sobota, 11 lipca 2015

Casual


Cześć! Pogoda nieco się pogorszyła, z czego nie ukrywam, że się cieszę, gdyż nie męczę się tak już z brzuszkiem. Chyba każda ciężarna wie jak upały potrafią dać w kość :) Wczoraj dotarła do mnie paczka od Romwe gdzie znalazłam wełniany, gruby kardigan oraz dziurawe spodnie. W ruch poszła również moja zimowa czapa i plecak, który uwielbiam i szczerze mówiąc nie rozstaje się z nim.

Mam zaplanowanych kilka mini hauli i recenzji, ale dodam je dopiero za jakiś czas. Chciałabym teraz nadrobić ze stylizacjami, gdyż nie wiadomo jak będzie później, a wiadomo, że z tym będzie trudniej. Mam na myśli ciąg zmian, które wydarzą się lada chwila- narodziny, wyprowadzka, wychowanie. W planach mam również zakup statywu oraz pilota do aparatu co na pewno w dużej mierze ułatwi mi pracę :)

kardigan/ cardigan- romwe.com   TUTAJ/HERE
spodnie/ pants- romwe.com   TUTAJ/HERE
plecak/ bagpack- sheIn.com
buty/ shoes- stylowe buty





112 komentarzy:

  1. bardzo ładny kardigan, ja też nie lubię upałów :/
    http://polynaeces.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wyglądasz:) służy Ci ten stan:*

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnego charakteru nadaje ta czapka :) super wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, super. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastycznie wyglądasz! Najbardziej podoba mi się sweter,a w szczególności jego kolor :)

    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga z inspiracjami http://anotherinspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się kardigan :)
    http://loveecosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. super stylizacja ! podziwiam cie ogromnie , stalas sie dla mnie kims wartym podziwu , nie wiem czy ja bylabym wstanie cos takiego przezyc ( mowie o stanie ciazy ) przeraza mnie sama mysl o tym , jestes wspaniala i ogromnie slina z ciebie osoba ! to wlasnie ludzie jak ty , sa prawdzimi bohaterami , godnymi podziwu , a nie jakies kreskowkowe postacie z komiksow ...
    obserwuje ! i na pewno czesto bede tutaj zagladac , mam nadzieje tylko ze znajdziesz odrobine czasu na blogowanie , jak juz urodzisz , bo z ogromna checia , mialabym ochote byc na biezaco ;>
    swoja droga jestes naprawde ladna i zazdroszcze ci struktury wlosa :// (ja mam krecone wlosy , ktore cholernie ciezko opanowac / zyja wlasnym zyciem :D )
    pozdrawiam ♥♥♥ laylaylisa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie wyglądasz, upały każdego męczą... Wielu wspaniałych dni życzę!

    conowegoumarty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz cudnie! Ciąża widocznie Ci służy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy sweter :) Podoba mi się jego kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się połączenie czerni z błękitem :-) Butki i sweter chętnie bym przygarnęła do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny brzusio :) Stylizacja jest świetna, fajnie, że pokazujesz, że przyszłe mamy też mogą wyglądać modnie równocześnie czując się swobodnie! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam taki casualowy styl, buty super :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniała stylizacja! Przepięknie wyglądasz :)
    PS. Poklikałam w linki! ;))

    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna stylizacja i super post :)

    Zapraszamy do nas:
    http://labei357.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz, bardzo podoba mi się ta stylizacja, jest taka luźna :)

    www.beclassybyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygoda przede wszystkim :) Świetna czapka :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz pięknie! Do twarzy Ci z ciążą, że tak powiem :) Sweterek naprawdę ładny i wygląda na dobrze wykonany, więc pewnie posłuży Ci lata :) Pilot do aparatu świetna rzecz! Właśnie ostatnio tak rozmyślałam, że kupiłam sobie z 2 lata temu najtańszą (chyba za 10 zł) jakąś chińską podróbę na allegro i nadal działa <3 Pozdrawiam cieplutko, trzymaj się :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Great blog... You have such a nice theme and style.. keep blogging.. I love the bonnet so much..


    XOXO,

    www.fashionerza.com

    I can rock any outfits, come follow my online diary

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna stylizacja :) anananas9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Cieszę się, że znalazłam Twojego bloga przez vinted :) podziwiam Cię, naprawdę! Dodaję do obserwowanych. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  22. swego czasu bardzo podobały mi się takie czapki :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Szukam takiego plecaka, fajna stylizacja! :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. fajna czapa :) świetnie wyglądasz :*
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładnie wyglądasz ;)
    Czapka niewidka rewelacyjna :D

    http://tittadiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna stylizacja :). Pozdrawiam!

    + lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  27. Super zestaw przyszła Mamusiu :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo mi się podobają twoje spodnie, są świetne ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyglądasz kwitnąco.Spodnie są mega :) http://marlenaopop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny kardigan :) kolor i fason, super :) czapka też super :D

    OdpowiedzUsuń
  31. nie dziwie Ci się, z brzuchem w takie upały to dość męczące. świetnie wyglądasz:*
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  32. mi źle jak są upały, duszno, parno, masakra! a co dopiero Ty z brzuszkiem :/
    śliczna stylizacja :) takie na luźno są świetne ;)
    pozdrawiam :)

    http://kisieelqowo.blogspot.com/2015/07/76-moje-wymarzone-wakacje.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękny sweterek :) brzuch w takie upały musi być straszny, współczuję ;<

    OdpowiedzUsuń
  34. Spodnie mi wpadły w oko, a czapka? Napis superowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. czapa jest świetna! :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Bloguj kochana póki możesz, bo jak dzidziuś będzie ,to sama zobaczysz...super wyglądasz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  37. fajny kardigan poklikane :*
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/07/jak-sie-opalac.html

    OdpowiedzUsuń
  38. Super wyglądasz, fajny kardigan :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajnie wyglądasz:) Świetne spodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny sweter i z pewnością posłuży Ci również jesienią i zimą kiedy będziesz chciała się nim otulić :-) Bardzo fajne dżinsy ( kupiłam ostatnio podobne w Zarze ) i buty :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetna Stylizacja ;3 ten sweterek i te spodnie :3 Pozdrawiam i Zapraszam do mnie :) http://macreateart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Super czapka!
    ostatnio lubuje sie w casual style :)
    xoxo
    Patinka
    www.patinkasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Śmieszna ta czapka :)) Dobrze wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękna przyszła mamusia, poklikane :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczna stylizacja! :)
    Masz śliczne włosy :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetny sweter, pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  47. mam podobny sweterek, jest genialny i bardzo wygodny :)

    http://zuzannadrozdzik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo ładny kardigan. :)
    http://pasje-marzenia-plany-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Super stylizacja, poklikałam w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Luźny fajny zestaw lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  51. świetna stylizacja, kardigan rządzi! ;)
    www.honestalltheime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Super stylizacja! :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://veronicalucy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo przyjemna stylizacja, lubię takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ojej <3 kochana.. tak na początku zycze Ci zdrówka bo chyba teraz w tym stanie najwazniejsze. Stylizacja jest wygodna, modna. Nie ma nic do zarzucenia. Slicznie podkresla brzuszek <3 i dobrze, bo swietnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  55. Ojej <3 kochana.. tak na początku zycze Ci zdrówka bo chyba teraz w tym stanie najwazniejsze. Stylizacja jest wygodna, modna. Nie ma nic do zarzucenia. Slicznie podkresla brzuszek <3 i dobrze, bo swietnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  56. Ojej <3 kochana.. tak na początku zycze Ci zdrówka bo chyba teraz w tym stanie najwazniejsze. Stylizacja jest wygodna, modna. Nie ma nic do zarzucenia. Slicznie podkresla brzuszek <3 i dobrze, bo swietnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  57. Wyglądasz świetnie w tej stylizacji.♡ Piękna przyszła mamusia :) !

    Pozdrawiam
    your-imaginatio-n.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Zazdroszczę brzuszka! Pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  59. cudowny jest ten kardigan :)

    OdpowiedzUsuń
  60. klikniete , podoba mi sie 21.33 12.67
    moze wspolna obs ? zacznij i daj znac . poklikasz u mnie ? paperlifex33.blogspot.com/2015/07/wishlist_14.html

    OdpowiedzUsuń
  61. świetna stylizacja ;) i bardzo fajna czapka niewidka :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Lubie ta stylizacje. Jest świetna!

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  63. spodnie najlepsze :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  64. super wyglądasz, ciąża Ci służy :)
    asziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. podoba mi sie sweterek :)
    ładnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetnie wyglądasz kardigan i buty super :) pozdrawiam Joanna.

    OdpowiedzUsuń
  67. Uwielbiam takie długie sweterki, też je noszę cały rok :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Super ! Jeszcze takiej mamy nie widziałam ! Rewelka ;) serio.
    Dzieciątko będzie miało świetną stylistkę !
    Pozdrawiam
    http://hoydenn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Bardzo fajna stylizacja! :) Czapa super!

    OdpowiedzUsuń
  70. świetna stylizacja
    śliczny sweterek :)
    no i dużo zdrówka dla Ciebie i maleństwa !!!

    OdpowiedzUsuń
  71. Fajny zestawik;)! Ja też nie cierpiałam upałow...

    OdpowiedzUsuń
  72. Świetna stylizacja! Uwielbiam tego typu swetry :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  73. Extra wyglądasz,bardzo stylowo

    OdpowiedzUsuń
  74. Uwielbiam kardigany. Stylizacja jak najbardziej na plus. Myślę że charakteru nadają jej czapka i buty:)

    OdpowiedzUsuń
  75. so nice! kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. fajna, wygodna stylizacja :) a czapka naj naj

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Służy Ci ciąża :) stylizacja bardzo wygodna i na czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  78. urocza czapka *.* uwielbiam takie swetry ♥♥
    linki poklikane :)
    i życzę powodzenia na nowej drodze życia ♥♥♥♥
    w wolnej chwili zapraszam do mnie na nowy wpis ;-)

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  79. Fajna stylizacja :) Super wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  80. Te spodnie są śliczne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Super wyglądasz! A ostatnio dołączyłam do miłośników slip-onów i mam bardzo podobne :-)

    OdpowiedzUsuń
  82. Fantastycznie wyglądasz, to pokazuje że w ciąży też można ubierać się modnie :)

    OdpowiedzUsuń
  83. super stylizacja ! a czapka po prostu swietna ! pozdrawiam :*
    zapraszam-klik

    OdpowiedzUsuń
  84. świetny blog :)
    obserwacja za obserwację? x pozdrawiam i zapraszam www.agatabasiak.blogspot.com xx

    OdpowiedzUsuń
  85. Znakomity sweterek.Podoba mi się połączenie.

    http://jennkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. Świetna stylizacja :) Bardzo podoba mi się ten sweterek :)

    Zapraszam do mnie: http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń