17:00

Little girl

Cześć! Pogoda nas nie rozpieszcza, więc wykorzystuje każdą chwilę, by zrobić zdjęcia. Dziś najchętniej bym tylko spała, ale obowiązki czekają. Niestety, chyba nie tylko ja tak mam o tej porze roku :( Połączenie jakie dziś Wam przedstawiam miałam w głowie już od bardzo, bardzo dawna, lecz nigdy jakoś nie było okazji, bądź odpowiedniego "ciucha" by takowe stworzyć, ale w końcu jest i oczywiście mam nadzieje, że połączenie pudrowego różu oraz szarości na jesień Wam się spodoba :)
Do następnego! :*

sukienka jako bluzka- shein
czapka/ cap- TUTAJ/HERE
spódniczka/ skirt- cropp
buty/ shoes- czas na buty






15 komentarzy:

  1. dziewczęco i na sportowo :) super !

    OdpowiedzUsuń
  2. Śuper. Bardzo fajnie wszystko połączyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice look..
    Lovely sneakers...
    http://dimplekhadi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie wyglądasz :) buciki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne połączenie- trochę dziewczęce ale zarazem streetwear'owe. Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie że spódniczka jest taka dłuższa :) Ekstra to wygląda.No niestety pogoda nie dopisuje nam :/
    Pozdrawiam, http://brofashionkilla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wygladasz ;)
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz świetny styl

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny, sportowy look z odrobiną dziewczęcego stylu :) klikam 4.33$ i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jak mam czas na zdjęcia to pada a jak jest ładna pogoda to jestem w pracy. Super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie się prezentuje, chociaż nie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie kochana :)
    carolineworld123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Juliet Monroe Fashion , Blogger