13:08

Odmierzaj czas z Otien.com


Witajcie Kochani! Dziś przychodzę do Was z recenzją zegarka ze stronki Otien.com. Pewnie zastanawiacie się co to za marka, ale wbrew światowej nazwy jest to polski sklep z biżuterią i małymi dodatkami takimi jak czapki i rękawiczki. Sklep ma ogromny wybór zegarków i właśnie dziś skupię się na jednym z nich, a nosi On nazwę Zegarek damski klasyczny.




Zegarek jak widzicie na zdjęciu jest marki Geneva. Jest dosyć solidnie wykonany mimo tego, że pasek na którym się trzyma mogłaby być lepszej jakości, lecz sama tarcza  jest bardzo ładnie ozdobiona klasycznymi kolorami. Złoto, czerń i biel to dla mnie najlepsza opcja jeśli chodzi o dodatki, gdyż nie lubię pstrokacizny. Najlepsza opcja na jesień, gdyż będzie pasował doskonale do każdej stylizacji w swetrach i parkach :)

Reasumując: Produkt spełnił moje oczekiwania, jedyne co za tę cenę pasek mógłby być skórzany, a nie skóropodobny, wysyłka jest błyskawiczna, bo razem z weekendem było to tylko 4 dni i od razu dostajemy numer nadania, do przesyłki dostajemy mnóstwo kodów rabatowych oraz malutki prezent (w moim przypadku delikatne kolczyki) Sklep oraz ich produkty oceniam bardzo dobrze i jestem pewna, że jeszcze nie raz zrobię tak zakupy :) Polecam!







37 komentarzy:

  1. great post! happy Friday!

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny zegarek :) klasa sama w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny Zegark;)

    http://stylldusi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny zegarek! Poklikane :)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, klasyczny zegarek, takie lubię najbardziej. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny zegarek ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny zegarek :)
    zapraszam do mnie na nowy post https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=3073069609339351544#allposts/postNum=0

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny, klasyczny zegarek, na dodatek utrzymany w mojej tonacji <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny zegarek. Taki klasyczny i uniwersalny.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny zegarek! klasyczny, więc być może będzie długo służył i pasował do bardzo wielu rzeczy :)

    grochowska.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie klasyczne zegarki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny klasyczny zegarek, troszkę taki w męskim stylu - lubię takie. Pozdrawiam www.moniqueinfashionland.blog.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Elegancki i stylowy zegarek.
    Poklikałam.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Nice blog. Great post!

    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  16. Klasyka zawsze w modzie :)
    Poklikane. Pozdrawiam,
    www.magdalenaklak.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne są te zegarki, ładne i klasyczne <3

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę zajrzeć do tego sklepu, bardzo spodobał mi się Twój zegarek. Piękny!

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny jest, bo będzie pasował do wielu stylizacji! :)
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny zegarek, troche przypomina Daniela Wellingtona :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Widzisz zegarek za tak niską cenę, myślisz tandeta. Jednak mam zegarek z tej firmy i na prawdę jestem zadowolona, bardzo dobrze działają.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładny zegarek. Klasyczny. Lubię prostotę. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zegarek jest super, ja mam od nich naszyjnik i pierścionek <3

    pozdrawiam
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładny, takie są najlepsze, mogłabym dobrać go do wszystkiego! :)
    Needle♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładny zegarek, taki klasyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja mam zegarek Casio kupiony w sklepie http://www.zegarkowy.pl/ około 3 lat temu i spełnia swoją rolę wyśmienicie. Przez tyle czasu nic się z nim nie dzieje.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Juliet Monroe Fashion , Blogger