14:47

Winter time

Mandarynki, gorąca kawa, ciepłe swetry i skarpety i czekolada. Znacie to? Uwielbiam ten czas, który mogę spędzić w domu, wszyscy razem. Czasem nie doceniamy takich małych rzeczy, a naprawdę warto! Czasem trzeba zatrzymać się i pomyśleć, jak chcemy by wyglądało nasze życie.



Mam na sobie moje ulubione jesienne rzeczy. Czarne botki i czapka to nowsze nabytki. Spódniczkę już widzieliście, lecz sweter do tej pory nie był przeze mnie zakładany, w sumie nie wiem dlaczego, bo jest całkiem ładny :D Buziaki :*





buty/ shoes- CCC
spódnica/ skirt- dresslily.com
sweterek/ sweater- sh


36 komentarzy:

  1. A gdzie rajstopy ? :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja. ;) Również uwielbiam ten świąteczny klimat.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaależ piękne buciki, bardzo dobry zakup :D <3
    I spódniczka ma świetny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Świetna czapka i sweterek! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny outfit :) pozdrawiamy i zapraszamyy do nas http://believe-in-yourself-friends.blogspot.com/2014/12/hello-december.html

    OdpowiedzUsuń
  6. jak wspaniale!!

    pozdrawiam,
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor spódniczki prześliczny ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, you did a really great job honey! The photos and the outfit are amazing!!! Fits perfectly together! lovely combo!!

    I would really appreciated, if we could follow each other on BL and GFC!
    Just started following you, Waiting for you to follow back :)
    xoxo Colli // my blog - tobeyoutiful

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko fajnie ze sobą współgra :)


    http://mammotylki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. słodka czapa;)

    ______________________________
    big sale on
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  11. super botki! stylizacja świetna, uwielbiam kiedy szarości lub czerń i biel przełamane są jakimś żywym kolorem, tak jak u Ciebie :-) super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz ;) Super czapka i piękne buty! :)
    Dziękuję za wizytę i komentarz u mnie, może wspólna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja,blog również.Chętnie poobserwuję :)
    Dziękuję za miłe odwiedziny.
    Pozdrawiam.

    http://fashionfoto55.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. naprawdę fajnie :)

    http://www.dorotag-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna stylizacja, botki wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna stylizacja i te buty są naprawdę czymś co każda powinna mieć w szafie :)

    http://roksana-and-nicola.blogspot.com <--- NOWY POST!
    Obserwacja za obserwację? Daj znać u mnie!

    OdpowiedzUsuń
  17. podoba mi sie kolor spodniczki!
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/12/alternatywna-choinka.html

    OdpowiedzUsuń
  18. ale masz rewelacyjne buty! <3 spódniczka jest świetna - uszyłam sobie pdoobną tez wtakim odcieniu:)))
    sandicious

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne botki. ;] Sama mam podobne.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładnie wyglądasz!
    Uwielbiam zimowy, świąteczny klimat :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna stylizacja.
    Spódniczka jest najlepsza!
    love-inaczej-inna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie wyglądasz :):) Najbardziej podobają mi się Twoje botki i spódnica:):) są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne botki i spódniczka<3

    OdpowiedzUsuń
  24. cudownie :)!
    www.merydam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. dość oryginalna stylizacja, ja bym zmarzła.

    OdpowiedzUsuń
  26. Stylizacja bym powiedziała dość londyńska ;) Zawsze podziwiałam dziewczyny bez rajstop a najlepiej w balerinkach przy +3 stopniach. Fajnie, że masz odwagę, bo ja na pewno bym zamarzła. Bardzo spodobały mi się Twoje buty i aż nie wierzę, że są z CCC, bo nie przepadam za tym sklepem.
    Ogólnie całość bardzo fajna.
    Z pozdrowieniami Ania G

    -----------------
    http://london-lavender.com

    OdpowiedzUsuń
  27. o tej porze roku takie cienkie rajstopki? brrr zimko :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Juliet Monroe Fashion , Blogger