17:29

Ławeczka nad stawem



Miejsce w którym są zrobione dzisiejsze zdjęcia znalazłam również przypadkiem jak poprzednio. Pomyślałam,  że wcale nie jest tak źle,  bo w moim ostatnim miejscu zamieszkania miałam bogactwo przeróżnych tel i byłam załamana,  że nie będę miała gdzie robić zdjęć. Na szczęście już teraz patrzę na to inaczej :) Stawek ze zdjęć otaczają jedynie pola i kilka drzew, więc wiało tam niemiłosiernie.  Już miałam iść w inne miejsce lecz pomyślałam,  że zepsuta fryzura może być nawet atutem :)

kurtka/ coat- shein.com   TUTAJ/HERE
buty/ boots- czas na buty
spodnie/ pants - Romwe.com 






50 komentarzy:

  1. Spodnie są świetne i ślicznie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie powiało co nie co :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia, bardzo klimatyczne :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. plecak skradł moje serce! ten kolor jest cudny :)
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się to jak dobrałaś ten zestaw :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie wygladasz , plecak cudo <3

    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne klimatyczne zdjęcia, ładnie wyglądasz. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten plecaczek jest tutaj bardzo ciekawym przełamywaczem kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietne miejsce na zdjecia :) Spodnie są rewelacyjne ! :)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie się najbradziej podobają buty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna kurtka! Świetnie prezentuje się z tymi spodniami :))

    Zapraszam do siebie!
    http://sweetrecipee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Good post! I like your blog, I'm as follower ,i hope you follow me back, happy day!

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny plecak :)
    Mój blog zapraszam haul z rossmanna

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam parki ;) Świetnie w niej wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne buty :) Wyglądają na bardzo wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne spodnie, ciekawa całość! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zdjęcia i bardzo pomysłowe miejsce na odbycie sesji. ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajna ta kurtka, lubię takie fasony :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne zdjęcia, link kliknięty - 35,20$ :)

    OdpowiedzUsuń
  20. super kurtka, bardzo ladnie w niej wygladasz. A zdjeciami czuje sie zauroczona!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna kurtka i plecak :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładna ta kurtka ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. jejku wyglądasz wspaniale :) ta kurtka jest świetna!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. prześliczne zdjęcia! te spodnie są suuuper ♥♥
    http://blondeath.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Kurtka świetna, a zdjęcia prześliczne :) Plecaczek jest tu świetnym dodatkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Plecak zwrócił moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. mega są te spodnie, bardzo mi się podobają, i cała stylizacja tez jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Naprawdę fajne miejsce ;) świetne spodnie!

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Buty super;) poza tym plecaczek uroczy;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. No i bardzo fajne to miejsce, a ten wiatr rzeczywiście okazał się atutem :)

    OdpowiedzUsuń
  31. spodnie i botki, świetne. :)
    http://alenaorminska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Wspaniały klimat oddany przez zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajne fotki :) Super kurtka :)
    www.khatstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Sesja świetna, stylizacja tez, ale klimat zdjeć bezapelacyjnie POWALA !!!!!

    Zapraszam na mego bloga :) www.modderka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ładna kurtka. Do takich podartych spodni jakoś nie mogę się przekonać.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Juliet Monroe Fashion , Blogger