa. Nie wiem czy to kwestia mojej budowy ciała, czy samego kroju sukienki.

Na zdjęciach towarzyszy mi również mój psiak Lucky, który zawitał ostatnio w moim domu. Niestety nie chciał współpracować, więc zdjęć z nim malutko :)

sukienka/ dress- sheinside.com   TUTAJ/ HERE
torebka/ bag- persunmall.com   TUTAJ/ HERE
buty/ shoes- pantofelek24







67 komentarzy:

  1. Śliczny pieseczek! <3
    Uwielbiam torebki w takim "teczkowatym" stylu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje mi się, ze mogla być to wina kroju sukienki
    Słodki piesek
    Pozdrawiam,madda
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna torebeczka i jaki piesek... ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Teczka ciekawie wygląda. Jak jest z jej jakością? Przymierzam się do sprawdzenia któregoś z tych sklepów, ale nie wiem, czy rzeczy są warte sprowadzania ich.

    Uroczy piesek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teczuszka jest warta swojej ceny powiem szczerze. Jest dobrze wykonana, z takiego sztywnego materiału. Pakowna jest również, mieści A4 :) Polecam i pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Ta torebka jest przesliczna! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. to wyciecie na plecach naprawde seksowne!

    BLOGDROBE

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna torebka ;)

    werczik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne buty, pozdrawiam ;)

    http://pocomiwiecejx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz, ciąża Ci służy :)

    http://try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. jaka sliczna torebka! <3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe zdjęcia i kochany piesek ;3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. szkoda,że zdjęcia wyszły taakie ciemne ;/ ale i tak cudownie wyglądasz ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka jest piękna i bardzo ciekawa! Jakoś nie zauważyłam, żeby źle na Tobie leżała, ale może masz takie wrażenie przez brzuszek ? Torebka jest super!

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna torebka, a tył sukienki bardzo odważny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna torebka, sukienka bardzo ciekawy krój :) śliczne zdjęcia
    zapraszam do siebie każdy nowy obserwator lub komentarz bardzo mnie cieszy :)
    vickey-vicky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Dekolt w sukience bardzo ciekawy, nie bardzo widać całości sukienki (szkoda), całość wygląda super!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne to wycięcie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Torebka i buty super :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Torebka śliczna. A piesek cudny! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczny zestaw i słodki piesek :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękny pies, ciesze się, że go pokazałas :)
    Torebka piękna, naprawdę :)
    A sukienka może wkrótce się jakoś sama uformuje :)
    Frydrychmartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne miejsce na zdjęcia, bardzo romantyczne :) A psiak ??? Przesłodki <3
    Dzięki za odwiedzinki, zapraszamy na nasz blog ponownie :)
    labarbaretta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Tyl mega <3 slicznie wygladasz;*

    OdpowiedzUsuń
  25. sukienka ma świetny tył :) ładne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. jaki uroczy piesio xd
    a torebka świetna,uwielbiam takie pastelowe rzeczy :d i świetnie pasuje do tej białej sukienki ;)

    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam listonoszki, to mój ulubiony rodzaj torebek :) A sukienka bardzo ładna, fajny motyw z tym rozcięciem na plecach.

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne buty ! a jaki słodki psiak <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Sukienka świetna. A piesu strasznie przypomina mi mojego kudłacza sprzed dwóch lat. :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Sukienka ma świetne plecy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. przecudowna ta torebka, wszędzie takiej szukam i to w takim kolorze ;) http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Psiak świetny :D

    Byłabym wdzięczna gdybyś poklikała w linki w ostatnim poście.
    Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczna torebkaa <3
    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ciekawe rozcięcie z tyłu, lubię takie detale :)

    OdpowiedzUsuń
  35. hm... ale tył sukienki bardzo ciekawy :)
    sliczny psiak!

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepięknie wyglądasz :)
    Sukienka ma bardzo efektowny tył!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie dziwie sie ze jestes w ciazy skoro ubierasz sie jak puszczalska lala;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słucham? Podłość i bezczelność ludzka nie zna granic! :D
      Nie życzę sobie więcej takich komentarzy, a jak nie podoba Ci się kim jestem i jak się ubieram to wypierrr.. :* Bo tylko tak się można do takich ludzi zwracać :)

      Usuń
    2. Julka spokojnie.. widocznie zazdroszczą (:
      Nie ma po co się denerwować <3 !
      ogólnie to śliczne są te buty :)))

      Usuń
  38. Gdy przeglądałam sheinside, również zwróciłam uwagę na tą sukienkę
    cóż, szkoda że nie ma zdjęcia jak stoisz, myślę że nie układająca się sukienka
    nie musi być powodem zmartwień, zawsze można coś przerobić, dorobić, ja często
    "poprawiam" ubrania, rzadko pasują gdyż górę mam na s a dół na m :)
    wyglądasz ślicznie, nie przejmuj się negatywnymi komentarzami. Nienawiść świadczy o sukcesie :)
    śliczna torebka, naprawdę ładny styl :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Jaki słodziak! Super wyglądacie, bardzo podoba mi się twoja stylizacja.

    Pozdrawiam, http://fanaforce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. ale słodziak z tego psiaka! Pięknie wyglądasz w tej sukience:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajnie czasami odslonic troche plecow, bardzo seksowne polaczenie wbrew pozorom. Super!

    Pozdrawiam z Ameryki!

    Paulina

    shenanigan-ska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękny stój, uwielbiam białe outfity ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. kolor sukienki świetnie pasuje do torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  44. ależ piękna psiunia! zestaw super, podobają mi się buty :)

    xoxo, www.AneciaBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetna teczka, bardzo mi sie podoba.

    http://loudstylee.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  46. no, no jaki tył :D fajna sukieneczka !

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Juliet Monroe Fashion , Blogger