20:50

New in from Choies

Witajcie Kochani :) Czy Wy też cały czas chorujecie? Ja czuje się okropnie. Właśnie przestało mnie boleć ucho, gdy dziś zupełnie bez powodu w drodze ze szkoły napuchło mi oko. Już nie mam sił do tego, przez choróbska zawalam szkołę, bo nieobecności się kumulują.. eh, niech ta zimna się już skończy!
Mam nadzieje, że uda mi się zrobić walentynkową stylizację.

Dziś chciałam pokazać Wam kilka rzeczy ze sklepu Choies. Jest to sklep doskonale wszystkim znany :)
Nie ukrywam, że nawiązałam z nimi współpracę, co swego czasu było moim marzeniem i nie ukrywam, że przydałoby mi się Wasze wsparcie poprze klikanie w linki :)
Pokazane rzeczy już do mnie przyszły, niebawem stylizacje z nimi :)

Śliczna, czarna spódniczka, na gumce wykonana z pianki. Jest leciutka więc fajnie się ją nosi. Do tego jest bardzo tania, bo kosztuje niecałe 10$ :)
Znajdziecie ją klikając TU

Niezwykle oryginalna duża torba mieszcząca a4. Odbija się od niej światło, dzięki czemu mieni się we wszystkie kolory tęczy. Na pewno zobaczycie ją nie raz :)
Znajdziecie ją klikając TU

Śliczna dłuższa bluzeczka z anielskim motywem, nosiłam ją już i jestem oczarowana :) Skrzydła ma też nadrukowane z przodu, aktualnie trwa na nią promocja :)
Znajdziecie ją klikając TU

Za każdego klika na pewno się odwdzięczę, wystarczy napisać :)

35 komentarzy:

  1. Jula, ja poklikałam dziś, poklikam i w przyszłości. Gratuluję współpracy i życzę dalszych kontraktów! Pozdrówki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam choies <3
    uczciwie kliknęłam :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Klik , klik , klik ----> opinia-kwiatuszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kliknęłam ;) Jak nawiązałaś z nimi wspołpracę? Spódnica super <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mogę zapytać na jakich warunkach z nimi współpracujesz?:)
      oczywiście kliknięte :*
      Klikniesz u mnie w link ? ♥

      Usuń
    2. Jasne, dziękuje :)
      Napisali do mnie, dodalam banner, doladowali punkty na konto, wybralam ciuchy i tyle :)

      Usuń
  5. Ja też jestem w trakcie choroby. Już ponad tydzień:( Świetna spódnica

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja na szczęście się wychorowałam! Niezbyt ładne te ciuszki, jak dla mnie ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Poklikałam, wiem jak to jest :D

    http://monicabelle.blogspot.com/
    nowy walentynkowy pościak <3 dużo serduszek ;*

    Obserwuję bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna spódnica!

    pozdrawiam
    velvetbambi

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice skirt!!!
    http://dimplekhadi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję Ci współpracy, odwiedziłam tą stronkę, spódnica wydaje się całkiem fajna, torebka nie trafia w mój gust
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę świetne rzecz, kliknęłam :D
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Bluzeczka najbardziej mi podpasowała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Torba najlepsza :)
    Kliknęłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jakoś w tym sezonie nie choruję, za to moja druga połówka nadrabia za nas dwóch :/ Też chcę żeby zima się skończyła, ale już niedługo i będziemy śmigać w lekkich kurteczkach :-)
    Poklikałam, najbardziej podoba mi się torba !
    P.S.Zapraszam do siebie, do wygrania podkład Sephora + mała niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Spódniczka jest boska! Poklikałam :D
    http://kosme-teria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Spódniczka jest najlepsza <3 Poklikałam.

    kasia-kate1.blogspot.com
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudna spódniczka! <3

    http://lawiduta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna spódnica :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Super!
    Oczywiście poklikałam :)
    Gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniała jest ta spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna torebka!

    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. torba najlepsza :)

    Zapraszam do siebie i zachęcam do obserwowania :)
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  23. Kliknięte jeszcze raz z innego IP , powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczna ta bluzeczka ze skrzydłami, poklikane <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialne ubrania :) Ta spódnica podbiła moje serce.
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Rewelacyjna spódnica! :)
    Klikam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna ta spódniczka. Nigdy nie kupuję rozkloszowanych spódniczek bo szyje mi je mama i są niemal identyczne jak w sklepach. :)

    Zapraszamy: http://two-blondess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Bluza cudowna i nie dziwie się że jesteś nią oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Juliet Monroe Fashion , Blogger