17:03

Stare Garaże



Cześć Kochani :) Dziś dodaję zdjęcia na tle starych, osiedlowych garaży. Nigdy jeszcze nie robiłam zdjęć w tym miejscu, ale jestem bardzo zadowolona, bo bardzo lubię takie tła :) W zdjęciach bardzo przeszkadzał mi wiatr, który non stop psuł mi włosy, więc trudno było mi wybrać dobre ujęcia, bo praktycznie na każdym ujęciu było widać moje roztrzepanie. Ale jednak razem z moim fotografem daliśmy radę i udało mi się wybrać kilka fotografii :)

Co do outfitu- połączyłam mięte z kraciasta koszula. Co prawda krata tak mi się przenosiła, ze wystrzegam się jej jak mogę, lecz tu pasowała mi idealnie :)

koszula/ shirt- front row shop
płaszczyk/ coat- sheinside.com   TUTAJ/ HERE
buty/ shoes- CCC
torebka/ bag- @






42 komentarze:

  1. świetne okulary :) i ta koszula ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. super! koszula jest cudowna!!! ;)
    dziękuję za komentarz! co powiesz na wspólną obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  3. Tło rzeczywiście S U P E R ! a włosy wygladaja PIĘKNIE ;)
    http://fashionbutiquepl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. koszula mega! a płaszczyk ma super kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. You look great dear!

    Please click the link on my post
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/04/green-coat-by-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  6. super miejsce!
    koszula bardzo mi się podoba - szukam takiej od dawna :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz! Kliknięte - jakbyś mogła kliknąć u mnie, będę wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten wiatr we włosach wygląda właśnie bardzo fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się kratka nigdy nie znudzi :-) Wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja na świetnym tle;)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny outfit :) piekny plaszczyk a krata jest jednym z moich ulubionych trendow :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja, chociaż ja pokusiłabym się o wymianę płaszczu na jakieś ciemniejsze okrycie :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Super płaszczyk! Cała stylizacja bardzo udana!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny płaszcz. Uwielbiam pastelowe kolory :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja! Uwielbiam takie koszule :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podobają takie płaszcze.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa stylizacja. Intrguje mnie połączenie mięty i czerwieni. Zapraszam nataliapfotografia.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądasz! :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyglądają Twoje rozwiane włosy :) Ciekawe okulary i buty :3
    Mój blog - zerknij :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Płaszczyk wpadł mi w oko :) pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna stylizacja i zdjęcia. Bardzo ładna koszula i płaszczyk.
    http://paamietnik-kingi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne zdjęcia! i w ogóle fajne miejsce na zdjęcia :)

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Super płaszczyk.

    P.S. jestem zmuszona kasować wszystkie Twoje komentarze na moim blogu ze względu na spam. Sorry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spam? Podlinkowanie słowa kluczowego jest spamem? Pozdrawiam.

      Usuń
  25. Super miejsce na zdjęcia! Niesamowity jest ten płaszczyk:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Juliet Monroe Fashion , Blogger