18:26

Look to me

Długo wahałam się czy dodać tego posta. Zdjęcia wyszły strasznie ciemne, ale ubrania, które mam na sobie są na szczęście widoczne. Mój organizm niestety poddał się jesiennemu przesileniu. Cały czas chodzę senna i nie chce mi się nic robić. Najchętniej zwinęłabym się pod kołdrą i przespała do wiosny.. :) Teraz zostawiam Was z niestety małą ilością zdjęć i pędzę wstawić wodę na herbatę z cytryną, która ostatnio coraz częściej ratuje mi życie :)

Jeśli macie do mnie jakieś pytania zapraszam na mojego Ask'a oraz Facebook'a :)











leginsy/ leggins- Sheinside.com   new
buty/ shoes- Czas na Buty
parka/ parka coat- New Yorker
bluzka/ blouse- H&M
torebka/ bag- @                 new
czapka/cap- local shop       new


20 komentarzy:

  1. Świetna czapka :)
    Pozdrawiam :*

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze zdjęcie jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, że zdjęcia są takie ciemne. Masz śliczną torebkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne jak zawsze :*

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna torebka ;) tylko szkoda że zdjęcia takie ciemne

    OdpowiedzUsuń
  6. Baaardzo jesiennie na tych zdjęciach :)
    Torebka ewidentnie trafia w mój gust !

    Pozdrawiam kolorowo i anty-jesiennie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna torebka :) Ćwieki dodają jej pazura :) Pozdrawiam

    floweryblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. http://tinypic.com/view.php?pic=2modmxk&s=5
    http://pl.tinypic.com/view.php?pic=2qcl98k&s=5#.Uoe4LXBg-8A

    Dodałaś ciemne zdjęcia, więc jeśli chcesz to zalinkowałem je w wersji rozjaśnionej programem graficznym ;)
    A stylizacja ogólnie jest cudowna, lubię na Ciebie patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo serdecznie, na pewno się przydadzą :)

      Usuń
  9. Torebka i legginsy- świetne. :)

    alexshia-a.blogspot.com | xx

    OdpowiedzUsuń
  10. Super kurteczka i torebka :D
    pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Powiem tak:
    Outfity sa nijakie, nie inspiruja mnie w zaden sposob. Jakosc zdjec marna.
    Blog mnie nie zaciekawil. Podobnych sa tysiace.
    Dziekuje, nie obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawię :) Poza tym.. chyba nie zamierzasz obserwować mnie anonimowo ? :)

      Usuń
    2. A żeby obserwowac bloga trzeba byc kimś nadzwyczajnym?

      Usuń
    3. Trzeba miec przede wszystkim konto google, a nie być anonimowym :>

      Usuń
  12. Troche za ciemne zdjecia i dobrze nie widac, ale wyglada na falny luzny jesienny look :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Juliet Monroe Fashion , Blogger