15:09

Mint parka


Cześć! Jestem chora, ale uznałam, że muszę iść na zdjęcia, gdyż później nie będzie kiedy, a poza tym blogowanie jest czymś co daje mi siłę nawet w chorobie :) Dziś pogoda trochę się poprawiła, więc i mój humor jest już nieco lepszy. Mam dziś dla Was zdjęcia w miętowej parce, którą pokazywałam Wam bodajże w czerwcu, gdyż nie mogłam się powstrzymać i już wtedy ją zamówiłam. Fakt jest taki, że nie mogłam już się doczekać na tyle złej pogody, by ją w końcu założyć :) Idzie już do mnie identyczna tyle, że różowa i podejrzewam, że zamówię jeszcze inne kolory, gdyż te parki są mega cieplutkie, śliczne i wygodne :) Dodałam do tego moje ulubione spodnie oraz buty, które rzadko tu pokazuje, a musicie wiedzieć, że noszę je najczęściej ze wszystkich, lecz mają takie kolorki, które niestety nie pasują do wszystkich ubrań jakie mam :(

kurtka/ parka coat- romwe.com   TUTAJ/HERE
spodnie/ pants- shein.com
buty/ shoes- New Balance 574




56 komentarzy:

  1. Dziękuje za odwiedziny! Życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa kurteczka! Czy ona jest jasnozielona, czy mi się wydaje? Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  3. Parka jest świetna. Szczególnie zachwyciła mnie zielona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Amazing post! Love the jacket!

    I nominated you for Black Wolf Blogger Award!!

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  5. widziałam te parki na którejs ze stron! przypadla mi bardzo do gustu <3 moge pozazdroscic takiej pastelowej parki :) sa piękne! Różowa musi byc równie prze cudna <3
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
  6. Boska parka ^^

    My z siostrą dopiero zaczynamy więc cieplutko zapraszamy do obserwacji :*
    http://glamorous6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super parka, a Ty wygladasz w niej przeslodko ;)
    http://www.patinn.eu

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej kolor jest cudowny, chętnie bym taką kupiła. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia ;)
    Piękna kurteczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna jest ta parka! już w tamtym sezonie wpadła mi w oko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna jest ta parka ! ♥
    Idealna na zimę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie się to wszystko komponuje. Ładnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurcze..weźcie mi to wytłumaczcie bo ja czegoś nie rozumiem...ciepła kurtka i gołe kostki...
    No rzesz...ja się chyba starzeję...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skarpety na zdjęciach to nie jest mila dla oka rzecz, więc to zrozumiale. Nie rozumiem czemu kole Cię to tak w oczy i wypluwasz tutaj swego rodzaju jad.. pozdrawiam!

      Usuń
    2. Kole mnie to w oczy bo nie pasuje.Nie mówię żebyś kładła skarpetki bo faktycznie nie ciekawie by to wyglądało ale buty które te kostki zakryją.
      Jeżeli wyrażanie swojego zdania to dla Ciebie plucie jadem to życzę powodzenia.Piszesz bloga i nie potrafisz przyjąć krytyki na klatę?

      Ja stąd znikam-nie pozwolę się obrażać.

      P.S nie zostawiaj więcej na moim blogu żadnych linków!

      Usuń
    3. Obrażam Cię? No nie przesadzaj. Krytyka to przede wszystkim powiedzenie o co chodzi w sposób normalny, a nie wzdychanie 'no zesz' i miliony wielokropek. Zdefiniuj najpierw to pojęcie, bo Twój pierwszy komentarz to jest dla mnie plucie jadem. Papa!

      Usuń
  14. Fantastyczna stylizacja, podoba mi się ta kurteczka już od dawna :) w różowej jestem zakochana. Kliknięte.
    Mam prośbę, czy mogłabyś pomóc i oddac klik w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. parka super! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie choruj, wracaj do zdrowia!
    Kurtka świetna! Też się zastanawiałam nad tą parką ostatnio, tylko poluję na inny kolor. Czekam jeszcze na więcej recenzji (jak się sprawują) i pewnie zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. podobają mi się te kurteczki:) super wyglądasz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. It’s such a lovely and beautiful post! I’d like to say that I’ve been reading your blog for some time and I like your style of writing and the posts that you shares with us! Great job!

    Diana Cloudlet
    www.dianacloudlet.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna jest ta kurtka, idealnie do Ciebie pasuje :) Zdrowiej szybko :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana wyglądasz cudownie :) uwielbiam kolor miętowy :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Wiem jak to jest - chociaż jesteś chora to i tak zdjęcia na bloga to świętość :D Zdrówka ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piekny zestaw !!!a zwłaszcza spodobały mi się buciki !! gdzie je kupiłas ? uwielbiam takiee koloryyy ! :D

    pozdrawiam marijory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczna kurteczka <3
    skąd ja znam to wyczekiwanie na daną pogodę żeby ubrać jakiś ciuch :D mam dokładnie tak samo!

    OdpowiedzUsuń
  24. Parka jest sliczna ale znajac mnie gdybym ja miała odrazu była by brodna ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zakochałam się w tej parce ♥ zamówiłam taką tylko różową ♥ super post, stylówka na 5 z plusem.

    Zapraszam do mojego bloga---->
    http://monicabelle.blogspot.com/2015/10/pink-white-jeans.html

    OdpowiedzUsuń
  26. ale masz cudowny kolor włosów :) świetne buty! :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Te NB są super:) Właśnie za takim kolorem wszędzie się rozglądam..

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna ta parka! A buty super, tylko faktycznie nie do wszystkiego mogą pasować. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna parka, poluję na taką na nadchodzącą zimę ...tylko w bardziej uniwersalnym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  30. sliczna kurtka :) zapraszam do mnie :) xhashhouse.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  31. Na zdjęciach wygląda jakby zielona ;) W oko wpadły mi bardziej butki

    OdpowiedzUsuń
  32. Parka ma bardzo fajny kolor, taki oryginalny na jesień. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajna parka;) zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Miętowej parki jeszcze nigdzie nie widziałam - ciekawie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  35. Parka jest super no i ten kolor :-) przyznam, że jeszcze nie widziałam nigdzie miętowej parki. Patrzyłam na stronie, że są jeszcze inne świetne kolory jak choćby bordo. A jak z rozmiarem tej kurtki ? Jak byś go oceniła ?

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawe zestawienie. Bardzo spodobała mi się ta kurtka.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Kurteczka śliczna i pięknie Ci w niej. :) Dużo zdrówka, uważaj na siebie, żebyś się bardziej nie przeziębiła. :) U mnie dziś bardzo wieje.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciekawy kolor jak na parkę i bardzo fajnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Super stylizacja:) czy ty w tych butach masz gołe stopy czy niewidoczne skarpetki ? :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Juliet Monroe Fashion , Blogger