wtorek, 11 października 2016

Little girl

Cześć! Pogoda nas nie rozpieszcza, więc wykorzystuje każdą chwilę, by zrobić zdjęcia. Dziś najchętniej bym tylko spała, ale obowiązki czekają. Niestety, chyba nie tylko ja tak mam o tej porze roku :( Połączenie jakie dziś Wam przedstawiam miałam w głowie już od bardzo, bardzo dawna, lecz nigdy jakoś nie było okazji, bądź odpowiedniego "ciucha" by takowe stworzyć, ale w końcu jest i oczywiście mam nadzieje, że połączenie pudrowego różu oraz szarości na jesień Wam się spodoba :)
Do następnego! :*

sukienka jako bluzka- shein
czapka/ cap- TUTAJ/HERE
spódniczka/ skirt- cropp
buty/ shoes- czas na buty






19 komentarzy:

  1. Śuper. Bardzo fajnie wszystko połączyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice look..
    Lovely sneakers...
    http://dimplekhadi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie wyglądasz :) buciki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne połączenie- trochę dziewczęce ale zarazem streetwear'owe. Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie że spódniczka jest taka dłuższa :) Ekstra to wygląda.No niestety pogoda nie dopisuje nam :/
    Pozdrawiam, http://brofashionkilla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wygladasz ;)
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny, sportowy look z odrobiną dziewczęcego stylu :) klikam 4.33$ i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jak mam czas na zdjęcia to pada a jak jest ładna pogoda to jestem w pracy. Super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie się prezentuje, chociaż nie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie kochana :)
    carolineworld123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń