15:47

First Snow

Wreszcie doczekałam się momentu gdzie spadnie pierwszy w ty roku śnieg. Nie wiem czemu, ale dało mi to wielkiego kopa do działania i od razu pobiegłam na zdjęcia :) O dziwo, mój aparat zaskoczył mnie bardzo pozytywnie, ponieważ zrobił według mnie dobre jakościowo zdjęcia, co nie zdarza mu się zbyt często przy tak słabym, zimowym świetle.



Na sobie mam wygrzebany z lamusa staroć- płaszczyk w moim ulubionym fuksjowym kolorze, już dawno zapomniałam, że wisi sobie w dawno nieotwieranej części szafy. Do tego dołączyłam spodnie, które miały pojawić się już tu wiele razy, ale jednak do tego nie doszło, sama nie wiem dlaczego. Stosunkowo rzadko noszę spodnie, jestem zakochana w legginsach :D








płaszcz/ coat- no name 
spodnie- sh
buty/ shoes- CCC
czapka/ beanie- magiazakupow.com
torebka/ bag- house // gift

40 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcia ja też wykorzystałam moment i pobiegłam na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę śniegu :(
    zapraszam do siebie, własnie założyłam bloga.
    obserwuje, buziaki x
    saydonut.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super zdjęcia! :) a czapka genialna!

    Pozdrawiamy!
    ♡ Twins Life - kliik ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny plener do sesji, udało się :))

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny kolor płaszcza!

    http://wojdynkafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia :) u mnie też śnieg :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia. Ładny płaszczyk. U mnie śniegu jak kot napłakał, może jutro więcej spadnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. czapeczka jest super :) ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny ten płaszczyk :] Perełka w szafie :d

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak to prawda, zdjęcia wyglądają dużo lepiej :)
    Wybrałaś całkiem fajne miejsce :))
    Pozdrawiamy P. i S.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo spodobały mi się buty! :) szukam takich od dawna.. i w żadnym sklepie nie moge znaleźć tych jedynych! :/
    świetny płaszcz :)
    Pozdrawiam ;)
    http://kisieelqowo.blogspot.com/2014/12/32-beauty-bell-perfect-dip-eyeliner.html

    OdpowiedzUsuń
  12. zazdroszczę wam wszystkim tego śniegu! chciałabym stworzyć jakąś zimową sesję w najbliższym czasie, niestety u mnie pogoda nie zaskakuje :C

    Mój blog :) !

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie śnieg utrudnia poruszanie na drogach.
    No ale jest ok ;D
    Nawet nie wiesz jak często zapominam o ubraniach które kupiłam, zapominam a potem wielka radość po odgrzebaniu ich z szafy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też bardzo ciesze się ze śniegu :) Świetny outfit, a buty najlepsze!

    fashion-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki fajny napis na czapce :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny zestaw ;)

    mojakolorowacodziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia! Ja też od razu pobiegłam na zdjęcia jak zobaczyłam śnieg za oknem :) Śliczny kolor płaszcza.

    OdpowiedzUsuń
  18. Też zrobiłam zdjęcia jak tylko spadł śnieg :) Fajna czapka.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne buty i genialna czapka :D!

    Pozdrawiam! zapraszam:
    https://fashioncarolinna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie też spadł śnieg. Bardzo fajne zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie - http://alices--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. u nas tez napadalo! sliczne zdjecia, super styizacja!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna czapka, u mnie spadło mało śniegu :/
    U mnie Giveaway, serdecznie zapraszam :)
    GIVEAWAY KLIKKlik

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczny płaszczyk :) ale masz fajnie, że chociaż troszkę śniegu spadło. u mnie nic :P

    OdpowiedzUsuń
  24. zazdroszcze śniegu , ja jeszcze nie mam.

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. u mnie jeszcze nie ma zdjęć z pierwszym śniegiem, ale będą już niedługo
    świetna czapka i śliczny płaszczyk :)
    http://oneofthebillion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Czapka niewidka, haha ;)) Urocza. Ja też cieszę się ze śniegu! :))

    OdpowiedzUsuń
  27. super czapka :D bardzo fajny klimat zdjęć ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. Buty skóra, piękna.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Juliet Monroe Fashion , Blogger