14:05

Flying Eyeballs

Jest pogoda, jest aparat, jest stylizacja- nie ma fotografa. A gdy jest fotograf, jest stylizacja, jest chęć- nie ma pogody. Zawsze coś. Przepraszam za przerwę, ale strasznie brakuje mi czasu.. :( Zdjęcia zrobiłam wczoraj po zajęciach praktycznych. Było dosyć wcześnie i mocno świeciło słońce, które strasznie mi przeszkadzało. Przez nie, zdjęcia nie wyszły i nie dałam rady nawet ich przerobić, zdołałam uratować niestety tylko cztery :(









czapka/ cap- no name
koszula/ shirt- new look
spódniczka/ skirt- romwe



17 komentarzy:

  1. te zdjęcia mogłyby być bardziej prześwietlone :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. swietna spodnica:)

    Zerknij czasem do mnie:
    http://thiefclothes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna spodniczka ;)
    lifestylemichalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda że cztery, ładny zestaw. Bluzka miała jakieś aplikacje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bluzka była cała biała, miała delikatny żabocik pod szyją :)

      Usuń
  5. śliczna spódniczka :)
    http://www.kristifashion.com/pink-peplum-white-skirt/

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że mogłaś tę spódniczkę podciągnąć pod pachy... -.-

    OdpowiedzUsuń
  7. Uważaj na zjeżdżające rajstopy. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. te zdjęcia są koszmarne, zmień fotografa albo coś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybyś czytał/czytala moje posty na bieżąco to wiedzialbyś//wiedziała dlaczego :>

      Usuń
  9. jesteś na niemodnych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widzę w tym nic złego :)
      Skomentowali spódnicę, no ale nie ja ją wyprodukowałam, więc zażalenia chyba tylko do producenta :>
      Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Nie wyprodukowałaś, ale kupiłaś i założyłaś...

      Usuń
    3. ponieważ MI się podoba.
      Pozdrawiam.

      Usuń

Copyright © 2016 Juliet Monroe Fashion , Blogger