14:30

Yankee Candle- Soft Blanket

Cześć Kochani! Nie wiem co się dzieje, właśnie wróciłam z jazd (zdaję prawo jazdy) i pomyślałam, że nie zdążę już iść na zdjęcia, by dodać nowy post tak, więc mam dla Was nowy "woskowy" post. Tym razem zajmę się zapachem Soft Blanket czyli Miękki koc. Wosk możecie dostać na stronie goodies.pl TUTAJ/HERE.

PS. Nie wiecie co się dzieje? Od jakiegoś czasu w zastraszającym tempie znikają mi obserwatorzy. Jednorazowo po 10-20. Czy blogger wprowadza jakieś czystki czy ludzie sami odchodzą? Wie ktoś coś? :(


Zapach przenosi mnie do czasów dziecięcej beztroski. Otulam się miękkim kocem i rozpływam się w marzeniach. W cieple delektuje się słodkim lenistwem. Zapach jest słodki, świeży, nieduszący.. idealny!
Jest to najlepszy wosk Yankee Candle jaki posiadam. Gdy pozwolą mi fundusze na pewno zainwestuje w pełnowymiarową świecę. Bez namysłu polecam każdemu :)

30 komentarzy:

  1. Może jest jakiś błąd na blogsperze ;/

    emily-kalinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mm, muszą pachnieć rewelacyjnie :)

    vereeben-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie również znikają obserwatorzy. Początkowo było to od 1 do 5 w ciągu tygodnia.
    Teraz znikło aż 20.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy produkt. Ja również u siebie zauważyłam, że znikają obserwatorzy. Kto wie, może to jakiś kolejny błąd na blogspocie :/ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam wiele pozytywnych opinii na temat tego zapachu :)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com
    NOWY POST

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy zapach, ja właśnie czekam na przesyłkę z moimi pierwszymi woskami Yankee Candle ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi ostatnio zniknęło też około 15 :(
    A co do wosku to leży jeszcze nieodpalony w słoiczku i czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię ten zapach. A co znikania to polityka blogera - usuwa nieaktywne konta.

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mi znikają na szczęście znów jest dobrze. Co do Yankee Candle nigdy nie miałam nawet jednej sztuki, ale kiedyś musi być ten pierwszy raz!

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako; Aleks Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobno ten zapach jest świetny. Nie miałam jeszcze okazji jego wypróbowania, ale wkrótce trzeba będzie to zmienić :) Powodzenia z prawkiem! :) Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. OO słyszałam o nich, chciałabym je mieć!

    http://want-cant-must.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. To nie błąd, Google czyści konta po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. pamiętam swoje jazdy na prawko... dramat i jedne z gorszych moich wspomnień ;) co do yankee - nie znam tego zapachu -.-
    pozdrawiam,

    Vivi
    Vivienne Night Blog

    BLOG | INSTAGRAM | TWITTER | FACEBOOK |

    OdpowiedzUsuń
  14. Co do misia to mojego serca ten zapach nie skradł ;)

    A co do obserwatorów spadali oni bo administratorzy na podsumowanie roku robili pustki w nieaktywnych blogach ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba go w końcu zakupię! Dużo o nim słyszałam, ale do tej pory nie posiadam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aż chce się je powąchać ;)
    http://czarymery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. W taki sposób opisałaś ten zapach, że nie mam żadnych wątpliwości i po prostu muszę go jak najszybciej kupić by przenieść się w ten czas beztroski :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chyba nigdy nie przestaną mnie zaskakiwać co raz to nowymi zapachami wosków :)

    OdpowiedzUsuń
  19. W grudniu miałam pierwszy egzamin i poległam po całości. Teraz boje się zapisać na kolejny egzamin...

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy zapach.
    Co do obserwatorów, to google czyści martwe konta obserwatorów od pewnego czasu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam ten zapach wosku! <3
    zapraszam na mojego bloga :3 ---> http://olivkaoliweckaolis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. muszę w końcu zakupić sobie jakiś wosk z yc :D/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  23. Soft Blanket w wosku był cudowny ale świeca mnie udusiła, niestety :(

    Tak, blogger robi czystki - usuwa obserwatorów nie posiadających konta Google.

    OdpowiedzUsuń
  24. Za zamawianie wosków zabieram się od miesiaca i nie mam czasu :/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Juliet Monroe Fashion , Blogger