16:12

My type- Sheinside

Witam. Czasem poszukując inspiracji przeglądam różne sklepy internetowe. Dzisiaj natknęłam się na Sheinside.com. Mają zadziwiająco duży wybór ubrań i akcesoriów poza tym często można natrafić na fajne promocje :) Idą mi z tej firmy już legginsy, które pokazałam w poprzednim poście, więc na własnej skórze sprawdzę jakość tak więc przedstawiam Wam kilka moich typów- głównie na jesień, bo przecież nic nie poprawia bardziej humoru kobiecie niż zakupy :)

PS. Nowy aparat już do mnie idzie, teraz stylizacje będą coraz częstsze! :*




Swetry/ Sweater:



Moje trzy typy numer jeden. Bardzo ładne sweterki i zapewne bardzo ciepłe. Bardzo lubię swetry. Chyba ich jedyną wadą jest to, że strasznie szybko się mechacą :(
1. KLIK
2. KLIK
3. KLIK


Kurtki/ Coat


Pierwsza parka to mój klasyczny ideał :) Mam podobną tylko, że troszkę krótszą. Dwie pozostałe też skradły moje serce krojem i kolorem :)
1. KLIK
2. KLIK
3. KLIK


Szaliki/ Scarves


Wybrałam trzy piękne szaliki, bardzo podoba mi się ten pierwszy i zastanawiam się nad kupnem :)
1. KLIK
2. KLIK
3. KLIK


Leginsy/ Leggins


1. KLIK
2. KLIK


25 komentarzy:

  1. Piękny sweterek <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze.. uwielbiam sheinside :-) mają świetny asortyment i tak wiele rzeczy jest ładnych :D haha :) dobry wybór! Dziękuje za komentarz! Obserwujemy? Pozdrawiam :-)

    http://mowminessa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w tych sweterkach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się ta parka khaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta miętowa parka jest super - chce ją ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłabym wszystko!
    Kurtki są cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te wszystkie rzeczy to cuda!<3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie pięknie ubrania:) Idzie się zakochać:)

    http://www.fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. piekny sweterek no i legginsy tez wpadaja w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swetry i kurtki są genialne! Sama z chęcią bym je przygarnęła :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne rzeczy <3

    OdpowiedzUsuń
  12. kurteczka numer 3 i leginsy piękne ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. kurteczka numer 3 i leginsy piękne ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. kurteczka numer 3 i legginsy ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. przygarnęłabym takie kurteczki

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne swetry :P Ja poszukuję dla siebie klasycznego płaszcza ^^ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne rzeczy, ale jak dla mnie najlepsze : czerwony sweter i 1 parka z lewej ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super rzeczy, poklikałam :*

    OdpowiedzUsuń
  19. urocze swetry .


    zapraszam do siebie; )!

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne rzeczy, szczególnie swetry :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Weszłam w link , Obserwuje :) sheinside.blogspot.com zapraszam
    zależy mi na obserwacji :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Mają świetne rzeczy :) Kliknełam parę razy w banner, zapraszam do mnie. :) http://oliwia-zofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta pierwsza parka jest najlepsza ! Cały asortyment sheinside jest świetny :)
    Ps. poklikane :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Juliet Monroe Fashion , Blogger