12:09

Nowe za grosze/ mini haul

Cześć Kochani! 
Dziś post w stylu New in. Chciałam pokazać Wam moje wyprzedażowe perełki. Zakupy zrobiłam w Centrum Handlowym Factory w Warszawie. Jestem zadowolona jak nigdy. Zawsze robię zakupy przez internet i rzadko kiedy jeżdżę do Centrum Handlowego. Ale tym razem nie przeliczyłam się i znalazłam sporo świetnych rzeczy za przysłowiowe grosze. Dziś pokażę Wam część z nich :)
Zapraszam Was do oglądania :)


1. Pudrowa spódniczka- pochodzi ze sklepu Cropp Town i kosztowała mnie jedyne 9.95 zł.
2. Spódniczka w grochy, którą widzieliście już TUTAJ. Również pochodzi ze sklepu Cropp Town i kosztowała 11.94 zł.


Grube legginsy na szerokiej gumce. Sinsay via Cropp Town, cena: 9.95 zł.


Portfel z miękkiej eko skórki. House, cena: 8,94 zł.


Dwie koszulki, biała z kolorowym nadrukiem. Reserved/ Cropp Town - obie po około 7 zł.

Pozdrawiam :*

41 komentarzy:

  1. Pudrowa spódniczka - jestem ciekawa jak sie na Tobie prezentuje - kolorek obłędny

    OdpowiedzUsuń
  2. Portfel i legginsy są świetne!<3 Mega rzeczy:)

    Zapraszam!
    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Te kropeczki cudo.

    Czy mogłabyś na moim blogu poklikać w linki?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. spódnica w grochy wymiata!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. rzeczywiście za przysłowiowy grosik i jakie super! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. leginsy - super cena, w ogóle gdzie Ty takie perełki wynajdujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Centrum Handlowe Factory w Warszawie :)

      Usuń
  7. Same perełki choć mi najbardziej do gustu przypadł portfel.

    OdpowiedzUsuń
  8. Te kropeczki na tej spódnicy są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  9. spódniczki sa śliczne, w sam raz na wiosnę <3
    dolcinella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdroszcze zdobyczy :D ja tak sie wybierałam do Factory, że pewnie już sie kompletnie wyprzedaże skończyły :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdobycze :)
    Pozdrawiam . http://doomilife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Oby wreszcie zrobiło się ciepło i można będzie ubrać wreszcie zdobycze pochowane po szafach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Love pink skirt!! ;) Amazing!!
    Kisses from Spain.
    Xoxo, P.

    My Showroom


    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne rzeczy i naprawdę atrakcyjne ceny
    http://akwelele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. naprawdę dobre ceny :) chyba każdy już czeka na tą wyśnioną wiosnę :)
    http://estelar-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawe łupy :) śliczne groszki

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam ciuchy za grosze! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. spódniczka w kropeczki super:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Spódniczki są rewelacyjne <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Je tez jestem zawsze szczesliwa jak uda mi sie cos bardzo tanio kupic:-) pozdrawiam i dziekuje za odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
  21. Je tez jestem zawsze szczesliwa jak uda mi sie cos bardzo tanio kupic:-) pozdrawiam i dziekuje za odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
  22. Kurczę.. świetnie rzeczy i to faktycznie za grosze :)
    Chyba będę musiała wygospodarować trochę czasu na buszowanie po galerii. :)
    Podobnie jak Ty już od dawna robię zakupy głównie przez internet.

    Szczególnie przypadły mi do gustu spódniczki z Croppa, są takie.. wiosenne.. :)
    Ta pudrowa by mi się przydała. :) :)

    w wolnej chwili zapraszam do mnie,
    babeczka24.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mi się spodobały te spódniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Spódniczka w grochy mnie zauroczyła! Ja na Twoim miejscu również byłabym zadowolona! ;)
    http://co-powiesz-na-problemy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne ceny ciuchów!:):) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna jest ta spódniczka w grochy :3

    Zapraszamy: http://two-blondess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Faktycznie rewelacyjne rzeczy w jeszcze lepszej cenie! Muszę iść na zakupy :D
    Dziękuję za odwiedziny u mnie i zapraszam częściej, ja z chęcią będę tu zaglądać! :)
    www.camesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne rzeczy, uwielbiam chodzić do Factory można coś wypatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ciekawią mnie te grube siwe legginsy :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kocham factory tyle że ja odwiedzam Krakowski ,chętnie zobaczyła bym inne :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Spódniczka w kropki jest prześliczna!! ♥
    nataszablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Juliet Monroe Fashion , Blogger