14:30

Dziadek Mróz


Cześć! Na szczęście moje obawy co do usterki aparatu się nie potwierdziły i zdjęcia wyszły całkiem normalnie biorąc pod uwagę słabe, zimowe światło. Z tej okazji zrobiłam na bardzo spontaniczne, nieplanowane zdjęcia.
Myślałam poważnie o zmianach na blogu, szczególnie tych wizualnych, takich jak nowy nagłówek i szablon. Czy polecacie kogoś kto wykonuje takie rzeczy? :) Do następnego! :)

spodnie/ pants- TUTAJ/HERE
kardigan/ cardigan- romwe.com
kapelusz/ hat- reserved   %
bluzka/ shirt- TUTAJ/HERE




46 komentarzy:

  1. Ładnie wyglądasz , super kapelusz
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny kapelusz :) Uwielbiam kapelusze, jednak mam same czarne... Muszę to zmienić ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia ;)
    obserwujemy?
    fashioneasiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęcia ;)
    obserwujemy?
    fashioneasiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie znam takiej osoby, ja zawsze "bawię" się sama i w nagłówki i w szablony.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kardigan jest świetny! ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com
    NOWY POST

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny zestaw ! Kapelusz idealnie pasuje to tego zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super wyglądasz:) śliczny kapelusz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja1 Kapelusz mega, a sweterek mi sięt aki marzy.
    Zapraszm do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki śliczny ten kardigan :)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny kapelusz, super look. Lubię takie wygodne, codzienne zestawy! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem tu po raz pierwszy i powiem ci, że masz prześliczny design i jesteś na prawdę śliczną dziewczyną ;) Zdjęcia są równie piękne.
    W wolnej chwili zapraszam do mnie MÓJ BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja lubię się bawić grafiką i HTML, więc chętnie pomogę :)
    Fajny kapelusz :) W tych zdjęciach brakuje mi tylko większej ilości śniegu :)
    Zapraszam do siebie - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. oj zamarzłabym, ale takie kardigany lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknu sweterek! :D

    obserwuję i zapraszam w wolnej chwili do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudny Sweterek, a kapelusz całej stylizacji dodaje tego czegoś:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Spodnie są świetne :) Właśnie takie mi się podobają ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się ta stylizacja :))

    W wolnej chwili zobacz co słychać u mnie na blogu:
    http://www.moniquerehmus.pl

    Pozdrawiam ! :D :*

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam takie długie sweterki, ślicznie wyglądasz!
    Mój blog - klik! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super kapelusz ;-) a tak wogole to uwielbiam szarosc ;-) ;-) ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładny kapelusz!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super stylizacja.
    Ja chyba nie założyłabym takiego kapelusza - to nie dla mnie ;)
    http://colorful-and-sweet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. piękny, długi, ciepły sweter! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Okolica ma w sobie coś takiego magicznego :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna stylówka :) A Kapelusz genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniały sweterek kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kardigan i kapelusz <3
    Wyglądasz fenomenalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo do twarzy Ci w kapeluszu. I super swetrzycho! Hm, całkiem podobny zrobiłam jesienią, tyle że granatowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna stylizacja, poklikane w linki.
    CO do osoby zajmującej się wyglądem bloga to nie mam pojęcia, bo swój sama zrobiłam. Ale może Vejsiątko, albo Pasje Karoliny? Chyba obie te blogerki zajmują się tymi sprawami :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ślicznie! Stylizacja jak najbardziej trafiona
    Mój Blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Jaki śliczny kardigan ! Od jakiegoś czasu poluje na podobny ale ciężko znaleźć mi coś fajnego stacjonarnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajny kapelusz! I podziwiam wytrzymałość na zimno. Ja bym zamarzła! :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetnie wyglądasz :) Koszulka bardzo ciekawa :)
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  34. Ty mi powiedz jakim cudem nie zamarzłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widać na zdjęciach, ale były roztopy czyli temperatura bliska zeru, ot cała tajemnica :D

      Usuń
  35. Śliczny kapelusz. :)
    Pozdrawiam i zapraszam też do mnie, do komentowania i obserwowania jeśli blog się podoba: http://anulapl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Kapelusz świetny. Uwielbiam kardigany, szczególnie zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  37. świetnie wyglądasz, linki kliknięte - 19,57$ i 7,83$ :)


    Kochana klikniesz w linki u mnie na blogu :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/01/nowosci-czyli-zamowienia-z.html
    Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna stylizacja. Bardzo mi się podoba. :))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Juliet Monroe Fashion , Blogger