19:02

Słoneczniki


Cześć! Dzisiaj mam dzień pełen miłych niespodzianek. Zawitało do mnie dziś kilku kurierów z przesyłkami. W jednej była m.in spódniczka, którą dziś Wam prezentuje. Jest znakomita, wykonana świetnie ze sztywnego materiału. Teraz troszeczkę mi w niej niewygodnie przez brzuszek, ale po ciąży na pewno bardzo często będę ją nosić :) Mam dla Was również inną nowinę- właśnie zostałam okularnicą! Już na stałe :) Dotarły do mnie moje okulary korekcyjne, które na pewno opiszę już w następnym poście :)

bluzka- H&M
spódniczka/ skirt- sheinside.com   TUTAJ/ HERE
buty/ heels- czas na buty




63 komentarze:

  1. śliczna spódniczka, zastanawiałam się nad spodenkami z motywem słoneczników

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, ale nie na czas ciąży. W ciąży powinnaś nosić coś, co zasłania majtki, a podwinięta na brzuchu spódniczka średnio się w tym sprawdza. Z boku wyglądasz kuriozalnie. Kluczem do stylu jest przecież dobranie ciuchów do sylwetki, a nie robienie wszystkiego, żeby tylko dane ciuchy nosić, niezależnie od sylwetki właśnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz.. jestem ciekawa czy Ty dobierasz ubrania do sylwetki idealnie. Mam utrudnione zadanie poprzez brzuch wlasnie. I to oznacza ze mam calkiem zrezygnować ze spodniczek? Mam się ubierać w spodnie, bo mi spodnica odstaje bardziej niż dziewczyny bez brzucha? No nie przesadzaj, to normalne.

      Usuń
    2. Nie. Nie zrezygnować. Są spódnice, które dobrze układają się na brzuchu, bo są... dłuższe, nierozkloszowane, nie tworzą efektu żagla. Nie wydaje mi się, żeby będąc w ciąży należało przede wszystkim na siłę ubierać się w to, co poza ciążą. Przecież jest się X kilogramów cięższym i X centymetrów w pasie szerszym.

      Usuń
    3. Jestem 4 kilo cięższa i nie ubiera się w cos na sile, bo tak chce, tylko dlatego, ze podoba mi się taki efekt. I powiem więcej. Pod ta spódnica, na tych zdjęciach jest jeszcze kilka warstw tiulu, by osiągnąć wlasnie takie efekt jak powyżej.

      Usuń
    4. Wiadomo, że Twój wybór. Ja wyrażam tylko opinię, że nie podobają mi się "majtki na wierzchu".

      Usuń
    5. Ale gdzie Ty tu widzisz majtki? :D
      Nawet jeśli spódnica stoi i się podwija, to pod spodem jest tiul, który zakrywa absolutnie wszystko.

      Usuń
  3. promieniejesz :) spódniczka jest genialna :)
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie, poklikałam, poklikasz u mnie?

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Masz nogi w centrum, wyglądają na takie ogromne, a Ty taka mała w oddali.

      Usuń
  6. śliczna spódniczka! wyglądasz świetnie :)
    zapraszam do siebie, liczę na komentarz, motywuje mnie to bardzo, dopiero zaczynam :) a jak Ci się spodoba mój blog to zaobserwuj! http://thesunforgivesthecloud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna notka , fajne zdjęcia podobną spódniczkę widziałam w mohito , i nawet zastanawiałam się nad kupnem :)

    Zapraszam do mnie<-----klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie, fajna spódniczka :)

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna ta spódniczka, wpasowała sie w tło ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie rozumiem powyższego komentarza, gdzie dana osoba (oczywiście anonimowo) krytykuje to, w jaki sposób się ubierasz. Nie rozumiem, czy ciąża ma być jakimś ograniczeniem? Ale wyrażając moją opinię wyglądasz rewelacyjnie i aż widać jak tryska z Ciebie euforia. Życzę dużo zdrówka dla Ciebie i dzidziusia! Pozdrawiam,
    http://aguuuszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Każdy ma swój gust i zdanie,ale nie przejmuj się,wyglądasz bardzo fajnie,a ciąża ci służy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię słoneczniki, więc bardzo podoba mi się spódniczka z ich motywem:)

    OdpowiedzUsuń
  13. super spódniczka :) buty super ;) ja bym się w takich nie wybrała na piasek :D obcas się by pewnie nieźle zapadał :)
    poklikane :)
    http://kisieelqowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. fajowa spodniczka!
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/04/kratkowy-mix.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Super post! :) Śliczne zdjęcia! ♥
    Zapraszamy do nas :) http://zuzazuzanna.blogspot.com/
    Pozdrawiamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna spódniczka ;) Chociaż, wierzę Ci, że teraz pewnie niezbyt wygodnie w niej chodzić ;)
    Witaj w gronie okularników ;D
    Serdecznie zapraszam do siebie ;)
    http://life-fashion-creation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna spódniczka, wyglądasz w niej rewelacyjnie :) Buty również bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lovely look ^^

    I'm following you. Follow back?
    Sleepy Deer

    OdpowiedzUsuń
  19. Spódniczka bardzo ładna :-) Sama starałam się ubierać odważnie w ciąży i nosiłam spódniczki, ale w III trymestrze zrezygnowałam już ze spódniczek właśnie przez to jak układały się na brzuchu ( pod brzuchem wyglądały głupio a nad jeszcze gorzej...). Wolałam sukienki i tuniki no i fajne kolorowe spodnie :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna spódniczka. Uwielbiam wszystko co z motywem słoneczników;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna spódniczka:)
    Bardzo ładna stylizacja!
    Pozdrawiam!
    Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  22. Widzę u Ciebie wiosna w pełni, a nawet lato ze słonecznikami na spódniczce. Super wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne zdjęcia i ciekawe notki <3

    Coś czuję, że będę wpadała tu codziennie :3

    Zapraszam do mnie :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładna spódniczka, w sam raz na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie rozumiem powyższego anonima. Czy ciąża ma być dla Ciebie przeszkodą w ubieraniu spódnic? Tak naprawdę to masz prawo ubierać się w to co chcesz. Przecież to, że jesteś w ciąży nie powinno dyskryminować jakichkolwiek części garderoby! Według mnie wyglądasz ładne na wszystkich zdjęciach, a słoneczniki na spódniczce są przepiękne <3

    dusiowata-dusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. W takich butach po wybojach? :D
    A tak na serio to fajny zestaw, w sam raz na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny wzorek na spódnicy :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam motywy kwiatowe, ładna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Spódnica jest genialna. Bardzo podoba mi się motyw słoneczników :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  31. Jaka urocza spódniczka <3
    Piękne zdjęcia!

    Dziękuję za odwiedziny,zachęcam również do obserwowania http://www.fashionmint.pl/ chętnie się odwdzięczę :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  32. cudowna ta spódniczka !


    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Pięknie wyglądasz! :)

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Serio dla Was wyglada rewelacyjnie? Przytyla 4 kg a wyglada jakby przybrala 10... zaloze sie ze do szkoly bys tak nie poszla....

    OdpowiedzUsuń
  35. Julka, patrzę że odpowiadasz na bzdurne komentarze ludzi "hejtujących", niepotrzebnie :) wyglądasz rewelacyjnie i przeżywasz najpiękniejszy okres w życiu kobiety (i najtrudniejszy także)... ale wiesz jak to jest, odpowiesz jednemu, a rzuci się lawina. Więc nie martw się tym wszystkim! Spódniczka urocza :D kliknęłam w link ;)

    whitemisses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. takiej spódniczki to ja nie widziałam. Idealna na wiosnę ;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  37. hmm...przepraszam, no ale zgodze się z inną anonimową osobą - spódniczka spoko, bluzeczka też, ale to wszystko z uwagi na Twój brzuszek wygląda źle. Spódniczka jest za krótka i źle się układa. Jestem jednak pewna, że po porodzie bedziesz wyglądac w niej ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Slicznie wygladasz.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Juliet Monroe Fashion , Blogger