14:04

Angel

Witajcie Kochani :)
Dziś domowe zdjęcia- coraz bardziej się do takich przekonuje, mimo tego, że sama muszę się martwić o światło, ustawienie aparatu.. ale lubię kombinować.
Dziś mam na sobie sweter w anielskie wzory- długo takiego szukałam. Jest piękny i wygodny. Uwielbiam go nosić- idealnie pasuje do legginsów jak i do spódnic. Jakoś dopada mnie czas nostalgii. Nie mam na nic chęci ani weny. Szybko się zniechęcam. Tak było i tym razem gdy robiłam te zdjęcia. Nie wychodziły mi, więc przerwałam. Powstały tylko dwa. Sama nie wiem dlaczego tak się dzieje. Chyba zaczynam poważnieć, myśleć inaczej- już jak kobieta.

Sweter/ sweater- Choies/ KLIKNIJ

Proszę również o klika w link do sweterka- nie ukrywam, że chodzi o współpracę, dziękuję serdecznie za każde Wasze przejście :*



Ale  to nie słomiany zapał. Szybko tu wrócę z moją pozytywną energią. 
Pozdrawiam :)

33 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia !
    fajny pościk <3
    pozdrawiam!
    weeri-weri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcia cudowne :*
    masz super bloga :)
    powodzenia w dalszym blogowaniu :*
    pozdrawiam :)
    Buziaki :***
    moze obs za obs daj znac

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ten sweterek ;-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wolę sweter zamiast kurtki kiedy jest zimno, ale w pomieszczeniach (w domu czy szkole) jest mi niewygodnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. wow ten sweter super się prezentuje, czekam na więcej zdjęć !
    Zapraszam do siebie oraz do udziału w konkursie, do wygrania podkład Sephora plus mała niespodzianka !:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny ten sweter, sama bym taki chciała!

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie zdjęcia! :)

    http://wercziandweeerczi.blogspot.com/2015/02/blog-post.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  8. klknęłam jak prosiłaś :)) Dla pewności sweterek kosztuje 19.90 :)
    Czy mogłabym prosić również o kliknięcia http://slodkieslodkieczary.blogspot.com/2015/02/wishlist.html będe wdzięczna jak u mnie też napiszesz ceny :*
    ps. OBSERWUJE :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne zdjęcia :) kliknęłam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam takie czarno-białe zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. naprawdę kobiece i pomimo iż nie jest to "druga skóra" bardzo seksowne:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczny ten sweterek! :)
    kliknęłam jak prosiłaś :)
    *liczę na jakiś rewanż w postaci też kliknięcia gdzieś na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Klikłam ;) Zresztą ładny jest

    OdpowiedzUsuń
  14. Wzór jest super!

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: ostatnie skarby, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kliknęłam :)
    Sweter bardzo do Ciebie pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  16. super sweter klikniete moge prosic o to samo w ostatnim poscie :*
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/02/kratawszedzie.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Kliknęłam :) Bardzo ładne zdjęcia!
    Zapraszam na mojego bloga, zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba, a na pewno się odwdzięczę ;)
    Ciepło pozdrawiam i życzę miłego dnia!

    http://ellane-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Poklikane :) Bardzo bym Cie prosiła abys tez poklikała mi w linki :)
    Bardzo Cię proszę , to dla mnie tez bardzo ważne :*
    Ja Ci pomogłam :*
    Dokładnie tu http://magiclovv.blogspot.com/2015/02/co-kupiam-na-wyprzedazach.html ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kliknęłam :)
    Twój sweter (bluza?) bardzo mi się podoba. Widziałam podobne z tym samym motywem na plecach. Również świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ładny! pierwszy raz widzę u kogoś sweter z anielskim motywem;)

    OdpowiedzUsuń
  21. cudowny ten sweter! :) kliknięte

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładny sweter :) Kliknięte, życzę dużo pozytywnej energii ;)
    Obserwuję :3
    Zapraszam: http://takitaamja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ladna koszulka i sliczna ty :D Naprawdę cudowny blog ^^ Świetny wygląd , bardzo mi sie podoba.I oczywiście genialny post :)) Bardzo ciekawy :) Jeśli pozwolisz (a to na pewno) zostanę tu na dłużej bo blog jest godny podziwu <3 Mam go już w zakładkach nawet i naturalnie OBSERWUJĘ ^^ Może wspólna obserwacja i komentarz? Ja już i czekam na Ciebie , może byc jedynie obserwacja ale to już zależy od Ciebie i twojej uprzejmości. Pozdrawiam kochana :* Jeszcze nie raz tu wpadnę<3 ! karolinablogpanda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny sweter , piękne zdjęcie!
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Klik oddany bo sweter po prostu jest cuudowny!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Juliet Monroe Fashion , Blogger