13:59

Mucha

Witajcie Kochani :)
Właśnie wróciłam ze zdjęć, które miały być wykonane wczoraj.
Tytuł posta ma związek z okularami, których użyłam w stylizacji. Są wielkie i przypominam w nich trochę muchę, ale mam wrażenie, że nawet trochę do mnie pasują :D
Moją ulubioną sukienkę (a mam ich niewiele) połączyłam z koszulką w kratę i moimi (number1) butami. Są chyba najczęstszym  gościem na moim blogu, ale chyba  nic nie poradzę, że są aż tak wygodne i pasują dosłownie do wszystkiego :)
Na zdjęciach miałam też bardzo jasne rajstopy, co nawet widać, bo w drodze na sesje poszło mi oczko, za co najmocniej przepraszam, ale nie miałam już pod ręką kolejnych :)

Buziaki :*








sukienka/ dress- romwe
koszula/ shirt- front row shop
buty/ shoes- CCC
okulary/ sunglesses- Giant Vintage


62 komentarze:

  1. Jako wielka miłośniczka oksów, od razu zauważyłam świetne okulary <3 całość tez fajna, trochę grunge'owa ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Muuucha, ale mi się podoba - dodają uroku, są naprawde nietuzinkowe :)

    www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogólnie wszystko bardzo ładnie tylko chyba lepiej by wyglądało jakby ta koszula była zawiązana trochę inaczej ;) w sensie, żeby była krótsza :D :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny outfit :) Może wspólna obserwacja? http://agi-aggi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw:) Uwielbiam tak przepasane koszule:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczniutkieeee!
    Koszula <3
    Obs/obs? Zacznij, poinformuj a ja się odwdzięczę!!!

    Pod Marzeniami

    OdpowiedzUsuń
  7. jak by nie to oczko, to ja myślałabym, że w ogóle nie masz rajstop :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz super! Piękna sukienka :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/01/2-lata-blogazmiany.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice outfit dear!
    new post now on blog, kindly check it out
    http://dimplekhadi.blogspot.com/2015/01/maxi-kinda-day.html

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne okulary! mi taki kształt nie pasuje, zdecydowanie wolę a'la kocie oczy, które z kolei mi pasują :)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  11. To oczko dodaje charakteru zdjęciom :)

    OdpowiedzUsuń
  12. genialnie wyglądasz, uwielbiam taki styl <3

    klikniesz w ost. poście? [ mała x mi ] :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Super lubie taki nie wymuszony,wygodny styl (:

    OdpowiedzUsuń
  14. Całość rewelacja.Piękne zdjęcia i świetna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  15. Faktycznie kolor rajstop idealnie dobrany, bo kompletnie nie widać, że je masz! :) A oczko super pasuje do tej stylizacji. :D Ostro, ale przy tym kobieco i drapieżnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Całość bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie to wszystko razem się prezentuje! Okulary są genialne :D

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne połączenie ze sobą tych wszystkich elementów! Stylizacja ma charakter, aż kipisz ekspresją w tym looku! :)

    mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam koszule w kratę, świetne połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja i zdjęcia:) Moim zdaniem pasuje ona do Ciebie:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. ja tu żadnej muchy nie widzę :) uwielbiam duże okulary, takie na pół twarzy :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna koszula w kratę, ostatnio sama zastanawiam się nad kupnem takiej...
    http://www.kristifashion.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Okulary - bomba! :)
    A mnie okradli z takich podobnych... ;(

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądasz przecudnie, i te okulary... Ahh... stylizacja w bardzo moim stylu. Pozdrawiam ciepło ☻

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie się prezentujesz! Zestawienie na piątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię koszule przewiązane na biodrach! U Ciebie wygląda to świetnie!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny jest ten kraciasty motyw, no i bardzo na czasie :)
    Dziękuję za odwiedziny u mnie i zapraszam częściej! :)
    www.camesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. rewelacyjna stylizacja, kocham wykorzystanie koszul w ten sposób + mistrzowskie botki ;)
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Trochę nie pasują - pasują BARDZO ! Taka hipisowska tutaj jesteś, ciut mroczna ... Fajny look :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Swietnia stylowka! Wlasnie zamowilam sobie koszule w krate nie moge sie doczekac kiedy przyjdzie :)
    xoxo
    Patinka
    www.patinkasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Swietnia stylowka! Wlasnie zamowilam sobie koszule w krate nie moge sie doczekac kiedy przyjdzie :)
    xoxo
    Patinka
    www.patinkasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. fajne zestawienie. Bardzo lubię kratkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. ładnie ci w tych okularach, koszula tez ładna jaki materiał?

    zapraszam do mnie soo---creative.blogspot.com na nowy tag pt moj zwierzak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bawełna, taka flanelowa jest- miękka :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  34. Uwielbiam takie koszule!

    imveronique.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  35. super zdjecia, bardzo ladnie wygladasz:*

    moze obs/obs?
    nickyjxo.blogspot.com Mój blog!KLIK

    OdpowiedzUsuń
  36. Cool look, love the boots!

    http://bellemelange.net/blog

    OdpowiedzUsuń
  37. Mega cudowny look ;)))))))))))
    http://this-is-paranormal.blogspot.com/2015/01/choies.html#comment-form Poklikasz?

    OdpowiedzUsuń
  38. Super stylizacja ! Muchy i koszula w kratę wymiatają:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie przepadam za takimi okularami, ale do tej stylizacji wymiatają ! :)

    http://mikka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. uwielbiam koszule w kratę ;-) a okulary świetne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Dziękuje za odwiedziny :)
    B. dobra jakość zdjęć. Lubię taki klimat :) A koszula w kratę jest the best :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Prawie jak gigantyczne lennonki.

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudowne zdjęcia :D

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. świetnie ! bardzo lubię taki styl :) pasuje Ci genialnie

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo fajna stylizacja :) Niby prosta, ale dzięki koszuli w kratkę zyskująca dużo charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  46. MEGA STYLÓWECZKA ! Więcej takich :) Bardzo pasuje do Ciebie :)
    http://www.patinn.eu

    OdpowiedzUsuń
  47. MEGA STYLÓWECZKA ! Więcej takich :) Bardzo pasuje do Ciebie :)
    http://www.patinn.eu

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Juliet Monroe Fashion , Blogger