09:30

Lake Sunset

Witam :) Mamy już końcówkę marca, więc czas ucieka w mgnieniu oka. Jeszcze niedawno świętowaliśmy Nowy Rok :) Mam nadzieje, że tegoroczne Święta Wielkiejnocy spędziliście w miłej atmosferze, wśród najbliższych Wam osób :) Dziś mam dla Was dosyć luźną propozycję z nutą elegancji. Taki styl najbardziej mi odpowiada. Kiedyś pokazywałam Wam to piękne miejsce, w którym są zrobione dzisiejsze fotografię, ale w bardziej sportowym wydaniu (KLIK). Aż trudno mi uwierzyć, że wtedy Wiktorek skończył dopiero miesiąc :) Aż niesamowite :)

Snapchat: julietmon

spodnie/ denim jeans- persunmall
kurtka/ jacket- romwe
koszulka/ shirt- PLNY LALA
szpilki/ heels- DeeZee






52 komentarze:

  1. Świetne buty ale pasują bardziej do miasta niż wiejskich krajobrazów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem czy to miejsce wygląda na wieś.. pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń
  2. Bardo ładna stylizacja świetnie się na Tobie prezentuje. Buty dodają tego pazura do stylizacji.
    Krajobraz rzeczywiście piękny!
    Święta wspólnie z rodziną, przyjemnie i leniwie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super. Ja również fajne się czuję w takich stylizacjach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia kochana ! Jakiego aparatu używasz, jeśli to nie jest tajemnica :) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :*
      Używam Nikon Coolpix L340 :)

      Usuń
  5. Szpilki zdecydowanie mi nie pasują do takiego krajobrazu, ale według gustów. xd Miejsca jednak samo w sobie bardzo mi się podoba. :)

    Mój blog | Mój fanpage

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne miejsce :) ale bym spacerowała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam spędzać czas na świeżym powietrzu :) dla mnie bomba!
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny outfit, spodnie sa super.

    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna stylizacja! Zakochałam się oczywiście w szpilkach jak to ja. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylówa świetna ♡ a jak tam Wiktorek , jak już piszesz...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A Wiktorek jest cudownym dzieckiem :) Ma już dwa zęby, stoi, siada, raczkuje (nawet do tyłu!) i głośno się śmieje :) Czasem uda mu się powiedzieć mama :)

      Usuń
  11. bardzo fajne klimatyczne zdjęcia :)

    http://makesomehype.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia i stylizacja, super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi Święta przeleciały przez palce :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne jeansy :) czas leci nieubłaganie to prawda.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne połączenie spodni i szpilek - bardzo mi się podoba :)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne połączenie szpilek i jeansów :)

    www.beclassybyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Szpilki...okazjonalnie noszę, ale reszta to coś dla mnie :)

    Obserwuję :)

    http://testowaniaczas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurtka mi się bardzo podoba, szukam takiej stacjonarnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super stylizacja.

    Obserwuje.
    todoarmo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. zmieniłabym tylko krajobraz :p a szpilki genialne!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurtka ideolo <3
    http://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę koniecznie zainwestować w tego typu jeansy, będą świetne na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny masz kolor włosów ? To naturalny ? :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Stylizacja świetna :D Moim zdaniem właśnie buty stanowią niezły smaczek wyglądu. No i przepiękne włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Super stylizacja, no i koszulka dobra! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładnie! Połączenie podartych spodni ze szpilkami wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne szpilki, megaa zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
  28. hej Julia a ja pod Radzyminem;)))

    OdpowiedzUsuń
  29. buty mi się podobają szkoda że ja w szpilkach chodzić nie mogę :( a kurteczka też fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Podoba mi się ta stylizacja :) Niby taka na luzie ale szpilki dodają jej szyku !

    Jeżeli będziesz miała czas możesz zajrzeć do mnie. Nic specjalnego, ale będzie mi miło :)
    http://myweddingmission.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie się prezentujesz! Szpileczki i cały zestaw mi się podoba! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna stylizacja! Uwielbiam spodnie z dziurami i skórzane ramoneski! :)
    Zapraszam do mnie <3
    Modowydesign.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ślicznie wyglądasz ! :))
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Slicznie wygladasz kochana ! Pasuje Ci taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawe zdjęcia!
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Szpilki zamieniłabym na trampki i mogłabym tak śmigać :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ładna tylko buty bym zmieniła :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Julia, bardzo udana i kobieca stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Juliet Monroe Fashion , Blogger