16:57

Casual


Cześć! Pogoda nieco się pogorszyła, z czego nie ukrywam, że się cieszę, gdyż nie męczę się tak już z brzuszkiem. Chyba każda ciężarna wie jak upały potrafią dać w kość :) Wczoraj dotarła do mnie paczka od Romwe gdzie znalazłam wełniany, gruby kardigan oraz dziurawe spodnie. W ruch poszła również moja zimowa czapa i plecak, który uwielbiam i szczerze mówiąc nie rozstaje się z nim.

Mam zaplanowanych kilka mini hauli i recenzji, ale dodam je dopiero za jakiś czas. Chciałabym teraz nadrobić ze stylizacjami, gdyż nie wiadomo jak będzie później, a wiadomo, że z tym będzie trudniej. Mam na myśli ciąg zmian, które wydarzą się lada chwila- narodziny, wyprowadzka, wychowanie. W planach mam również zakup statywu oraz pilota do aparatu co na pewno w dużej mierze ułatwi mi pracę :)

kardigan/ cardigan- romwe.com   TUTAJ/HERE
spodnie/ pants- romwe.com   TUTAJ/HERE
plecak/ bagpack- sheIn.com
buty/ shoes- stylowe buty





112 komentarzy:

  1. bardzo ładny kardigan, ja też nie lubię upałów :/
    http://polynaeces.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wyglądasz:) służy Ci ten stan:*

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnego charakteru nadaje ta czapka :) super wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, super. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastycznie wyglądasz! Najbardziej podoba mi się sweter,a w szczególności jego kolor :)

    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga z inspiracjami http://anotherinspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się kardigan :)
    http://loveecosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. super stylizacja ! podziwiam cie ogromnie , stalas sie dla mnie kims wartym podziwu , nie wiem czy ja bylabym wstanie cos takiego przezyc ( mowie o stanie ciazy ) przeraza mnie sama mysl o tym , jestes wspaniala i ogromnie slina z ciebie osoba ! to wlasnie ludzie jak ty , sa prawdzimi bohaterami , godnymi podziwu , a nie jakies kreskowkowe postacie z komiksow ...
    obserwuje ! i na pewno czesto bede tutaj zagladac , mam nadzieje tylko ze znajdziesz odrobine czasu na blogowanie , jak juz urodzisz , bo z ogromna checia , mialabym ochote byc na biezaco ;>
    swoja droga jestes naprawde ladna i zazdroszcze ci struktury wlosa :// (ja mam krecone wlosy , ktore cholernie ciezko opanowac / zyja wlasnym zyciem :D )
    pozdrawiam ♥♥♥ laylaylisa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie wyglądasz, upały każdego męczą... Wielu wspaniałych dni życzę!

    conowegoumarty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz cudnie! Ciąża widocznie Ci służy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy sweter :) Podoba mi się jego kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się połączenie czerni z błękitem :-) Butki i sweter chętnie bym przygarnęła do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny brzusio :) Stylizacja jest świetna, fajnie, że pokazujesz, że przyszłe mamy też mogą wyglądać modnie równocześnie czując się swobodnie! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam taki casualowy styl, buty super :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniała stylizacja! Przepięknie wyglądasz :)
    PS. Poklikałam w linki! ;))

    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna stylizacja i super post :)

    Zapraszamy do nas:
    http://labei357.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz, bardzo podoba mi się ta stylizacja, jest taka luźna :)

    www.beclassybyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygoda przede wszystkim :) Świetna czapka :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz pięknie! Do twarzy Ci z ciążą, że tak powiem :) Sweterek naprawdę ładny i wygląda na dobrze wykonany, więc pewnie posłuży Ci lata :) Pilot do aparatu świetna rzecz! Właśnie ostatnio tak rozmyślałam, że kupiłam sobie z 2 lata temu najtańszą (chyba za 10 zł) jakąś chińską podróbę na allegro i nadal działa <3 Pozdrawiam cieplutko, trzymaj się :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Great blog... You have such a nice theme and style.. keep blogging.. I love the bonnet so much..


    XOXO,

    www.fashionerza.com

    I can rock any outfits, come follow my online diary

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna stylizacja :) anananas9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny look ! Pięknie wyglądasz ;)
    bluemuffins&roses

    OdpowiedzUsuń
  22. Cieszę się, że znalazłam Twojego bloga przez vinted :) podziwiam Cię, naprawdę! Dodaję do obserwowanych. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  23. swego czasu bardzo podobały mi się takie czapki :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Szukam takiego plecaka, fajna stylizacja! :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. fajna czapa :) świetnie wyglądasz :*
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładnie wyglądasz ;)
    Czapka niewidka rewelacyjna :D

    http://tittadiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna stylizacja :). Pozdrawiam!

    + lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  28. Super zestaw przyszła Mamusiu :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo mi się podobają twoje spodnie, są świetne ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Wyglądasz kwitnąco.Spodnie są mega :) http://marlenaopop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny kardigan :) kolor i fason, super :) czapka też super :D

    OdpowiedzUsuń
  32. nie dziwie Ci się, z brzuchem w takie upały to dość męczące. świetnie wyglądasz:*
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  33. mi źle jak są upały, duszno, parno, masakra! a co dopiero Ty z brzuszkiem :/
    śliczna stylizacja :) takie na luźno są świetne ;)
    pozdrawiam :)

    http://kisieelqowo.blogspot.com/2015/07/76-moje-wymarzone-wakacje.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny sweterek :) brzuch w takie upały musi być straszny, współczuję ;<

    OdpowiedzUsuń
  35. Spodnie mi wpadły w oko, a czapka? Napis superowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. czapa jest świetna! :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  37. Bloguj kochana póki możesz, bo jak dzidziuś będzie ,to sama zobaczysz...super wyglądasz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  38. fajny kardigan poklikane :*
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/07/jak-sie-opalac.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Super wyglądasz, fajny kardigan :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny sweter i z pewnością posłuży Ci również jesienią i zimą kiedy będziesz chciała się nim otulić :-) Bardzo fajne dżinsy ( kupiłam ostatnio podobne w Zarze ) i buty :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetna Stylizacja ;3 ten sweterek i te spodnie :3 Pozdrawiam i Zapraszam do mnie :) http://macreateart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Super czapka!
    ostatnio lubuje sie w casual style :)
    xoxo
    Patinka
    www.patinkasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Śmieszna ta czapka :)) Dobrze wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękna przyszła mamusia, poklikane :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczna stylizacja! :)
    Masz śliczne włosy :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetny sweter, pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  47. mam podobny sweterek, jest genialny i bardzo wygodny :)

    http://zuzannadrozdzik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo ładny kardigan. :)
    http://pasje-marzenia-plany-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Super stylizacja, poklikałam w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Luźny fajny zestaw lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  51. świetna stylizacja, kardigan rządzi! ;)
    www.honestalltheime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Super stylizacja! :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://veronicalucy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo przyjemna stylizacja, lubię takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ojej <3 kochana.. tak na początku zycze Ci zdrówka bo chyba teraz w tym stanie najwazniejsze. Stylizacja jest wygodna, modna. Nie ma nic do zarzucenia. Slicznie podkresla brzuszek <3 i dobrze, bo swietnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  55. Ojej <3 kochana.. tak na początku zycze Ci zdrówka bo chyba teraz w tym stanie najwazniejsze. Stylizacja jest wygodna, modna. Nie ma nic do zarzucenia. Slicznie podkresla brzuszek <3 i dobrze, bo swietnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  56. Ojej <3 kochana.. tak na początku zycze Ci zdrówka bo chyba teraz w tym stanie najwazniejsze. Stylizacja jest wygodna, modna. Nie ma nic do zarzucenia. Slicznie podkresla brzuszek <3 i dobrze, bo swietnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  57. Wyglądasz świetnie w tej stylizacji.♡ Piękna przyszła mamusia :) !

    Pozdrawiam
    your-imaginatio-n.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Zazdroszczę brzuszka! Pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  59. cudowny jest ten kardigan :)

    OdpowiedzUsuń
  60. klikniete , podoba mi sie 21.33 12.67
    moze wspolna obs ? zacznij i daj znac . poklikasz u mnie ? paperlifex33.blogspot.com/2015/07/wishlist_14.html

    OdpowiedzUsuń
  61. świetna stylizacja ;) i bardzo fajna czapka niewidka :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Lubie ta stylizacje. Jest świetna!

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  63. spodnie najlepsze :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  64. super wyglądasz, ciąża Ci służy :)
    asziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. podoba mi sie sweterek :)
    ładnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetnie wyglądasz kardigan i buty super :) pozdrawiam Joanna.

    OdpowiedzUsuń
  67. Uwielbiam takie długie sweterki, też je noszę cały rok :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Super ! Jeszcze takiej mamy nie widziałam ! Rewelka ;) serio.
    Dzieciątko będzie miało świetną stylistkę !
    Pozdrawiam
    http://hoydenn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Bardzo fajna stylizacja! :) Czapa super!

    OdpowiedzUsuń
  70. świetna stylizacja
    śliczny sweterek :)
    no i dużo zdrówka dla Ciebie i maleństwa !!!

    OdpowiedzUsuń
  71. Fajny zestawik;)! Ja też nie cierpiałam upałow...

    OdpowiedzUsuń
  72. Świetna stylizacja! Uwielbiam tego typu swetry :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  73. Extra wyglądasz,bardzo stylowo

    OdpowiedzUsuń
  74. Uwielbiam kardigany. Stylizacja jak najbardziej na plus. Myślę że charakteru nadają jej czapka i buty:)

    OdpowiedzUsuń
  75. so nice! kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. fajna, wygodna stylizacja :) a czapka naj naj

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Służy Ci ciąża :) stylizacja bardzo wygodna i na czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  78. urocza czapka *.* uwielbiam takie swetry ♥♥
    linki poklikane :)
    i życzę powodzenia na nowej drodze życia ♥♥♥♥
    w wolnej chwili zapraszam do mnie na nowy wpis ;-)

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  79. Fajna stylizacja :) Super wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  80. Te spodnie są śliczne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Super wyglądasz! A ostatnio dołączyłam do miłośników slip-onów i mam bardzo podobne :-)

    OdpowiedzUsuń
  82. Fantastycznie wyglądasz, to pokazuje że w ciąży też można ubierać się modnie :)

    OdpowiedzUsuń
  83. super stylizacja ! a czapka po prostu swietna ! pozdrawiam :*
    zapraszam-klik

    OdpowiedzUsuń
  84. świetny blog :)
    obserwacja za obserwację? x pozdrawiam i zapraszam www.agatabasiak.blogspot.com xx

    OdpowiedzUsuń
  85. Znakomity sweterek.Podoba mi się połączenie.

    http://jennkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. Świetna stylizacja :) Bardzo podoba mi się ten sweterek :)

    Zapraszam do mnie: http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. In case slighting all that you need more, there is dependably insider information - regardless this will anticipate that you should finish up familiar with someone at a relationship on an individual; all things considered, by utilizing your perusers to give tips that you would then have the choice to get up to speed with and clarify. MEDIOSINDEPENDIENTES By using these structures to extend your sources, you will no uncertainty continually produce web content that is stacked with information and gives a profitable help of your perusers.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Juliet Monroe Fashion , Blogger