20:00

Delia & Novaclear

Witajcie! Dziś mam Wam do pokazania kilka z moich nowych kosmetyków. Są to produkty marki Delia oraz Novaclear :) Przetestowałam poszczególne z nich i poniżej pokrótce je zrecenzuje :) Zapraszam! :)


W paczuszce od Delii, za którą bardzo dziękuję, znalazłam całą najnowszą linię do pielęgnacji stóp Good Foot Podology. W środku znalazłam: kąpiel perełkową do stóp, peeling do stóp, maskę do stóp wygładzająco- regenerującą, ekspresowy żel do usuwania zrogowaceń, krem- piankę do stóp. Produkty są wręcz idealne do pielęgnacji stóp po lecie, a poniżej opiszę kilka z nich :)



Perełkowa kąpiel do stóp. Na wstępie muszę Wam powiedzieć, że zapach tego produktu jest wprost obłędny :) Lekko cytrynowy, morski, no cudowny! :) W jego składzie znajduje się 45% mocznika, co sprawia, że idealnie sprawdzi się do usuwania lekkich zrogowaceń oraz idealnie przygotuje skórę do dalszych zabiegów. Ja przetestowałam i gorąco polecam. Idealnie koi zmęczone całym dniem stopy i otula zapachem :)


Peeling to stóp to kolejna bardzo fajna rzecz- jest mega gruboziarnisty, ale również bardzo delikatny. Stópki po jego użyciu są bardzo odprężone oraz wszelkie niedoskonałości szybko ustępują. Również bardzo polecam :)



Maska do stóp to produkt, którego jeszcze nie zdążyłam przetestować, lecz uznałam, że jest warta tego, by ją tutaj pokazać :) Niedługo jej użyje i na pewno dodam kilka słów :)


Produkty Novaclear to specjalistyczne kosmetyki do skóry bardzo suchej i atopowej- takiej jak moja. Przetestowałam i muszę je Wam polecić, moja cera znacznie się poprawiła, działa naprawdę świetnie :) Są praktycznie bezzapachowe i trwale koją skórę. Ideał :)




Do następnego! :*

8 komentarzy:

  1. Uwielbiam te produkty do stóp Delia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. produkty do stóp delia chcę kupić ale nie wszystkie bo by mnie za dużo wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? (f4f) Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam zawsze problemy ze stopami, więc to produkty idealne dla mnie :) Ta sól mnie zainteresowała :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. naprawdę świetnie są te produkty, używam tylko ich do pielęgnacji stop

    OdpowiedzUsuń
  6. nie korzystałam jeszcze z tych produktów, ale czas najwyższy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Juliet Monroe Fashion , Blogger