14:19

Denin Pants

Witajcie :) Mam chwilowo przerwany dostęp do internetu, ale jakoś udało mi się wejść i wstawić dla Was zdjęcia. Zestaw składa się ze spodni, które nie dawno upolowałam w sh, mojej ulubionej koszuli i z butów na obcasie w purpurowym kolorze. By nie było nudno dodałam też kraciasty szal. Zestaw tworzy bardzo wiosenną całość i na pewno będzie mnie można spotkać tak ubraną na ulicach miasta :)












spodnie/ pants- sh   new
koszula/shirt- oasap.com
szalik/ scraft- everbuying.com
buty/shoes- CCC
okulary/ sunglasses- choies.com


7 komentarzy:

  1. zazdroszczę spodni :) wyglądają naprawdę fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. przedostatnie zdjecie przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz :)

    lifestylemichalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna koszula :) http://testolandiazadarmo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przejrzałam kilka postów i fajnie że mieszasz , próbujesz różnych opcji. Sugeruję żeby poświęcić chwile uwagi na analizę póz jakie masz na zdjęciach. Zdjęcia z góry nie działają korzystnie, czy zgięte kolana jak siedzisz bo to one przyciągają uwagę. Jest OK dlatego warto zwrócić uwagę na niedociągnięcia :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słuszna uwaga :) Lubię komentarze z konstruktywną krytyką i na pewno przyjrzę się temu bardziej :)

      Usuń

Copyright © 2016 Juliet Monroe Fashion , Blogger