16:40

lovelyshoes.net - moja lista życzeń

Ze względu na ostatnio mniej dobre samopoczucie, nie mogłam iść na zdjęcia. Mam nadzieje, że jutro coś uda mi wykombinować, bo mam sporo pomysłów, nie mogę się doczekać kiedy je zrealizuje :)
W najbliższym czasie przyjdzie mi troszkę nowych ciuszków oraz biżuterii :) Szkoda, że ta wysyłka z zagranicy trwa tak długo, bo już nie mogę się doczekać :)

Dziś mam dla Was wishlistę ze sklepu lovelyshoes.net. Jest to sklep mi znajomy, lecz nigdy nie zamawiałam nic z niego, ponieważ z tego co się orientuje- nie mają darmowej wysyłki :( Jednak zawsze można zorganizować zbiorową przesyłkę i koszty rozłożą się po kościach, chociażby częściowo :)
Dziś pokażę Wam rzeczy, które zachwyciły mnie w tym sklepie. Ceny nie przekroczą 15$, czyli lista będzie na każdą kieszeń :) 





Torebki choć najtańsze z tego działu, są naprawdę piękne.
1) Kopertówka z motywem czaszki, na pasku- idealna na imprezę :)
Cena: 4.38$ - 16,20 zł     KLIK
2) Bardzo praktyczna torba, która zachwyciła mnie frędzlami. Takiej torebki zdecydowanie brakuje w mojej szafie :)
Cena: 3.16$ - 11.69 zł      KLIK
3) Śliczna, cukierkowa mała torebka na łańcuszku, jestem niej zakochana :)
 Cena: 2.66- 9.84 zł        KLIK



1) Piękna, biała spódniczka, widziałam ją kilka razy na innych blogach i nadal jestem zachwycona i do tego jest w niewiarygodnie okazyjnej cenie :)
Cena: 8.43$- 31.19zł   KLIK
 2) Spódniczka w stylu vintage- bardzo mi się spodobała, ma fajny krój :)
Cena: 13.07$- 48.35zł    KLIK
3) Bardzo lubię czerwienie oraz welur- ta spódniczka to wszystko ma :)
Cena: 15$- 55.49 zł    KLIK





1) Bardzo lubię szarości, więc ta sportowa koszulka bardzo przypadła mi do gustu :)
Cena: 8.20$- 30.34zł  KLIK
 2) Trupie, nieprzesłodzone motywy, trafiają w mój gust w stu procentach :)
Cena: 6$- 22 zł   KLIK
3) Bluzka z ponadczasowym motywem- zawsze na tak :)
Cena: 6.60$- 24.40 zł    KLIK  

Copyright © 2016 Juliet Monroe Fashion , Blogger