16:53

Beach



Cześć Kochani :) Ostatnio zrobiłam kilka sesji za jednym zamachem, więc dziś pokazuję Wam drugą z kolei. Zawsze chciałam zaliczyć plażową sesję, ale zawsze miałam różne obawy. Ale w końcu się pojawiła i chyba jako tako mi wyszło- nie jest źle i jestem w miarę zadowolona z tej sesji :)

Dla rozwiania wątpliwości- mam na sobie spodnie, nie spódnicę. Okazało się to, dopiero gdy dotarła do mnie paczka. W sumie nie przeszkadza mi to jakoś bardzo, ale spódnica bardziej by mnie satysfakcjonowała. Do tego dołączyłam jak to na plaży bywa- strój kąpielowy, kopię słynnego Triangla.

bikini/ swimwear- lucluc.com    TUTAJ/HERE
spodnie/ pants- romwe.com   TUTAJ/ HERE
okulary/ sunglasses- Giant Vintage




PS. Chciałabym poinformować Was również o wyprzedaży panującej na Choies! Bluzeczki, sukienki, kombinezony, a nawet buty są naprawdę sporo tańsze i oczywiście z darmową wysyłką :)


53 komentarze:

  1. Mega blog ;>
    Fajnie wygladasz ;>
    http://flarri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz i masz genialny strój! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Strój ładny ale niestety wygląda na Tobie niekorzystnie, ponieważ masz do niego za duże piersi (których Ci zazdroszczę;D ). Szukałabym raczej jakiegoś z ramiączkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyglada slabo, bo biust nie jest podtrzymany prawidlowo. Przez co wygladądają jak worki. Mocniej sciśnięty obwód i będzie git.

      Usuń
  4. Piękny strój :)
    Mam podobny :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny strój :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że na stronie nawet napisali "skirt" ale coś o tym wiem ! Zamówiłam bluzę białą w czarne pióra a przyszła mi czarna w białe kwadraty - tak też można :)

    www.kiercia.blogspot.com-klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz, a te czarne spodnie są mega :)

    www.worldofdreamsbydagmara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. lovely blog, kisses!
    Have a wonderful weekend!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia fajne - cieszę się, że zrealizowałaś pomysł, ale niestety zupełnie do mnie nie przemawiają. Twoje piersi w tym stroju straciły kształt (moim zdaniem są po prostu za duże jak na stroje bez ramiączek ;)).

    OdpowiedzUsuń
  10. Od czasu do czasu, gdy nadarzy się okazja również lubię wykonać kilka sesji na raz - pomaga to w organizacji przy ograniczonej ilości czasu :)
    Podobają mi się tego typu stroje, jednak ten jest chyba nie do końca dopasowany i mało korzystnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  11. moglabys bardziej pokazywac brzuszek : )
    ps.chyba nie bardzo pasuje ten stanik do cb : (

    OdpowiedzUsuń
  12. Te stroje kąpielowe są obłędne! ❤

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam te stroje:)
    anonym-madia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna stylizacja Zapraszam do mnie http://aryabloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne zdjęcia, nieco w hippisowskim klimacie. A że spodnie? Nawet lepiej - są wygodniejsze od spódnic! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Spodnie wygodniejsze :D
    U mnie nowe, miło będxie jak wpadniesz
    ;) igablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny ten strój, ale zgadzam się z dziewczynami wyżej- chyba nie do końca dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. super wyglądasz :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. A mi się bardzo podobają takie spódnico-spodnie, kupiłam jedne nawet ale muszą trochę poczekać aż schudnę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne spodnie :)

    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny post:) Zapraszam do nas fourlifeblog.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja lubię takie spódnico-spodnie, są wygodniejsze :)
    Wyglądasz świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajne te spodnie masz! Sesja jak najbardziej udana :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie wyglądasz:),rzeczywiście na stronie wygląda jak spódnica:)
    kiedy zobaczymy maleństwo?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualne zdjęcia są na facebooku (link pod naglowkiem) a zdjęcia odbiore w najbliższym czasie i wtedy pojawi się post :)

      Usuń
  25. Genialny strój!
    Obserwuję Cię, liczę na rewanż, wpadnij do mnie :) http://ronsx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuje za komentarz u mnie na blogu, to wiele dla mnie znaczy :)
    Super strój ;)
    BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  27. myślałam ze to spódnica :)

    http://anicix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Muszę przyznać, że te spodnie wyglądają naprawdę jak spódnica!
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie wyglądasz . Śliczny strój :)
    Mój Blog [klik] Jeśli ci się spodoba zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Właśnie taką długość sukienki ja też powinnam nosić bo w niej wyglądam dobrze a oczywiście podobają mi się te do ziemi ;) Piękny kolor tego stroju :)

    OdpowiedzUsuń
  31. super strój ! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ale zarąbiste oksy! <3
    natalkajankosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam ten strój i go lubię. ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kolor stroju jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudownie sie prezentujesz...i to bikini !
    Poklikalam w linki ;)
    Prosze o to samo u mnie ;)

    Xoxo
    Gertrama.blogspot.com
    Jesli to nie problem, moge prosic o klik u mnie w najnowszym poscie? Odwdzieczam sie ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. świetne bikini wiem bo mam takie same albo bardzo podobne ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo fajne są takie spodnie, zwłaszcza na te letnie upały ;)

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. strój jest naprawdę fajny, ale mogłaś scisnąć bardziej w obwodzie, bo piersi wiszą w nim.

    OdpowiedzUsuń
  39. Przekozackie okulary ! Nie spodziewałabym się, że to są spodnie, wyglądają jak spódnica ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękny strój ;)
    Zapraszam do mnie ;)
    http://jennkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Juliet Monroe Fashion , Blogger