23:00

Error

Cześć! Mamy już koniec pierwszego miesiąca nowego roku i zupełnie nie wiem kiedy to minęło.. też macie czasem wrażenie, że ktoś przyśpiesza Wam czas? :D
W najbliższym czasie będzie duuużo nowości i nie wiem jak to zrobię, ale postaram się Wam pokazać zawartości wszystkich paczek w jak najkrótszym czasie :) Pamiętacie moją recenzję włosów clip-in z Irrisistible Me? (do przeczytania tutaj/here). Dziś w końcu udało mi się zrobić zdjęcia z ich użyciem :) Moje włosy mimo niedawnego farbowania trochę różnią się od koloru doczepek, ale myślę, że nie wyszło tragicznie, ale oceńcie sami :) Do następnego! :*

sukienka/dress- TUTAJ/HERE
kapelusz/hat- reserved
buty/boots- TUTAJ/HERE
włosy clip-in/clip-in hair- TUTAJ/HERE







19 komentarzy:

  1. wyszło jak byś miała rozjaśnione końcówki, spoko możesz je doczepiać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdybyś nie napisała, że włosy są doczepiane, to chyba nikt by się nie zorientował - także myślę, że wszystko jest w porządku ;)

    Bardzo fajny zestaw - klimaty boho są świetnym wyborem nawet zimą!

    OdpowiedzUsuń
  3. wow jaki Ty masz cudowne włosy i ten kapelusz, niesamowity fekt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna stylizacja :) zdjęcia wyszły świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam kapelusze :) cała stylizacja bardzo ładnie skomponowana :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten kapelusz dopełnił całą stylizację ;) Poza tym Twoja uroda powala.

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili na mojego bloga
    http://classytag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie, kolor włosów trochę się różni, ale fajnie to wygląda. :D Super zestaw. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zestaw, a kapelusz bardzo do Ciebie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz piękne długie włosy i ciekawą urodę. Look bardzo fajny zapraszam do mnie na nowy post https://sylwiageorgiev.blogspot.com/2017/02/todayslook.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz :) Sukienka jak najbardziej w moim stylu i jaka tania, niecałe 13 dolarów ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie kolor jest inny :) ale wygląda to trochę jak ombre więc efekt ciekawy!
    Kapelusik - super :D

    Pozdrawiam cieplutko
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham takie kapelusze <3! Super stylizacja.

    Zapraszam do mnie: www.roxyolsen.com

    OdpowiedzUsuń
  13. mi się te włosy jednak gryzą, bo doczepki są zimne, a Twoje ciepłe, ale długość się robi imponująca :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Juliet Monroe Fashion , Blogger