16:30

Why not?

Witajcie Kochani :) Jakiś czas temu obiecywałam Wam więcej stylizacji z sukienkami oraz spódniczkami. W końcu ruszam z tematem, bo na dworze jest coraz cieplej :) Mam na sobie spódniczkę, która miała już tutaj swoją premierę, ale mimo dosyć oryginalnego wzoru jest szalenie uniwersalna :) Dodałam do niej również body, które przyszło mi w poprzednim tygodniu. Dekolt jest znany Wam na pewno- świat mody ostatnio zwariował na punkcie takiego wiązania :) Nie mogło obyć się również bez kapelusza, który od jakiegoś czasu są nieodzownym elementem moich stylizacji :) Do następnego! :*

body- romwe.com   TUTAJ/HERE
spódniczka/ skirt- shein.com   TUTAJ/HERE
kapelusz/ hat- choies
buty/ shoes- czas na buty 

snapchat- julietmon







48 komentarzy:

  1. piękne zdjęcia;) super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się nie zgodzę :x
      Sama góra - kapelusz i body komponują się doskonale, natomiast spódnica i botki robią straszna krzywdę sylwetce. Spódnica bardzo mocno poszerza Cię w talii a buty skracają nogi.

      RudaUrodowo - alternatywnie o urodzie

      Usuń
  2. To body kusi mnie od dłuzszego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię połączenie - ciemna góra, jasny dół. :-) super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne body, linki kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie się prezentujesz, śliczna spódniczka,a kapelusze uwielbiam. Dekolt jest naprawdę odważny! Ale robi efekt. Obserwuje i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czerń w połączeniu ze spódnicą w słoneczniki wcale nie przytłacza, a wręcz przeciwnie sprawia, że całość jest bardzo efektowna :D Ps. spódnica jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje hasło na ten rok - spódnice :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Słoneczniki, bardzo wiosennie! szkoda, że za oknem mamy szarości :( wiooosno wracaj!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja :) Masz tak piękne włosy, że aż zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przesliczna jest ta spodniczka w sloneczniki do tego ten kapeluusz :) zmienilabym jedynie buty na mniej ciezkie i byloby idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super ta słonecznikowa spódniczka! Jedynie buty nie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Spódnica jest świetna :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. A mnie zauroczył kapelusz. Wspaniały! :)

    kawa-z-mlekiem-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. urocza spódniczka :-) podoba mi się takie wiązanie na dekoldzie !!

    OdpowiedzUsuń
  15. Sama musze upolować takie body;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo proszę nie zostawiać linków do siebie w komentarzach. To nie jest miejsce na darmową reklamę. Na początku po prostu je usuwałam, ale zaczyna to być irytujące!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaka urocza spodniczka, swietnie wygladasz ;)

    http://www.patinn.eu

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam się za bardzo, ale nie przepadam za takim krojem spódnicy.

    OdpowiedzUsuń
  19. podoba mi sie ten zestaw, jest bardzo kreatywny :) spodniczka swietnie przelamuje cala stylizacje, a wrecz wysuwa sie na pierwszy plan :D

    OdpowiedzUsuń
  20. ślicznie wyglądasz:* cudowna spódnica :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna spódniczka :)
    Poklikasz w linki na dole? Odwdzięczam się :).
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/04/q.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo podoba mi się fason tej spódniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. fajny zestaw :) body dość odważne :) ale i tak świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne stylizacje i ładne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna ta spódniczka w słoneczniki, taka nietypowa stylizacja, bardzo pozytywna i miła dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo podobają mi się te buty :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Spudnica robi całą stylizację :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Body świetne i odważne ale spódnica to kompletnie nie moja bajka.

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo sympatyczna ta spódniczka, taka optymistyczna

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawa stylizacja, powiało nawet nieco Burtonem ;) Prawie jak Alicja... :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Juliet Monroe Fashion , Blogger