16:13

Plecak

Witajcie :) Dziś mam dla Was sesję, która kompletnie mi nie wyszła. W ogóle jakaś pechowa jest, baterie mi padały, dlatego mało jest sensownych, a na sam koniec aparat przestał mi czytać karty, już myślałam, że do domu wrócę z niczym. Miałam w sumie tych zdjęć nie wstawiać.. są jakieś takie.. bez duszy i nie widać na nich za dużo, ale jednak postanowiłam, że je jednak wrzucę :) Następne zdjęcia już będą raczej robione w innych miejscach, coś dużo tego stawu się zrobiło na moim blogu, więc postaram się z nim trochę przystopować i przejść się na sesję gdzieś indziej.

Przyszło do mnie kilka paczuszek z bardzo ciekawą zawartością, już nie mogę się doczekać kiedy Wam pokażę moje długo wyczekiwane perełki. Na pierwszy rzut idzie lawendowy plecak. Przymierzałam się do zamówienia go już jakiś czas temu, aż w końcu zdecydowałam się i na żałuję :) Noszę go zamiast torebki i sprawuje się genialnie- jest solidnie wykonany i bardzo pakowny :) W którymś poście pojawi się jego osobne zdjęcia, którego dziś nie zrobiłam zrobić, gdyż padły mi baterie :(

plecak/ bagpack- choies.com  TUTAJ/ HERE
koszulka/ shirt- choies.com    TUTAJ/ HERE
okulary/ glasses- firmoo.com
ramoneska/ jacket- romwe.com (wyprzedana)
legginsy/ leggins- romwe.com   TUTAJ/ HERE




72 komentarze:

  1. nie pamiętam kiedy ostatnio nosiłam plecak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super plecak, ładnie sie prezentuje ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjęcia wyglądają jak zawsze, są ok :) Nie zrozum mnie źle może wynika to z pośpiechu, ale zauważyłam kilka błędów powtórzeniowych, polecam synonimy.pl, nie potraktuj tego jako hejt ale dobrą radę na przyszłość :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny plecak, ale bym go nie założyła, nie mój styl ;p

    obserwuje :*


    http://zoeyblack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też marzę o plecaku, ale raczej w czerni:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. uroczy plecak <3 kliknęłam <3
    slodkieslodkieczary.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten plecak jest genialny, świetnie pasuje do całej reszty stylizacji :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna ramoneska, uwielbiam takie !
    Plecak nie jest w moim guście, wole jednak torebki :)

    rozmarzonaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Plecak jest świetny. Sama na ten sezon kupiłam sobie plecaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygodnie CI się chodzi na obcasach w ciąży? Ja musiałam zrezygnować z wszystkich, niestety bardzo puchną mi stopy już. Plecak świetny, a powtarzająca się sceneria dla mnie nie ma znaczenia ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że wytrzymuję, ale krótko i zawsze gdy wypuszczam się gdzieś dalej na obcasach, mam przy sobie balerinki albo trampki, choć nogi jeszcze nie puchną.
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  11. Wyglądasz świetnie! Buziaki Poklikałam, jakbyś mogła poklikać u mnie,będę wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń
  12. super wygladasz :) uwielbiam wszelkiego rodzaju plecaki takze oczywiscie jestem zaaaaakochana ;D

    http://kkatwalk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Aj tam, zdjęcia są naprawdę śliczne! a czasami szczęście po prostu nie dopisuje :) Buty są genialne jak w sumie cała stylizacja :)
    http://larysa-de-villiers.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  14. ładniutki kolorek tego plecaczka :) też miałam tak ostatnio, biorę aparat do ręki a ty bateria rozładowana :) zapraszam do mnie, jesteś mile widziana :) www.aleksandramoryn-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny plecak !! ;)
    Pozdrawiam ;)
    niepowaznanastolatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie małe plecaczki, sama mam taki tylko we wzór aztecki ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam plecaki! Twoj ma swietny kolor! a zdjecia sa bardzo dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Plecak cudo, Kochana tylko uśmiechu mi twojego brak :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Your sense of style is amazing ♥
    Following you
    http://sugary-lime.blogspot.ru

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten plecak jest świetny ! Sama zakupiłam niedawno podobny tyle, że czarny :))

    OdpowiedzUsuń
  21. podoba mi się połączenie czarnej skóry z tym plecaczkiem :) ogólnie na plus! :)
    pozdrawiam
    Vivi :)

    Vivienne Night Blog
    www.viviennenight.blogspot.com (klik)

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialny plecak, szukam właśnie czegoś takiego, małego :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna stylizacja! Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania i komentowania! :)

    Blog Mel ->klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Plecak jest śliczny, uśmiechnij się !♥:)

    http://edsheeranpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Szpilki nadają charakteru, cały look jest rewelacyjny :)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny plecaczek, lubię taki old schoolowy styl. Rozjaśnia całą stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super stylizacja i fajnie wykonane zdjęcia :)

    Obserwuję :)

    Mój blog : przed-lustrem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna stylówka ;) Dużo inspiracji u Ciebie. Jak masz czas zajrzyj do mnie. Dopiero zaczynam ;) http://aroundmydayy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ooo, też bym chciała takie przesyłki dostawać, ale wiem, że to wymaga długotrwałej pracy. ;)
    Okulary zdecydowanie najbardziej podobają mi się ze wszystkich elementów Twojego outfitu, są po prostu genialne! :D

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  30. ja tam uważam, że zdjęcia wcale nie są złe, i wszystkie dobrze eksponują plecak :) a najładniej wyszłaś na ostatnim :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Poczytaj trochę o złotym podziale i robieniu zdjęć a gwarantuje, ze będą o niebo lepsze. Pozdrawiam i powodzenia w dalszym blokowaniu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna ramoneska,tylko do tego plecaka bym zmieniła buciki na jakieś sportowe:)

    OdpowiedzUsuń
  33. plecaczek jest śliczny! :)
    a zdjęcia wyszły w porządku, tylko raczej unikaj używania lampy błyskowej w ciągu dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Plecak ma cudowny kolor ! ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. plecaczek jest rewelacyjny, uwielbiam takie dodatki, ogólnie bardzo ładna stylizacja i dobrze że dodałaś te zdjęcia, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. jakoś tak nie lubię plecaków u siebie, wolę duże torebki :P

    kolorowaradosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Plecak jest świetny. Kolor i fasin bardzo mi się podobaja! Co powiesz na wspólną obserwacje, o ile spodoba Ci sie u mnie?:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajny ten plecak, choć ja bym z pewnością nie nosiła. Wiem, ze styl torebek a'la plecak jest modny jednak nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. świetny jest ten plecaczek ♥ bardzo ładnie wyglądasz
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Great look

    New post :
    www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Według mnie zdjęcia wyszły bardzo ładnie. Stylizacje jak najbardziej na tak:)

    OdpowiedzUsuń
  42. i like your backpack!
    so nice blog u have!
    would u like to follow each other..?
    pls let me know..
    Have a nice Sunday
    isidora
    http://highheelpoodl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. sama myślałam ostatnio nad kupnem plecaka ale niestety nigdzie nie znalazłam takiego jaki mi sie marzy

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny ten plecak!

    rosalie-rosaalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Podoba mi się Twoja kurteczka :)
    Obs.
    http://mynailspaznokciehybrydowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Plecak wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetna stylizacja ! Plecaczek ma piękny kolor :) Pozdrawiam x

    http://www.mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. plecak jest jak najbardziej na tak:))


    zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  49. lovely post! have a nice week :)
    kisses!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Super plecach i bluzka - uwielbiamy paski! :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Super blog! A jaki śliczny jest ten plecak;-)
    www.StylEwy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Widzę, że plecaki wróciły do łask tylko w wersji eleganckiej. Taki mogłabym wziąć do pracy :) poczułabym się troszeczkę jak uczennica ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. super :)

    http://classypolishgirl.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetny kolor tego plecaka! Bardzo zazdroszczę, że dobrze czujesz się w takich kolorach. Ja niestety muszę nosić bardziej stonowane dodatki, dlatego w mojej szafie ostatnio zagościł plecak skórzany vintage. Nie spodziewałam się, że taki element może zupełnie zmienić wygląd stylizacji. Nie rozstaje się z nim na krok, zabieram nawet na uczelnie :)

    OdpowiedzUsuń
  55. You look lovely! I loved the glasses
    we want to work with you to promote our products: Jupitoo Glasses
    How can I contact you?

    OdpowiedzUsuń
  56. Wow, ale piękny plecak. Mój duży plecak skórzany vintage mam od roku i muszę przyznać, ze nie zamienię go na żaden inny. Jest pakowny i pasuje do wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
  57. Plecak to bardzo wygodna sprawa. Ma takich plecaczków sporo w swojej szafie. ostatnio zdecydowałem się męski plecak skórzany vintage i o dziwo mężowi bardzo się spodobał.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Juliet Monroe Fashion , Blogger